!!!!Cinsellik uyarısı okumak istemeyenler bölümü atlayabilirler¡¡¡¡
Dudaklarımda hissettiğim dolgun dudaklarla şok olmuş bir şekilde bekliyordum. Ne karşılık verebiliyor ne de geriye çekebiliyordum kendimi.
O da bunu fark edince devam edip üst dudağımı nazikçe kavrayarak emmeye başladı. Ne olduğunu anlamadan elimi çenemdeki eline atıp sıkarak karşılık vermeye başlamıştım.
Nazik başlayan öpüşme bir anda hız kazanmış büyük bir savaş verir gibi hırsla dudaklarımızı emmeye başlamıştık.
İlk şaşkınlığım yerini heyecana bırakırken elimi elinden sürüyerek omuzlarına çıkardım ve kendime daha çok çektim. Ensesine doğru uzanıp kısa saçlarını çekiştirerek öpüşmeye devam ediyordum.
Tüm düşündüklerim kafamdan uçmuş sarhoş gibi olmuştum. Nefes almak için kendimi geri çeksem de karşımdaki adam buna izin vermeden tekrar yapıştı dudaklarıma.
Ellerini kalçama atarak seri bir hareketle kucağına çekti beni. Bu arabayı neden seçtiğini şu an anlıyordum. İki tane koca adam kucak kucağa olmasına rağmen rahatlıkla sığabilmiştik.
Öpüşmemiz sürerken kucağında hareket etmeye başlamıştım. Sert bir şekilde hızla ileri geri gidiyor ellerimle kaslı göğsünü turluyordum.
Onun eli ise hala kalçalarımı sıkmakla meşguldü. Dudağını ısırdığımda kalçama hızla bir tane şaplak geçirerek inlememe neden oldu. Dudaklarımı dudaklarından ayırarak önce çenesini öptüm ardından ise boynuna yöneldim.
Burnuma dolan keskin nane ve sigara kokusunu içime çekerek boynunu emmeye başladım. Her emdiğim noktada uzun uzun oyalanıyor, iz bırakmaya çalışıyordum.
Dayanamayıp ellerimi tişörtüne getirerek hızla çıkarıp arka koltuğa yolladım. Çıplak vücudunu görmemle büyük bir iç çekip meme ucuna doğru yöneldim. Zevkle emerken şortumdan içeri giren elle büyük bir inleme bıraktım arabanın içine doğru.
Bir lobumu sertçe sıkarak boynumu ısıran adam o kadar etkileyiciydi ki heyecandan karnımda resmen kelebekler uçuşuyordu.
Daha önce hiçbir seks deneyimimde bu kadar hızlı etkilendiğimi hatırlamıyordum. Resmen uçuşa geçmişti benimki.
Üzerinde hareket etmeye devam ederken üstümdeki tişörtü çıkarıp kendisininkinin yanına fırlattı. Beni dizlerinde hafifçe geriye çekerek dudaklarını köprücük kemiklerimde gezdirmeye başladı.
Isırıyor, emiyor bazen de minik minik öpüyordu. Dolgun dudaklarının vücudumda gezinmesi içimi yakıp kavuruyordu resmen. Aşağıya inip meme ucumu dudaklarının arasına alınca derince bir inleme çıkmıştı ağzımdan.
Hızla saçını çekip kaldırdım ve öpmeye başladım tekrar. Dudaklarını kanatırcasına emiyordum, onun elleri ise bu sırada iyice deliğime yaklaşmıştı. Kalçalarımı ayırıyor ve sıkıp bırakıyordu.
En sonunda altımdaki şort ve baksırı zor da olsa çıkarıp attı. Şimdi karşısında çıplak duruyordum ve ilk defa çıplak olmamdan utanmıştım.
"Ufaklık falan diyorum ama sen de az değilmişsin" diyerek beni süzen adamla daha da utanıp dudaklarına kapandım.
Yoksa ilk defa utançtan bayılacaktım.
Gülümseyerek öpüşüme karşılık verdi ve bu sefer de kendi pantolonuna uzanıp sıyırdı. Ellerim hızla baksırını da buldu ve onu da hızla çıkardım.
Bu adamın da her şeyi iriydi be.
Yutkunarak baktım ve elime tükürüp penisini tuttum. Bu hareketimle kafasını geriye atmıştı ve bu profilden de aşırı yakışıklı durmuştu.
Saçları dağınık, masmavi gözleri kısılmış, derin derin nefesler alıyordu. Başparmağımı penisinin ucunda gezdirince erkeksi bir inleme bıraktı ortaya. Bu haliyle daha da azıp kendi penisimi de yaklaştırıp ikisini birden çekmeye başladım.
Aynı anda ikimizden de derin bir inleme gelince gülümsemiştim şu halime rağmen.
Arkama uzanıp bir şeyler yapmaya başladı. Geri çekildiğinde elinde kayganlaştırıcı vardı. Hızla parmaklarına biraz sürüp elini deliğime götürerek içime iki parmağını birden soktu.
Kafamı geriye atarak inleyince içimde hareket etmeye başladı ve çok oyalanmadan çıkardı parmaklarını. Sert sevdiği belliydi. Neyseki ben de sert severiyordum bu nedenle penisine krem sürüşünü sakince izleyip yavaş yavaş kendimi çekmeye devam ettim.
İşini bitirince belimden tutarak beni hafifçe kaldırdı ve penisine konumlandırdı. Hiç beklemeden sonuna kadar içime girince resmen gözüm dolmuştu.
Acı dolu bir çığlık atarak omuzlarına sıkıca tutundum. Ellerini belimde tutup bir müddet hareketsiz durdu. İçimdeki doluluğa alışınca yavaşça beni kaldırdı ve tekrar dibine kadar soktu.
Tırnaklarım omuzlarında iz bırakırken yavaşça inip kalkmaya başlamıştım. Hala acı çekiyordum, acıdan dolayı bu şekilde yavaş devam etsek de bir anda hissettiğim zevk dalgasıyla kendimi kaybetmiştim.
O da bunu fark edince derin bir nefes verip belimden destek sağlayarak beni hızla kucağında zıplatmaya başladı.
İnleyerek zıplıyor ve dudaklarını sömürüyordum. Ellerimle saçlarını çekerek onun da inlemesini sağlıyordum.
Tek eliyle beni de çekmeye başlarken çift taraflı zevkle geleceğimi anlamıştım. İçimde kasılan penisle onun da gelmesi fazla uzak değildi.
Son bir kaç çekmeden sonra dayanamamış titreyerek içimdekileri karşımdakinin eline ve kaslı karnına bırakmıştım.
O ise bir kaç kez daha beni zıplattıktan sonra kafasını geriye atarak hırlama benzeri bir sesle içime boşalmıştı.
İkimiz de derin derin nefesler alırken birbirimize bakıyorduk.
En sonunda yine patavatsız Gündüz ortaya çıktı.
"Naptık biz şimdi?"
Anaa noldu şimdi bunlara.
Heppinize iyi okumalarrr. Hatalarım varsa affedin dostlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASİYER / GAY
Romance(TAMAMLANDI) Bir mafya ve kasiyerin aşkı. Eğlenceli bir kurgu olmasını umuyorum. *Küfür, cinsellik, şiddet ve argo içerir.