51

2K 217 41
                                    

- Talán magyarázat a viselkedésére, és nem kell igazán elhinned se, ha nem akarod -folytatja Eleanor.

Harry szíve dübörög a mellkasában. Nincs kész arra, hogy bármit halljon. De válaszokat akar a viselkedésére.

Másodpercek után a lány folytatja.

- Pár éve talán, mikor már benn voltam pár hónapja, és hallottam Louisról, akkor még más volt kicsit, egyik pénteken őt hívták ki. Az volt az egyetlen péntek, ami az ő köre volt.

- Péntek? Mármint a...?

- Igen, Mr. C játéka... Mondott róla dolgokat, mint mindenki másnál is.

Harry nehezen lélegzik, és nem biztos abban, hogy ezt hallani akarja.

- Louis... nem tudom, hogy hogy mondjam ezt szépen. Oké, szóval emlékszel mikor megkérdezted tőlem, hogy Louis normális-e -Harry bólint egy aprót, már pislogni is elfelejt, ahogy figyel - Azt mondtam, hogy nem hiszem, hogy bárki az, meg hogy tönkre tette a hely. Valójában, nem tudom, mi tette ezt vele, de ő... beteg. Illetve ez nem igazán betegség, illetve az, szóval orvos megállapította, de a lényeg, hogy beteges irányítás mániája van. Ez először viccesnek hangozna, meg tudod vannak emberek akik szeretnek irányítani, gondolom feltűnt, hogy Louis ilyen, de nála ez más, neki kell, és nem tud tenni ellene, olyan dolog ez, ami az agyára ment már, mindent irányítania kell, és emiatt nem tudja kontrolálni saját magát, sem az érzelmeit, sem a hangulatát. Emiatt olyan, mintha több ember lenne és őszintén, hallottam már azt, hogy személyiség zavara van, de nem hittem, hogy igaz, bár senki nem cáfolta meg, és néha elhiszem. Ezt Mr. C mondta, és Zayn. Tudnod kell, még akkor is, ha valaki engem ezért meg fog ölni, de ez magyarázat a viselkedésére. Harry ő sosem fog tudni megváltozni, még érted sem, képtelen rá. De érted, ezt Mr. C úgy mondta... máig emlékszem, az a gyűlés, ami a legtisztább a fejemben. Louis emiatt van itt. Úgy mondta, mintha ez Louis hibája lenne, és csak szeret irányítani. Ezután beszélgettem Zaynnel róla. Zayn ismeri őt a legjobban. Ez egy hosszú történet, hogy miért beszélgettünk Louisról. De ő megerősítette.

- Miért beszéltetek Louisról? -kérdezi meg Harry rögtön, ez az egyetlen dolog, amibe kapaszkodhat, mivel minden kibaszottul összekúszálódott, és a puzzle darabok, amik az agyában úszkálnak, lassan próbálnak párba állni, összerakni magukat, hogy kijöjjön a kép, de annyira tehetetlenek most.

"Sok mindent nem tudsz, ami tönkre fog tenni, és ami tönkre teszi őt is." Mondta neki Zayn. Erre gondolt?

...én egyfolytában küzdök magammal...
...sosem győzhetek...
...mintha nem lenne kontrolod a tested felett...
...mintha kibaszott skizofrén lennék...

Ezt elmondta Louis, nem pont úgy ahogy a lány, és sosem mondta ki, de utalt rá. Azt mondta egy nap majd Harry érteni fogja.

Mikor két hete olyan ideges volt... ezért állandóan ideges.

Nehéz ez nekem, de azt hiszem egyre jobb. -mondta Louis, aznap.

- Volt egy másik szobatársam Sophia előtt, csak pár hónapig. Tiszta megszállottja volt Louisnak, de nem hiszem, hogy valaha beszéltek. Engem elkezdett érdekelni Louis, hogy ki is ő, neki pedig tetszett, de már beteges módon. Nos volt ez a gyűlés, de ő nem hitte el a dolgokat, mondta, hogy kérdezzem meg Zayntől. Már elég durva volt a rajongása, szóval eldöntöttem, hogy megkérdezem, hátha majd ettől a lány abbahagyja. Az a helyzet, hogy én jóban lettem Zaynnel elég gyorsan, miután bekerültem... mert öhm -Eleanor zavartan elneveti magát -Tetszettem neki. Na szóval megkérdeztem, és ő azt hitte Louis tetszik nekem, tehát persze, hogy elmondta ezeket.

the kids in the dark |HU!larry™|Where stories live. Discover now