88

1.9K 213 51
                                    

Egyre közeledik egy elkerülhetetlen dátum, ami Harryt nyugtalanná teszi. Akármennyire törte a fejét nem talált megoldást Kendall helyzetére. Most pedig csupán egy nap választja el őket az orvosi vizsgálattól, mely minden hónapban kötelező.

Nem akarja elveszíteni a lányt, ès mindenáron segíteni akar. Az egyetlen és végső segítség, ha megkérdezi Louist. Louis mindenre tud megoldást. Ugyanakkor nem akarja Kendall tudta nélkül elmondani ezt Louisnak.

A szokott helyen nem találja a lányt. Mindig csak akkor szoktak találkozni, ha előre megbeszélik, vagy ha véletlenül ott, azon a kihalt folyosó részen összefutnak. Mivel holnap lesz a vizsgálat, Harry nem akar időt vesztegetni, nem fog engedèlyt kérni Kendalltől, elmondja Louisnak, hátha tud segíteni... ő az utolsó reménye.

Kopogtat az idősebb fiú szobája ajtaján, csak remélve, hogy nincs semmi dolga.

- Ohh szia Harry -mosolyodik el Louis, mikor kinyitja az ajtót.

- Bejöhetek? -kérdezi Harry.

- Persze -áll félre Louis, beengedve a fiatalabbat -Valami baj van?

- Nincs -rázza a fejét Harry, majd beletúr a hajába, hogy megigazítsa.

- Lehetne egyszer, hogy én csak nézem, ahogy ezt csinálod? -kérdezi Louis, mire Harry elneveti magát, és ismét előre löki a haját, hogy beletúrva, visszaállítsa.

- Köszi, bár úgy értettem egész nap -nyúl oda Louis, hogy az ujjai közé fogjon egy tincset.

Mikor Louis ajkai találkoznak az övéivel, Harry teljesen el is feledkezik az okról, amiért idejött. Bár ha őszinte akar lenni, állandóan keresi az okokat, hogy idejöjjön, de igazából a főcélja, hogy lássa Louist.

Segítenie kell Kendallnek -ugrik be a fejébe a gondolat.

- Szeretnék kérni tőled valamit -húzódik el Harry.

- Pont most? -sóhajt fel Louis.

- Igen, nem tudok másra koncentrálni, amíg meg nem oldom -magyarázza Harry. Rosszul érzi magát, amiért folyton kér valamit Louistól, de ezt most nem magának kéri.

- Mi történt? -kérdezi az idősebb fiú, összevont szemöldökkel.

- Egy barátom bajban van -kezdi Harry.

- Vannak barátaid?

Harry abbahagyja a beszédet, és próbál nem el mosolyodni. Szereti ezt a Louist. Ez Louis, mikor jókedve van. De most el kell rontania...

- Csak vicceltem. Folytasd.

Harry biccent egyet, és lelkileg felkészíti magát, hogy beszéljen erről.

- Szóval öhm... terhes.

Louis nem válaszol, csak várja a folytatást.

- Megerőszakolta egy őr két hónapja -mondja ki Harry.

Louis egy egész percig csendben marad, mielőtt válaszolna.

- Mit szeretnél pontosan, hogy tegyek?

- Öt év alatt biztosan volt már valaki terhes -mondja Harry kétségbeesetten, némán könyörögve, hogy Louisnak legyen megoldása- Azt mondta sosem tudna élni úgy, hogy megöli a babáját. Ez az egyetlen megoldás, nem? Tudom, hogy megölné magát, és én nem akarom elveszíteni, csak... muszáj segítenem... Nincs semmi amivel tudnék, mégis kell lennie...

- Volt már terhes valaki -válaszolja lassan Louis - Nem volt szép -rándul meg az arca kicsit -Nem szabad, hogy bárki rájöjjön, csak meg kell tennie. Megölni valahogy...

the kids in the dark |HU!larry™|Where stories live. Discover now