Ha Eleanor és Louis tényleg majdnem lefeküdtek (amit Harry nem pontosan ért), akkor mindketten hazdutak neki. És hogy hogy Zayn miatt? Harry olyan szívesen megkérdezné, hogy pontosan mi történt. De ki mondaná el az igazat? Ki az aki itt nem hazudik?
Amikor Harry megfelelő távolságra kerül tőlük, elkezd futni, nem tudja pontosan merre, nem ismeri itt a járást.
Louisval mindig csak a baj jön, és száz meg száz új titok. De Eleanor miért nem mondta el? Biztos szégyelte, és amúgy is miért számítana ez, csak az számít, hogy hazudtak. Itt mindenki hazudik és titkolózik. Vajon az is hazugság volt, amit Eleanor mondott a régi szobatársáról, akinek tetszett Louis, és ezért tudott róla annyit. Talán valójában ismerték egymást, hisz hogy máshogy lehetne, hogy majdnem lefeküdtek.
Várjunk csak! Harrynek leesik valami, amire eddig nem is figyelt. Úristen Zaynék Artmensonról beszéltek! Eleanor vajon tudja az igazságot Louisról?
Harry egy sokkal hosszabb úton, de valahogy visszajut a szobájába. Gondolatai nem hagyják nyugodni, kihagyja a reggelit, és azon gondolkozik, hogy talán az első óráját is ki fogja.
Már egy jó ideje, hogy ott hagyta őket mikor kopogtatnak az ajtaján. Nem biztos abban, hogy ki akarja nyitni, de végül mégis megteszi.
- Nagyon sajnálom Harry -esik be rajta Eleanor.
- Ha azt mondanám rögtön eljöttem, miután odamentél, és nem hallottam semmit, akkor is elmondanád? -kérdezi Harry. Ez kevésbé nehéz téma.
- Biztos voltam benne, hogy Louis megölne ha elmondanám, megfenyegetett, és amúgy is utál, nem akartam hazudni neked, de te nem tudod milyen mikor Louis tényleg haragszik rád.
- Tudom. Csak elmondhatta volna akkor ő -biccent Harry.
- Ő túlságosan szégyenli. Tényleg biztosra ment, hogy ne tudja meg senki. Pedig nem volt köztünk semmi!
- Akkor? -kérdezi Harry, Eleanor sóhajt egy nagyot mielőtt belekezdene.
- Én viszonylag új voltam, és tetszettem Zaynnek, akkoriban alapította a bandát is, valamin nagyon összevesztek Louisval, és Louis tudta, hogy én tetszem neki, szóval... csak bántani akarta Zaynt.
- És te?
- Engem mindig idegesített, ha tetszem valakinek, és soha senkivel nem akartam járni. Nem tudom mit akartam elérni ezzel, hogy ne tetszek Zaynnek, vagy ne tudja meg, hogy mit érzek. Én nagyon féltem bármilyen kapcsolattól Zaynnel, ezért gondoltam, ha lefekszem valakivel, rájövök, hogy nem tetszik Zayn, vagy Zaynnek nem fogok tetszeni, nem tudtam, hogy ők annyira jóban voltak, csak azt tudtam, hogy Louis nem érez semmi komolyat, mégis akar valamit... akkoriban soha nem érzett, senki iránt, és... jól jött.
- Végül miért nem történt meg?
- Mert igazából nem tetszettünk egymásnak... kicsit sem. Sokkal inkább Zayn az aki össze-vissza lefekszik emberekkel, nem Louis. És persze én is józan eszemnél voltam.
- Mit jelent a majdnem? - kérdezi Harry lassan - Jó, tudod mit, nem kell tudnom mindenről. Ne mondd el.
- Bocsáss meg Harry, ha hazudtam ezzel kapcsolatban, vagy Louisval, és hogy rólad beszéltem vele.
- Semmi baj, tényleg.
Eleanor odalép Harryhez és átöleli.
- Köszönöm -suttogja Harry, nem biztos abban, hogy ezt most miért mondta.
- Haragszol még Louisra? -kérdezi a lány.
- Nem... nem tudom -motyogja Harry magához ölelve a lányt, persze Eleanor nem tudja mi történt, Harry senkinek nem mondta el az egészet, de talán Zayn tudja, ahogy beszéltek valószínűleg Louis most mondta el neki - Nem tudom mit érzek El... azt hiszem én mindig szeretni fogom őt, bármit tesz, csak... nem tudok vele lenni, ha tönkretesz engem. És önmagát -teszi hozzá halkabban.
- Tényleg mi van Perrievel? -húzódik el Harry.
