Harry szótlanul vár kérdésre.
- Ha kijuthatnál, ha lenne esélyed, elmennél?
- Persze -vágja rá Harry. Louis nyel egyet és bólint.
- És mit csinálnál kint? -a kék szemek most szomorúak. Harry tudja, hogy Louis nem akar kijutni.
- Nem tudom...
- Ez a szomorú, Harry. Semmi értelme kijutnunk. Nekünk ez a sorsunk. Itt halunk meg.
- Ne beszéljünk erről! -mondja gyorsan Harry, mielőtt jobban belegondolhatna.
Olyan gyorsan váltogatják a témákat, de most ezután valahogy nem jön semmi.
- Megtudnál ölelni? -kérdezi Harry alig halhatóan. Belegondolni, hogy Louis ember és meghalhat, csak túl megterhelő. Mint a gondolat is, hogy elhagyja ezt a helyet. Sosem tudná megtenni Louis nélkül. Louis pedig nem tudná semmiképp, hisz itt nőtt fel, ez az otthona. Louis pedig az övé. Szóval ha kell itt hal meg.
Louis karjai köréfonódnak, ahogy szorosan magához öleli.
- Még van egy kis időd, hogy aludj, használd ki -motyogja Louis, Harry hajába.
- Folytathatom inkább a csodálásodat? -kérdezi Harry -Ki tudja mikor láthatlak majd újra.
- Hasznos dolgok -motyogja Louis, mire Harry csak elneveti magát.
- Akarok egy tetkót -jelenti ki, már előbb is gondolt rá, mikor Louis testén figyelte a mintákat.
- Mi? -nevet Louis -Dehogy akarsz.
- De akarok. Szerinted Zayn csinál nekem?
Louis összehúzott szemmel méregeti a fiatalabbat.
- Nem, nem tudlak elképzelni tetkókkal.
- Akkor majd lesz, és el fogsz tudni. Nem akarod, hogy legyen?
- Ha szeretnél -von vállat Louis, de látszik rajta, hogy nem veszi komolyan.
- Zayn, amúgy is tartozik nekem, hogy miatta kellett másfél napig szenvednem, szóval csinálni fog.
- Túlértékeled Zaynt -nevet Louis -Bár kitudja, olyan furcsa mostanában..
- Beszélgetett velem -mondja Haz - Meg ilyenek. Úgy tudtam alig beszél akárkivel.
- Gondolom, akart valamit.
- Igen, akart. Hogy ne legyünk együtt.
- Ja mondtad. Ő egy seggfej, majd beszélek vele, ha kiengedik. Visszatérve a tetkókra, ha szeretnél, és Zayn csinál neked, vigyázz vele, a tetoválás nem megengedett.
- Oké, akkor neked hogy is lett ennyi? Mind látható...
- Szépen lassan -vigyorodik el Louis -Igazából nem nézik, ne nagyon mutogasd és annyi.
- Wow. Tényleg akarok. Fáj?
- Igen, fáj.
- Az összeset Zayn csinálta? - Harry megérinti Louis tintával borított karját.
- Párat én, amelyik olyan elcseszett, de amúgy igen, Zayn.
- Mindenkinek ő csinálta? -kérdezi kíváncsian, persze, lehet Louis nem is tudja. De eszébe jut a Gigi csuklóján lévő kis delfin, Eleanornak ugyanott az elefánt... és Perrienek ugyanott egy kígyó. Várjunk... miért van mind a háromlánynak ugyanott? Ez valami barátság dolog? Nem emlékszik, hogy Sophián látott-e. Eleanor tetoválását is csak egyszer látta, mert a lány állandóan bő pulcsikat hord, ami rálóg a kézfejére, Perriét annál többször, mikor találkozgattak. Kígyó, találó.
ESTÁS LEYENDO
the kids in the dark |HU!larry™|
FanficBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...