- Louis -ejti ki lassan Harry.
- Igen, de ne nagyon akard megismerni -rázza a fejét El.
- Mit tudsz róla?
- Miért vagy ennyire kíváncsi rá? Ő csak egy fiú, aki hamarosan bizonyára dolgozó lesz, sok felügyelő valaha diák volt. Amúgy is elég furcsa, én a helyedben csak elfelejteném. Hidd el, sok mindenkinek megragadja a figyelmét, a kisugárzása, a tekintete, van benne valami... nyugtalanító, az embert érdekelni kezdi, aztán... azt kívánja bár a nevét se tudta volna meg -van valami különös abban, hogy El pont ezt a hasonlatot használta.
Pont, amit Louis hangsúlyoz neki; a nevét se jó tudni. Vajon Eleanor már beszélt vele?
- Menjünk Harry -a lány lágyan a fiú karjához ér - Nem hiszem, hogy a legjobb ötlet levinni téged takarítani... de végül is, az intézmény azon részét is látnod kell. Jobb felkészülni előre. Remélem bírod a vért.
- Mi... ? -a fiú zöld szemei kikerekednek -Hova megyünk?
- Le a pincébe. Azt tudnod kell, hogy a büntetések nagyon durvák, kisebb dolgokért, mondjuk nem kapsz enni, vagy bezárnak, de ha a hangsúlyozott szabályokat szeged meg, akkor vér folyik. És mi most takarítani fogunk, az ilyenek után -sóhajt egyet El mondandója után, majd bő pulcsijának bal ujját felhúzza, hogy megmutassa heges alkarját.
- Ezt ők csinálták veled? -borzad el Harry, látva egy valószínűleg éles késsel függőlegesen vágott vastag sebhelyet. A másik szörnyű dolog az, hogy az egész kar, szinte csak bőrrel fedett csont, semmi hús.
- Ühüm -a lány arcán nyoma sincs a fájdalomnak. Rögtön el is fedi a büntetését és lassan tovább indulnak. El felveszi Harry tempóját, aki csak biceg tegnapi balesete miatt, a másik barna lány is követi őket.
- Ezek elkerülhetetlenek -jegyzi meg még a lány.
A sebek Louisn, a borzalmas hegek a karján és a csuklóján. Mi a szar ez a hely?
- Nem olyan rossz ez Harry -próbalja megnyugtatni Eleanor könnyed hangnemmel, a másik arckifejezését észrevéve.
- Ez legális!? Ez kibaszottul beteg.
- Tudom. És nem, nem legális. Ez a hely azért jött létre, mert egy szadista gyerekkínzó perverz állat unatkozott.
- Ki csinálta ezt a helyet?
- Dr. Artmenson -Eleanor tömény gúnnyal ejtette ki az utált nevet -Eredetileg az épületet valaki más húzatta fel, és régen ez más volt állítolag, de az a hely bezárta kapuit és pár évre rá jött egy fiatal pasas, ő Artmenson, és kitalálta ezt a zseniális ötletet, hogy megjavítja az elromlott emberiséget. Az a helyzet, hogy magával kellett volna kezdenie...
- Ő az aki beszélt reggelinél?
- Dehogy. Ő nem ereszkedik le hozzánk. Az aki beszélt, az az itteni "főnök", de Artmenson a felettese. Általában szabad kezet kap, szóval ketten vezetnek, ő is elég beteg -egészíti ki Elt a lány, aki Perrievel érkezett és Harry csak most vette észre jelenlétét.
- Tudod mi az igazán durva? Hogy a doktort senki nem látta, érted... gyakorlatilag bárki lehet, akivel csak úgy összefutottunk és azt hittük sima dolgozó, vagy ilyesmi -veszi halkabbra a hangját Eleanor, mikor kisebb csoport megy egy mellettük. Úgy néznek ki, mint egy vad punk társaság, olyanok akik Harry utcájában laktak. AHOL HARRY LAKOTT MÉG TEGNAP! A fiú követi tekintetével őket, de olyan pillantásokkal ajándékozzák meg őt, hogy a padló fixírozását jobban preferálja.
- Milyen volt az élet kint, Harry? -szólal meg hirtelen az Eleanor mellett sétáló lány.
- Hogy érted? -a fiú zavartan ráncolja a szemöldökét.
YOU ARE READING
the kids in the dark |HU!larry™|
FanfictionBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...