- Halljátok, hadd csináljak valakinek tetkót, az mindig lenyugtat -morogja Zayn, miközben leülnek az ebédlőbe kajálni. Bizonyára Perrie miatt ideges, vagy... valami miatt, amit Louis mondott.
- Nekem egy 'baszd meg Artmenson' feliratot a hátamra? -ajánlja Calvin.
- Eskü, megcsinálnám.
- Eskü, hagynám.
- Nekem is csinálhatsz -von vállat Niall bizonytalanul.
- Oké, csak valami bonyolult legyen, amivel elfoglalhatom magam.
A kaja után végül Calvin nem jön velük, így csak Niall, Zayn és Harry mennek Zayn szobája felé.
- Szerinted Zayn, rendbe fog jönni minden Artmenson nélkül? -kérdezi Niall óvatosan.
- Néhány dolog biztosan. Olyan lesz, mint mikor nem volt itt -von vállat Z.
- Hát kösz, akkor én se voltam itt -ül le a szőke fiú Calvin ágyára.
Louis rendbe fog jönni -gondolja Harry. Végre úgy érezheti majd, hogy nála van az irányítás, és az segíteni fog. Talán rendbe jönnek...
- Na valaki, tetkó -sürgeti őket Zayn.
- Még sosem láttalak idegesnek -jegyzi meg Niall -Harry akarsz egy tetkót? -zökkenti ki Harryt a gondolataiból.
- Mi? Ja, igen. Zayn gondolod, hogy tudnál... öhm egy pillangót?
- Pillangót? -mosolyodik el Zayn -Tudok persze. Hova?
- Tudom, hogy ez fura, de... egy nagyot... szeretnék ide -teszi a kezét a hasa és a mellkasa közé. Egyszer mikor Louisval beszélgettek a tetkókról, Louis mondta, hogy még jó, hogy nem egy pillangót, akar a hasára. Akkor eldöntötte, hogy megcsináltatja. És most nagyon szeretne valamit, ami Louisra emlékezteti.
- Illik hozzád -kuncog Niall.
- Meglátjuk, hogy sikerül -mondja Zayn -Vedd le a pólód.
- Meglátjuk? -rémül meg Harry, de azért engedelmesen lekapja magáról a felsőjét.
- Nyugi, profi vagyok.
Egy órával később, Harry egy hasára ragasztott gézlappal, és egy alatta bújó fekete tintával készített pillangóval több. Nem látta a végső művet, csak néha pillantott le, de Zayn nagyon sokat dolgozott vele, és nagyon aprólékos munkát végzett.
Niallel elhagyják Zayn szobáját, miután Perrie kopogtat az ajtón.
- Még van pár percünk. Szerinted folytatni fogjuk a harcot? -kérdezi a szőke fiú.
- Nagyon remélem, hogy nem.
*
Végül mégis folytatódik a harc klub, de csupán a piros szalagosok számára, addig a többiek pihenhetnek, hisz "utána úgysem fognak".
A banda együtt áll, Perrien kívül mindenki itt van.
Harry kimondhatatlanul sajnálja a sérült lányt, aki megtanította őt harcolni, nem Perrie hibája, hogy elvették a fél látását, másképp biztosan győzött volna.
Mostmár csak a fél suli van, így jóval kevesebben vannak, hamarabb sorra kerülnek.
Rögtön az első körben van Calvin, Niall ellen, és Eleanor, valami idegen lány ellen. Természetesen Eleanor győz, mivel vékonyka, de erős, és reflexeinek köszönhetően, simán védekezik, és csak a legvégén támad, jó taktika. Niall és Calvin közt nincs győztes, de a "bírónak" kijelölt őr szerint Calvinon több a vér, ezért Niall kapja, a sárga szalagot, mivel ez jár a győztesnek, a vesztesnek pedig semmi.
YOU ARE READING
the kids in the dark |HU!larry™|
FanfictionBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...