8

2.7K 261 47
                                    

- É-én...

- Kuss. Velem jössz.

Harry még sosem félt ennyire. Szinte elájul, annyira remeg minden testrésze.

Némán követi a magas, nagydarab, szakállas férfit, aki bőr mellényt visel, haja lófarokba van kötbe, ezzel fokozva kinézetét.

Illetve követné, ha nem botlana meg minden második lépésnél.

A férfi dühösen caplat vissza, megragadva Harry haját.

- Nekem így is jó. Csak a kétségbeesett hangodat tartogasd a pincére, ott kieresztheted, addig egy szót se.

Szemét könnyek fátyolozzák, ahogy rángatja őt az alak. Feladja a küzdelmet, hangját is visszafojtja, némán sír.

- Scott! - egy hang hasít az éjszakába. Elég hangos, hogy a férfi megálljon.

Harrynek a gyomra hirtelen süllyed fél métert, a szíve pedig felugrik a torkába és ha lehetséges, még ennél is gyorsabban ver.

- Elintézhetném én? -Harry alig hallja, a vér zúgása hangosabb, és még mindig háttal van a hanghoz tartozó testnek.

A férfi -Scott -elengedi Harryt, aki hirtelen összeesik, és nem is mozdul a lehajtott fejjel való ülésből. Scott dühös léptekkel vonul el, göndör főhősünk pedig értetlenül várja, hogy ez a hang jót vagy rosszat ígér.

- Hogy lehet az, hogy ez a második napod itt, immár másodszorra mentelek meg, és már unom?

- Louis -néz fel Harry döbbenten és megkönnyebbült örömmel.

- Lám, lám, egész gyors volt -guggol le elé a fiú. Pont mint tegnap.

Harry próbálja kerülni a fürkésző kék szemeket.

- Mond, te mindenképp ki akarod próbálni a kínzókamrát? -kérdezi èlesen az idősebbik.

- Nem -suttogja szinte hangtalanul a választ a földön ülő.

- Akkor mit nem lehet érteni azon, hogy 10 után tilos kint sétálni?

- Csak nem tudok a szobában maradni.

- Észrevettem -vágja rá Louis gúnyosan -Ezt orvosolnod kéne. Biztos vagyok benne, hogy még Aaron is jobb annál, ami itt vár kinn.

- Miért kéne hinnem neked? -szegi fel a fejét hirtelen Harry, mindkettőjüket megdöbbentve ezzel.

- Nem szükséges -válaszolja egy pillanatnyi zavar után Louis -Meg is tapasztalhatod. Te dolgod végül is. Hagynom kellett volna, hogy elvigyen, nem igaz? Naiv vagy Harry -jelenti ki, mielőtt a másik válaszolhatna - Azt hiszed máris mindent tudsz erről a helyről és az emberekről, csak mert néhány buta lányka fecsegett neked.

- Ők segítettek.

- Egyszer rájössz mi a különbség a segítség és a kihasználás közt. Még a felét se láttad ennek világnak.

- Voltam lenn a pincében -dacosan kihúzza magát.

Louis a rossz.

Louis rossz.

Ne higyj neki, Harry! -mondogatja magában.

- Tudok róla. Annyira bejött, hogy máris vissza akartál menni? Kiakartad próbálni te is, milyen véresen feküdni a mocsokban? Sajnálom, hogy meghiúsítottam a terved - Louis térdeire támaszkodva feláll.

- Nem, én nem szeretnék odakerülni.

- Jó úton haladsz -szavai csöpögnek a gúnytól.

- V-várj, honnan tudod, hogy voltam lenn?

the kids in the dark |HU!larry™|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin