170

1.3K 138 12
                                    

- Ha évekig nem látnálak, és utána találkoznánk, én mindig otthon érezném magam veled. Nem ugyanolyan, de... mégsem változott. Ezt nem tudom elmagyarázni -mondja Louis Harry szemébe nézve.

- Te vagy életem szerelme Louis -mosolyodik el Harry halványan - Mindig visszatalálunk egymáshoz.

- Mindig -suttogja az idősebb fiú. - Remélem. Figyelj, Harry.

- Jaj -húzza el a száját Harry - Rosszul kezdődik.

- Komolyan -nyel egyet Louis. - Szeretném, ha... ha nem osztanál meg velem semmilyen információt, ami veszélybe sodorhat téged.

- Mi? -ül fel Harry hirtelen.

- Artmenson nem tudja megtudni tőlem azt, amit én se tudok.

- Én bízok benned.

- Én viszont nem. Nem bízok magamban, se Artmensonban, eddig is mindent elért, amit el akart. Ígérd meg, hogy nem mondasz el olyan dolgokat, amik téged veszélybe sodornak, a többiek nem érdekelnek.

- Louis...

- Zaynnel majd beszélek, a többiek tényleg nem érdekelnek -nyomja meg a szavakat Louis.

- Miért mondod ezt így?

- Hogy tudd. Megteszed? -kérdezi Louis biztosra menve, mire Harry bólint egy aprót.

- Persze.

- Köszönöm.

- Akkor nem leszünk őszinték egymással? -kérdezi Harry óvatosan, teljesen szembe fordulva Louisval.

- Nem fogok hazudni neked, és neked se kell.

- Oké -bólint Harry. Tudja, hogy nem fog hazudni, de ha már valamit nem tud megosztani, arról nem őszinte. És még mennyi dolog lesz, amit Louis nem fog tudni megosztani. Már mennyi van...

- Tudom, hogy nehéz -Louis Harryére teszi a kezét.

- Csak nem tudom mit mondhatnék... én nem gondolom, hogy elárulnál engem valaha. Mi az, ami veszélybe sodorna engem, azon kívül, hogy veled vagyok?

- A banda -válaszolja egyszerűen Louis. - Tudom kik vannak benne, már ez veszélyes.

De azóta már többen vannak -gondolkozik Harry. A banda a második családja, ahol... most vesztettek el egy tagot, Kendallt. És nem beszélhet a bandáról Louisnak?

- Azért három hónap alatt megváltoztak dolgok -mondja Harry lassan.

- Igen, pontosan erre gondolok. Ezekről nem kell tudnom. Se arról, amit Danielle mondott neked, mikor itt volt.

Harry felkapja a fejét. Louis nem tudja mit csináltak és mit terveznek a bandával. És erről nem beszélhet vele? Hát persze, hogy Artmensont is ez érdekli. Mi van ha valaki a bandából újra kiszökik? Mi van ha sikerrel járnak?

- Ne gondold túl. A legjobb lenne, ha benne se lennél abban a bandában, de mindegy, tudom, hogy nem fogsz kilépni.

- Ne beszéljünk erről -mondja Harry, mert tényleg nem fog kilépni. Louis csak bólint válaszul.

Egyikük sem szólal meg percekig. Harry azon gondolkozik mit kéne mondania, szinte minden része az életének a bandáról szól. Zayn jól érezte. Louis veszély lehet a bandára. Ahogy Louis nem mosolyog, és olyan érzelemmentesen beszél ezekről a dolgokról, Harry el tudja képzelni róla, hogy képes lenne rossz dolgokat csinálni az emberekkel. De nem vele. Nem vele.

- Eltűnt valaki -jelenti ki a csendbe, ahogy ülnek az ágyon, és még csak meg se mozdultak az elmúlt percekben.

- Mi? -vonja össze a szemöldökét Louis.

the kids in the dark |HU!larry™|Where stories live. Discover now