- Zayn azt mondta nem tudja, de megkeresi. Aggódom érte.
- Én is - sóhajt Harry - Figyelj, El...
- Igen?
- Amiről Zaynék beszéltek... hogy ki a család meg minden -kezdi lassan Harry, próbál olvasni El arcáról, de az csak figyel Harry mondanivalójára - Tudod kiről beszéltek?
- Sosem akartam erről beszélni veled... -harapja be az alsó ajkát Eleanor - Tudok róla. Rég vagyok bent és sok mindent hallok. Igazából gondoltam rá többször is, de nem akartam tudni biztosra, mert az annyira... felkavaró. De nagyon sok jel van... Meg amikor a karodba volt vésve, hogy Louis... szóval sokszor megfordult a fejemben.
Harry önkéntelenül a karjához nyúl. Még mindig ott van a Louis feliratú heg. Eleanor tudja, hogy Louis egy Artmenson? Ez hihetetlen.
- Mióta tudod?
- Most tudtam meg biztosra... de ez engem nem lep meg -magyarázza Eleanor - Láttam én Louis előtted, sokkal rosszabb volt, mint most, mindig mindenki felett állt, mindenki titkait tudta, ismerte a diákokat, és a leggyengébb pontjaidat használta fel ellened, kivételeztek vele, őr akart lenni, annyira... hasonlít rá.
Harry csak bólint, nem tud mit mondani.
- De nem hiszem, hogy tudja más, persze Zaynen kívül - folytatja Eleanor - Amúgy ezért is féltettelek tőle.
- Louis nem olyan, mint Artmenson.
- Talán már nem...
*
Perrie pár nap elteltével sem kerül elő. Semelyik bandatag nem tud semmiről vele kapcsolatban. Gigi elmondása szerintem másnak a szobájában volt, így ő sem találkozott vele. Zayn még a pincébe is lement, hogy megnézze, de nem vitték le oda.
- Szerintetek mi lehet vele? -kérdezi Calvin egyik vacsora alkalmával.
- Talán Artmenson vitte el -válaszol Oli halkan. Az utóbbi időben, pontosabban mióta Zayn elmondta a tervét, Oli normálisan viselkedik, azt mondták ez is valaki, akit ismer, de legalább ez az énje komolyan veszi a dolgokat.
- Mint Taylorékat -bólint Zayn elgondolkodva -Akarom hinni, hogy nem.
- Mi más lenne? -kérdezi Harry.
- Itt már nem lehet tudni.
Harry a maga előtt lévő majdnem üres, kihűlt levest kevergeti. Miért mindig Perrievel történik valami? Nem volt elég, hogy megvakult mindkét szemére, illetve állítólag látja a fényeket, meg árnyakat, meg alakokat. Harry visszagondol arra a Perriere aki volt, mielőtt mindez történt vele. A kemény csaj, aki mindenkinek beszól, de legbelül annyi érzés volt.
- Azt hittem már eltűnt -szólal meg Calvin, mire Harry felkapja a fejét. Nem érti ezt mire mondta. Ahogy követi Calvin tekintetét, az az ajtóban álló őrök felé mered. Nick. Harrynek azonnal hányingere lesz.-
- Basszus tényleg! -motyogja Oli - Hol volt eddig?
- Remélem rájöttek mit művel -fordul vissza Harry a fiúk felé - Nem értem, hogy lett őr.
- Attól, hogy Artmenson megölné, ha tudná, Mr C itt a főnök, és ő dönti el kiből lesz őr -legyint Zayn - Csak vigyázzunk vele, most hogy újra előbújt. Főleg te Harry.
Aznap Harry azonnal a szobájába megy vacsora után. Nick miért nem tud csak örökre felszívódni?
Harry annyira úgy érzi, hogy semmi értelme tobább élnie, és egyre inkább belesüllyed ebbe az érzésbe. Nick látványa visszahozta a dolgokat, amiket csinált vele, amit Londonnal művelt. A lány sikításait. És Louist. Harry ledől az ágyba és a párnájába temeti az arcát. Miért kellett így lennie? Louis miért Artmenson fia? Miért? Miért? Miért? Harry nem akar semmi mást csak véget vetni ennek a folyamatos, végtelen körnek, amibe beragadt. Louis nélkül semminek nincs értelme. Valahol remélte, hogy idővel jobb lesz, de semmi jele annak, hogy ez valaha jobb lesz.
Reggel mikor Harry felébred azonnal fel is ül ijedségében. Nincs egyedül.
YOU ARE READING
the kids in the dark |HU!larry™|
FanfictionBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...