Harryt kirázza a hideg Zayn szavaitól, ijedten körbe néz, olyan, mintha Artmenson megjelent volna. Tekintete egy őrre vándorol, aki pontosan őket nézi.
A szabályzat szerint, háromnál többen nem lehetnek együtt a folyosókon.
Louis is észreveszi.
- Menjünk be -motyogja sietősen.
Az órán körbe kell ülni, alig maradt pár hely, négy egymás melletti pedig főleg nincs.
Louis suttog valamit Zaynnek, mire az bólint.
Calvin leül két csaj közé, Zayn is elfoglal egy helyet. Louis pedig majdnem hogy Zaynnel szembe ül, hagyva maga mellett egy helyet Harrynek.
Harry örül ennek, tudja, hogy órán beszélniük sem szabad, de mégis mellé ülhet és ez olyan természetesnek tűnik. Még ha Louis amúgy ignorálni fogja végig, akkor is mellé ült.
- Szervusztok -lép be egy férfi tanár, ami furcsa, eddig majdnen mindig nők voltak -Körbe adok egy papírt mindenki írja fel a SAJÁT nevét.
A tanár ezután bemutatkozik Tanner néven. A papír és a toll körbe jár, Harry elveszi a mellette ülő szőke lánytól, és ráfirkantja a nevét. Tovább adja Louisnak, és figyeli, ahogy leírja. Ugyanaz a kézírás, ami a vastag könyvbe rakott papírokon volt.
Harry utálja magát, amiért erre gondol.
Aztán észrevesz mást is. Louis kézfején három hosszú és mély vágás van. Olyan, mint egy hosszú macskakarmolás. A bőre piros körülötte.
Louis tovább adja a papírt.
- Mi történt a kezeddel? -Harry nem tehet róla, megkérdezi.
Louis lenéz a kezére, majd Harryre, a tekintete kiismerhetetlen, gyorsan el is kapja, és előre felé néz.
- Megvágtam -mondja, mintha nem lenne nagy ügy, először Harry nem is érti - Ideges voltam.
Ideges volt?? Ezért megvágta a saját kezét?
- Ideges vagyok, Harry -motyogja, majd eltakarja a sebet a másik kezével, hisz Harry szemei még mindig döbbenten merednek oda.
Mostmár biztos abban, hogy Louis csinálta a repedést a falra a szobájában. Ilyen ha ideges? Bántja magát? Így vezeti le? Mitől lehet ennyire ideges? Harry úgy érzi a válasz a szeme előtt van, csak nem látja.
Tekintetét elveszi Louisról, de attól, hogy többé nem látja a sebeket, a fájdalom nem múlik el a mellkasából.
Louis bántotta saját magát. Harry tegnap délután látta utoljára, mi történt azóta!?
Tanner azt a feladatot adja, hogy mindenki egy kapott világoskék papírra írja fel, ami jelenleg zavarja őt, vagy amiért aggódik, vagy csak ami a fejében van.
Harrynek a fejében túl sok minden van, de nem akar őszinte lenni, annak ellenére, hogy ez a tanár jófejnek tűnik.
- Legyetek őszinték, tudom, hogy általában hazudtok, de ez névtelen és utána együtt felgyújthatjuk a papírokat, senki nem fogja megtudni mit írtatok -mondja a férfi, pont válaszként Harry gondolataira.
Harry lefirkant egy mondatot, ami valójában őszinte, és lefordítja a lapot, ahogy azt Tanner kérte, annak érdekében, hogy senki ne lássa a másikét. Mikor minden kis papír a férfi kezében van, az leül egy üres székre közéjük. Húszan lehetnek maximum, és az óra hangulata egyáltalán nem rossz, sőt nem is órának tűnik, sokkal inkább, olyan, mint a csoportos beszélgetések.
YOU ARE READING
the kids in the dark |HU!larry™|
FanfictionBEFEJEZETT Pszt, már elmúlt este tíz óra. Mégis mit keresel itt? Nem tudod, hogy ilyen későn veszélyes fent lenned? Ja, hogy új vagy? Akkor jól figyelj. Ilyenkor már rég ágyban a helyed. Tudom, eléggé tönkre van menve, de ne panaszkodj. Vannak köztü...