,,dobré ráno" objevil se za mnou Daniel, dal mi ruku kolem pasu a políbil mě do vlasů.
Pozdrav jsem mu oplatila, ale nespouštěla oči z ženy u linky, která se na nás obdivně dívala. Neměl být doma sám?
,,mami nezírej tak, o Caře jsem ti říkal" ujal se slova Daniel jako první.
Nevěděla jsem co říct. Neuměla jsem se seznamovat a už vůbec ne s rodiči svého přítele.
,,ale samozřejmě. Ahoj, beruško. Ráda tě konečně poznávám" přispěchala ke mně, vzala mě za ruku a zatřásla s ní.
,,dobrý den, nebo spíš ráno" vysoukala jsem ze sebe se smíchem. Tak tohle je trapas.
,,Daniel o tobě v jednom kuse mluví" rozplývala se a já se pobaveně podívala na Daniela.
Zrudl, ale usmíval se. Po těle se mi rozlil příjemný a teplý pocit.
,,mami" napomenul ji, vzal mě za ruku a zatáhl mě k sobě. Stiskla jsem jeho dlaň a začala se culit.
,,jen se skočím převléct. Hned budu zpátky" pustila jsem ho a rychle odešla.
Bylo mi nepříjemné, že jsem před jeho mamkou stála jen v tričku a spodním prádle.
Hodně mi připomínala moji mamku. Energická, výřečná, s účelem ztrapnit své dítě.
Nevypadala staře, musela mít Daniela v mladém věku, ale neviděla jsem žádnou podobu.
Při snídani mě vyslechla a ptala se na všechno ohledně mé rodiny.
Byla jsem nervózní, ale nakonec to byl příjemný rozhovor. Danielova mamka byla hrozně milá a přátelská.
Vážně byla celá moje mamka. Možná to bylo tím, že mi mamka chyběla...
Už dlouho jsme si ani nevolaly. Posílala mi jen fotky malé Morgan, pak jsme si chvíli psaly, ale ne moc dlouho.
Nedokázala jsem si představit, jak se otec chová. Nenáviděl mě a já zase jeho.
Už mě nebral jako dceru a nechtěl ani aby se se mnou mamka bavila, ale nevadilo mi to.
Měli jsme ze sebe stejné pocity. Zachoval se jako debil, nenáviděla jsem ho. Možná víc jak on mě. Rodinné vztahy...
,,to je dobré, zvládnu to. Cestou zavolám Markovi, dlouho jsem s ním nemluvila" ujistila jsem Daniela.
Chtěl mě odvést, ale to jsem odmítla. Aspoň jsem měla čas na kluky.
,,dobře, ale napiš mi až budeš doma" políbil mě. Jak romantické.
Bylo to ohrané gesto, jako z filmu, ale bylo hezké, že se strachoval. Já bych se tak či tak ubránila, neměl důvod se bát.
,,samozřejmě" zašklebila jsem se na něj a odešla, přičemž jsem si vytáhla telefon.
Mark to zvedl hned po prvním pípnutí. Byl natěšený a hned mě zasypal otázkami.
,,jdu domů. Od Daniela" skousla jsem si spodní ret. O Danielovi jsem mu toho moc neřekla. Ani to, že s ním chodím.
,,tak to pozor. Takže už je to oficiální? Nějaké novinky?" začal hned vyzvídat.
Řekla jsem mu jen pár věcí, že spolu chodíme. Ptal se na city, ale to jsem okecala.
Zase by se z něj stal ochranář a bál by se, stejně jako tehdy s Andym.
,,ahoj" zavolala jsem do bytu, když jsem ukončila hovor s Markem, ale odezvou mi bylo ticho.
Zamračila jsem se a rozhlédla se po obýváku, ale Jackson tam nebyl.
Nebyl ani nikde jinde v bytě. Zkusila jsem mu zavolat, ale nezvedl mi to. Kde sakra je?
