195 + 196

1.3K 114 193
                                    

Egyik kedvenc részem lett ez, van benne minden (és most teamLouis vagyok, szóval itt egy kép, amit élvezhettek az olvasás előtt)

195

A rázás okozta bizsergés a karjából indul, és Harry úgy érzi az egész testét átjárja. Egy pár másodpercbe telik, hogy képes legyen elengedni a kaput, és utána hátradől az út köves részére.

- A francba! -hajol felé Danielle. - Életben vagy?

- Aha -motyogja Harry, érzi, ahogy a bal karja zsibbad, a mellkasa pedig szúr, mintha kilométereket futott volna. Fáradtan lehunyja a szemeit.

Niall is görnyedten odafut, és letérdel Harry mellett.

- Mi történt? -kérdezi azonnal.

- Megrázta az áram, de a kapuban nincs olyan nagy erejű, mint a kerítésben, mert ehhez őrök is hozzáérhetnek véletlenül -magyarázza Danielle. - Vigyük arrébb!

Niall megfogja Harry karjait, és ráhúzza a füves részekre.

- Jól vagyok -motyogja Harry. Kinyitja a szemeit, így elé tárul a sötétkék ég, tele csillagokkal. Mély lélegzeteket vesz, ahogy szépen lenyugszik a szívverése, és elmúlik a szúró érzés.

- Mi volt kint? -kérdezi Niall egy pár perc után, ahogy ott ülnek Harry mellett.

- Bementünk a házba, de kb semmi nincs ott, semmi amire gondoltam -mondja Danielle. - Túl kevés volt az idő.

- És most hogyan tovább? Mit lehet még csinálni?

- Nem tudom -sóhajt fel Danielle. - Hogy vagy, Harry?

- Csak nagyon fáradt vagyok -mondja Harry elhaló hangon, még mindig az eget bámulva.

- Fel tudsz kelni? -kérdezi Danielle.

Niall felkel a földről, és kinyújtja Harry felé a kezét, aki belekapaszkodik, hogy felhúzza magát. Niall átöleli oldalról, hogy segítsen neki sétálni. Harry csak nagyon gyengének érzi magát, de az egész nap is kifárasztotta.

Kihalt a benti rész, míg a folyosóra nem érnek. Csakhamar megjelenik Leo savanyú arckifejezéssel. Mikor meglátja Danielle egy pillanatra összevont szemöldökkel végigméri.

- Valami történt -mondja hármuknak. - A karperec...

- Mi van vele? -kérdezi Harry, mire Leo felmutatja a jobb kezét.

- Sípolt, nem tudtam vele mit kezdeni -mutatja a csuklóján díszelgő karperecét Harrynek.

Rárakta a saját kezére.

- Le tudod szedni magadról, nem? -kérdezi Harry, hiszen Leo elsősorban így fedezte fel ezt.

- A bal kezemről eddig le tudtam, de jobbkezes vagyok.

- Miért nem raktad a másik mellé? -kérdezi Danielle idegesen.

- Izgultam, nem gondolkodtam -tolja feljebb a szemüvegét az orrán.

- Megoldjuk majd -bólint Harry. - Csak menjünk a szobánkba.

- Én is inkább vissza megyek az enyémbe -mondja Danielle. - Ne legyünk ennyien a folyosókon. Holnap megkereslek, Harry. Vigyázzatok magatokra!

Danielle visszafele indul meg, magára hagyva a fiúkat. Niall segít Harrynek sétálni, ahogy elindulnak a szobájuk felé.

- Mi történt veled Harry? -kérdeti Leo aggódva.

- Megrázott a kapu -motyogja Harry válaszul.

Hamar elérnek a szobához, amit Leo nyit ki, mert jelenleg csak neki van hozzáférése.

the kids in the dark |HU!larry™|Where stories live. Discover now