Mikor nem kap választ óvatosan hátra fordul.
Louis elaludt. Légzése egyenletes és nyugodt. Jobb karján van a feje, a balja pedig köztük fekszik. Szempillái árnyékot vetnek arc csontjára, ami a félhomályban még markánsabb.
Talán jobb is, hogy ezt nem hallotta.
Amennyire kíváncsi a válaszára, annyira fél, hogy Louis kiröhögi, annak ellenére, hogy az imént ő vallotta ezt be.
Harry attól fél Louis talán megérzi, ha bámulja, de nem tudja nem nézni.
A csend kissé lenyugtatja Harryt, a fájdalom is enyhült, szóval átadja magát a fáradságnak és lehunyja a szemét. Összehúzza magát, hogy ne érjen Louis testéhez.
Óriási fájdalomra kel, a lába nyilall és szúr. Azonnal felül és odaszorítja a kezét. Ordítani tudna, de helyette csak szorosan összezárja a szemét és az ajkait.
Igaz, nincs ablak a szobán, de valahogy érzi, hogy még csak hajnal lehet, alig pár órát aludt.
- Minden oké? -hall egy rekedt hangot maga mellől. Ijedtében összerezzen.
- Aha -nyögi ki Harry. A nadrág és a kötés anyaga is súrlódik a sebhez, ami újabb és újabb kínokat okoz. A gatya nem is olyan szűk, de kellemetlen.
Louis is felül és szótlanul fel is kel az ágyról.
- Tessék -ad Harry kezébe újabb két sárga gyógyszert.
- Mindkettőt bevegyem? - vonja föl Harry a szemöldökét. Louis komoly arckifejezéssel bólint. Látszik rajta, hogy fáradt, az arca sokkal nyugodtabb és semmi érzelmet nem mutat.
Miután Harry lenyeli mindkettő tablettát, visszafekszik a hátára.
- Tudom, hogy kényelmetlen olyan nadrágban aludni, de hidd el nekem is szar -motyogja félálomban Louis.
Igaz, Harry még jobban bezárva érzi magát a ruhákban.
Amíg a gyógyszer el nem kezd hatni, némán bámulja a szoba plafonját, melyről pókhaló lógnak le, néhol foltokban a mész is lepatakzott.
A szoba hőmérséklete csökkent, takarót pedig nem lát, így most akaratlanul kicsit közelebb fekszik Louishoz.
- Harry -hallja a nevét. Egy kis ideig aludhatott. Még hidegebb van, valaki pedig szólongatja.
- Ébredj már fel -egy kéz érintése is társul a hanghoz.
- Louis?
Ki más lenne?
- Harry, asszem baj van.
- Mi? -Harry mostmár kinyitja a szemét. Mi baj lehet? És mivel vagy kivel?
Olyan fáradt, mi lehet az ami miatt felébreszti. Nem csak fáradt, de a végtagjait használhatatlannak érzi és amúgy is fázik.
- Tűzforró a tested -jelenti ki Louis, mellette ülve - Gondolom lázas vagy, ami lehet sebláz, ami azt jelenti, hogy vérmérgezést kaptál, ami pedig eléggé lehetséges. Lehetséges, de nem biztos. Hogy érzed magad?
Vérmérgezés?
Harrynek a gondolattól hányingere lesz.
Aztan eszébe jut, hogy a vérmérgezés halált okozhat.
Kezd bepánikolni.
Úgy érzi forog a szoba és egyre csak hidegebb lesz.
- Harry! Válaszolj!
YOU ARE READING
the kids in the dark |HU!larry™|
FanfictionBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...