Vařila jsem oběd, když Jackson přišel. Byl naštvaný a úplně zpocený, protože byl prý běhat.
Tohle bylo jediné, co mu pomáhalo, když nevěděl jak dál. A já si užívala s Danielem.
,,Ben mi neodepsal ani na jednu zprávu" posadil se ke stolu a hodil telefon na stůl.
Dala jsem před něj talíř s obědem, postavila se za něj a objala ho kolem krku. Pocit provinilosti je zpět.
,,omlouvám se, že jsem tu nebyla. Měl jsi mi zavolat" on mi dal ruce na předloktí.
,,nebylo to tak zlé. Ptala ses Daniela?" skousla jsem si spodní ret a pustila ho.
Nevěděla jsem, jestli mu říct pravdu a nechat vyrůst semínko pochybnosti, nebo ho nestresovat.
,,zeptá se ho a dá mi vědět. Jestli chceš pořád jít do toho centra, tak se vysprchuj. Smrdíš jako tchoř" on se na mě ušklíbl, než jsem odešla.
Ve dvě jsme stáli před centrem a jen čekali na Jeremyho, který měl zpoždění.
,,promiňte, zdržel jsem se v práci" přišel bez pozdravu a hned s omluvou.
Zase vypadal na umření. Pod očima měl tmavé kruhy a vypadal hrozně ztrhaně. Pracoval celou noc?
,,měl jsi noční?" založila jsem si ruce na hrudi. On chtěl ještě být v centru bůh ví do kdy?!
Jeremy mi na to ale neodpověděl a já se tak ujistila, že jsem se trefila do černého.
Všichni tři jsme vešli dovnitř a já hned uviděla Joshe s Lolou v náručí.
,,připravený?" zvedla jsem hlavu k Jacksonovi. Nebyl ve své kůži, kvůli Benovi, ale i tak souhlasil.
Čas strávený s dětmi utíkal hrozně rychle. S některými jsme dělali úkoly, s některými se učili, s některými si hráli.
Všechny děti byly skvělé a Josh udělal dobře, že to centrum založil.
Sjednotil tak děti, které na tom byly stejně, ale byly i stejně úžasné. Vážily si i malinké chviličky, kterou jsme si na ně udělali.
Nechtěla jsem si ani představovat, jak to vypadá u nich doma.
,,jestli budu mít někdy proslov o tom, kdo je můj vzor a superhrdina, budu mluvit o tobě" vydechla jsem a rozhlédla se.
Všechny děti si navzájem pomáhaly, se vším se dělily, nikdo se nehádal.
Stála jsem vedle Joshe a celé to sledovala. Cítila jsem se dobře.
Pomohla jsem, i když ne tolik a v podstatě jsem neudělala vůbec nic. Jen jsem si to užívala.
,,ty seš magor" dal mi se smíchem ruku kolem ramen.
Tak, jako mi mamka Daniela připomínala moji mamku, Josh mi připomínal Marka. Chyběli mi tolik, že jsem si hledala náhrady...
,,musím jít, uvidíme se zítra" usmál se na mě Jeremy, dal si s Joshem jejich pozdrav a odešel.
Na nic jsem nečekala a šla za ním. To chtěl jít zase pracovat? Protože jeho sourozenci byli uvnitř.
Domlouval se s Joshem, že tam budou přes noc, což znamenalo, že měl další noční.
,,měl bys jít spát, Jeremy" zastavila jsem ho u zadních dveří.
Venku už byla tma a zima. Celá ulice byla hrozně děsivá. Připomínala mi nějakou uličku smrti.
,,Car" povzdechl si a otočil se ke mně čelem. Chovám se jako jako jeho matka.
ČTEŠ
Vyvrhel ✔️
أدب المراهقين❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ‼️štítky obsahují spoilery‼️ Každý má v životě tajemství, o kterém nechce nikomu říct. Tajemství, na které se nabalují lži, do kterých se po čase začnete zamotávat. Vymotáte se jedině pravdou, která by...