Fél éve nem volt kb rész, szóval olvassatok vissza, mert nehéz lehet követni😂❤️
Semmi nem történik, csak a bilincset hallani, ahogy Niall is próbálja kiszakítani a falból. De aztán hirtelen teljes csend lesz, majd kattan a zár.
- Gyors volt -motyogja Niall, arra utalva, hogy az előbb kiabálta, hogy feladja magát. Már itt is lennének?
Harry is ijedten odakapja a fejét, mielőtt nyílna az ajtó. Meglepetésükre Liam ront be rajta egy várt mogorva őr helyett.
- Liam?! -ad hangot döbbenetének Niall.
- Igen, mit csinálnak pontosan a lányokkal? -kérdezi hadarva Liam - A ti ajtótokat könnyebb volt kinyitni, mint az övékét.
- Mit keresel itt? - kérdezi Harry.
- Hosszú történet. Csak át kéne valahogy hoznom a lányokat, hogy ne fagyjanak halálra, se ne fulladjanak meg.
- És utána? -kérdezi Harry, bár semmit nem ért.
- Itt maradtok reggelig, és reggel te meg Niall visszakötitek őket, és visszabilincselitek magatokat, mintha mi sem történt volna -magyarázza gyorsan Liam. Majd egyszerűen kinyitja a bilincseket, bizonyára az összeshez ugyanaz a kulcs jó.
- Bárki tud arról, hogy itt vagy? -kérdezi Niall - Napok óta nem láttunk, nem értem...
- Nem is hiszem, hogy fogtok -mondja Liam, miután a fiú mellette állnak a csuklójukat dörzsölve - Lebuktam, vagyis túl kedves voltam diákokkal. Artmensonnak nincs többé szüksége rám. A legtöbb őr vagy vele ért egyet, vagy meg van fenyegetve, de aki kicsit is gyanús, azt eltávolítják.
- Akkor segítesz nekünk? Nem kaptak el? -kérdezi izgatottan Niall.
- De - sóhajt Liam - Arra a helyre vittek, ahová a megőrült embereket viszik, ahová téged is vittelek Harry, mikor... mikor majdnem meghaltál.
- Emlékszem -bólint Harry - Akkor hogy kerülsz ide?
Liam nem válaszol azonnal, tekintete megtalálja Sophiát az üvegen keresztül és közelebb lép hozzá.
- Egyikőtök meg tudja próbálni kinyitni az ajtót? -kérdezi végül a férfi.
- Majd én -vállalkozik Niall, mire Liam átad neki egy vékony élű tőrt, amit eddig a kezében tartott.
- Csak vigyázz, mert járhatnak erre!
Niall bólint és ott hagyja őket, hogy megpróbáljon bejutni a lányokhoz. Harry nézi, ahogy Niall eltűnik az ajtó mögött. Minden olyan gyorsan történik, egyáltalán nem számított senkire, főleg nem Liamre. Az pedig, hogy Liam lebukott egyszerre rémisztő, de közben legalább lesz egy külsős segítség, aki ismeri is a kastély rejtett részeit -amikről az őrök tudnak. Vagyis remélhetőleg, hiszen Liam most azt mondta lezárták.
- Louis hozott ki -mondja Liam.
- Louis? -kérdez vissza Harry, sokkal izgatottabban, mint azt akarta.
- Felhozott, hogy idejöjjek és kiszabadítsam a lányokat.
- Louis nem Artmensonnal van éppen? -vonja össze a szemöldökét Harry. Minden, amit Louis mai terveiről tudott az volt, hogy együtt ebédel a családjával.
- De - vonja össze a szemöldökét Liam - Nem tudom pontosan hogy csinálta, de kihozott, hogy Artmenson kihallgasson a gyilkosságról, utána leküldött hozzátok.
Harry nem jut szóhoz. Nem tudja elképzelni mi lehet Louis fejében, s miért tette ezt, hiszen Harry nincs jelenleg veszélyben... ettől talán abban lesz, de... Eleanort mentette meg ezzel, és Sophiát. Harry gyomra megremeg, hogy talán Louis tényleg megmentette Eleanort, csakmert szereti Harryt, úgy, ahogy Perriet is kijutatta, hogy megműtsék a szemét.
YOU ARE READING
the kids in the dark |HU!larry™|
FanfictionBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...