56

2K 218 45
                                    

Zaynnel mutatkozni igazán menő dolog, nagyon keveseknek adatik meg. Harry arra gondol, hogy a többi diák mind csak be lett zárva, éli itt az életét, nincs értelme, se célja, nem tartoznak sehova, csak vannak. Aztán itt van Harry, egy lenne közülük, de ő beleütközött Louisba. És emiatt itt lehet a rohadt kiváltságosok közt. Nyakig benne van mindenben. Talán ez a sors!? Így kellett történnie!?

A vacsorán elhangzik, hogy kajálás után csupán fél óra marad, hogy mindenki megtalálja a saját szobáját. Utána a kijárási tilalom érvénybe lép. Harry napok óta úgy érzi, hogy előrébb hozták a takarodó időpontját, s mivel minden szigorúbb lett, ennek nagy a valószínűsége.

Zaynnel együtt indulnak Louis szobájához.

Az ajtaja előtt tudatosul Harryben, hogy ők nem tudják kinyitni, csak belülről lehet, vagy Louis karperecével. Emlékszik Harry, hogy Louisnak kulcsa volt, már itt is leváltották.

Zayn halkan bekopog.

- Gondolod, hogy... -kezdi Zayn, de nem fejezi be.
Harry sem biztos abban, hogy Louis fel tud kelni az ágyról, hogy kinyissa az ajtót.

Percek telnek el, mire a fa elmozdul.

- Sziasztok -köszön Louis az ajtófélfának dőlve, hogy megtartsa magát.

Zayn motyog valamit, de Harry nem érti mit, a barna szemek pedig Louis sebeit fixírozzák.

Louis beljebb löki az ajtót, hogy elférjenek.

- Mivel csinálta ezeket? - kérdezi Z, mikor már mindhárman a szobában vannak.

Louis eljut az ágyáig és ledől rá.

- Gyufa vagy valami forró szar, meg volt nála kés, bocs, nem nagyon figyeltem -dörzsöli meg az arcát Louis - Mi van Perrievel?

Zayn a falnál marad, Harry pedig nem tudja mit csináljon, egészen, amíg Louis rá nem néz, intve neki, hogy menjen oda hozzá.

- Szétbaszták a szemét -sóhajtja Zayn - Nem tudom mi lesz vele.

Harry nem szólal meg, csak leül Louis mellé az ágyra, aki rögtön megfogja a kezét.

- Szerinted végig megy mindenkin? Maradt még Eleanor és Sophia...

- Nem hiszem, hogy tudja, hogy a barátaid -sóhajtja Louis.

Harry körbenéz az apró szobában, amit már százszor megszemlélt, tekintetet a falon lévő repedésre siklanak, és akaratlanul is végigsimít hüvelykujjával Louis bütykein.

- Oké, de például Oli nem is a barátom... Olyan, mintha mindent tudna -rázza a fejét Zayn a falnak dől, szemét jártatja a szobán.

- Szerintem valójában mindent tud.

- Hallod, én nem tudom mit csináljak, haver.

- Megoldjuk.

A szobára csend telepszik, mind különböző dolgokon agyalnak. Míg végül Zayn egy falra csapással megtöri azt.

- Eltűnt Sophia öccse -informálja Louist.

- Hogy érted, hogy eltűnt?

- Úgy, hogy nem találják.

- Ő a te szobatársad? -kérdezi rögtön Louis, Harryre nézve, aki bólint. Sophia említette ezt, de nem nagyon gondolt bele, épp el volt foglalva Louisval.

- Szerintem ne menj vissza a szobádba -mondja Zayn, figyelmeztető hangsúllyal.

- Mi? Miért? -Harry nem mintha vissza akart volna menni, de nem is nagyon fogja fel az egésznek a jelentőségét.

the kids in the dark |HU!larry™|Where stories live. Discover now