8

32.4K 1.8K 574
                                    

"Naptık biz şimdi?"

Diyince kocaman bir kahkaha atıp çenemden tuttu ve dudaklarıma kapandı. Nazik bir şekilde biraz dudaklarımı emdikten sonra çekilip yüzüme baktı mavi gözleriyle, ardından tekrar öpüp koltuğa yaslandı. Elleri bel çukurumu okşarken gözlerime bakıyordu güzel gülümsemesiyle.

"Hayalini gerçekleştirdik güzelim"

Diyince ne diyeceğimi bilmedim.

Güzelime mi takılsam, hayalimi gerçekleştirmesine mi mutlu olsam bilemiyordum. Öyle boş boş bakıyordum sadece.

Bu halime takrar kahkaha attı ve yavaşça belimden tutarak içimden çıkıp yan koltuğa oturttu. Hala şokum geçmediğinden öylece onu izliyordum.

Kaslı vücuduyla arkaya uzanıp kıyafetleri aldı ve bana giydirmeye başladı. Ona yardım edip giyindikten sonra kendisini temizleyip o da kıyafetlerini geçirdi ve arabayı çalıştırdı.

En sonunda dayanamayıp sordum.

"Sen nasıl benimle seks yaptın? Yani ben rüyada değilim değil mi?" Diye şaşkın şaşkın konuştum.

Göz ucuyla bana bakıp yola döndü tekrar. Yüzünde yamuk bir sırıtma vardı.

Evet seks yaptığımız için mutluydum ama içimde de kötü bir his vardı. Beni sevmiyordu hem daha beni ne kadar tanıyordu ki? Ben ondan köpek gibi etkileniyordum hatta kendime yalan söylemeyeceğim hoşlanmaya bile başlamıştım ama o?

"Şimdi biraz uyu seni götüreceğim yerde konuşacağız bunları tamam mı?" Diyince üstelemek istesem de anlamı olmayacağını düşündüğüm için kafamı sallayıp sevişmeden önceki pozisyonumu aldım ve kapattım gözlerimi.

Erken kalkmanın ve seks sonrası yorgunluğun verdiği ağırlıkla hızla uykuya dalmıştım.

~~~~~~

Arabanın aniden durmasıyla sıçrayarak uyandım ve yanımdaki adama baktım.

Gerçekten oradaydı. Hala sırıtmasını bozmadan beni izliyordu.

Rüya değildi lan değildi.

"Hadi ufaklık geldik" diyip arabadan çıktı. Ben ise gözlerimi sıkıca kapatıp açarak yüzümü ovdum ardından da aynı işlemleri ben de yapıp dışarı çıktım.

Müstakil ve aşırı derecede lüks bir eve gelmiştik. Ormanın ortasında sakin bir yerdi ve gerçekten çok huzur vericiydi.

Elinde eşyalarla yanıma gelen adama baktım. Hala utanıyor ve ona bakmakta zorlanıyordum.

Benim gibi utanmazı bile adam etmiş adam be. Yiğidim benim.

Gelip elini belime atınca nefesimi tutmuştum istemeden. Eliyle beni ittirerek beyaz kapıya doğru yöneltti.

Elindekileri kenara koyarak kapıyı açıp içeri girince ağzım beş karış açık kalmıştı.

Ev muhteşemdi ulan.

Benim evim bunun yanında köpek kulubesinden hallice duruyordu.

Tamamen gri ve beyaz döşeli sade döşenmiş ve dışı gibi modern bir havası vardı. Mutfak ile salon birleşik hemen ilerisinde ise gördüğüm kadarıyla iki kapı duruyordu.

Şaşkın bakışlarım mavi mafyanın konuşmasıyla bozuldu.

"Soldaki kapı banyo istersen bir girip rahatla o sırada ben de yiyecek bir şeyler hazırlarım" diyince kafamı sallayarak valizime yönelip bir şort ve bir tişört çıkardım ardından kaçmak ister gibi hızla banyoya girerek kapıyı kilitledim.

Sırtımı kapıya yaslamış derin nefesler alarak yaşadıklarını düşünüyordum.

Ben az önce bir mafya babasıyla arabada seks yapmıştım.

Derin bir nefes alarak küvete girip hızla duşumu alarak çıktım. Ne kadar uzunca bir süre yayılarak duş almak istesem de içerde bana yemek hazırlayan bir mafya vardı.

Evet bana yemek hazırlayan bir mafya.

Vay anasını satayım.

Üzerimi giyerek banyodan çıkıp hemen yanında olan mutfağa doğru yöneldim.

Keşke yönelmeseydim, nefesim kesilmişti resmen.

Mavi mafya üstündeki tişörtü çıkarmış altında sabahki kotuyla yemek yapıyordu. Sırt kasları her hareketinde geriliyor ve bana görsel bir şölen sunuyordu.

Sesli bir şekilde yutkunarak onu izlemeye devam ettim. Adam resmen model gibiydi her giydiği hatta giymediği bile yakışıyordu.

Varlığımı fark edince bana döndü ve gülümseyerek sandalyeyi işaret etti çenesiyle.

Kafamı sallayarak gösterdiği yere oturdum ve önüme yemek koymasını bekledim. Bardaklara şarap doldurup güzel gözüken makarnaları önüme koydu. Çatal bıçağı da alarak yanıma konumlandı.

Burnuma dolan sigara ve nane kokusu yemeğin kokusunu bile aşmış, bana ulaşmıştı. Gülümseyerek bana baktı ve çatalı ile yemeği gösterdi.

Ben de ona bir gülümseme sunup çatalımı makarnaya daldırmıştım. Gerçekten uzun süre sonra yediğim en iyi makarnaydı.

Düşünün ben öğrenciyim her gün yiyorum yani.

Kafamı beğeniyle sallayarak konuştum.

"Muhteşem olmuş"

"Teşekkür ederim efendim" diyerek başını salladı o da benim gibi gülümseyerek.

Komik şey.

Başımı eğip şarap bardağında gezdirdim gözlerimi. Aklımdaki soruları sormanın tam sırasıydı.

"Konuşacaktık hani?" Diyince boğazını temizleyip çatalını kenara bıraktı ve mavi gözlerini tam gözlerime dikti.

"O zaman direkt sormak istediğim soruyu soracağım ardından ise sen kafana takılan soruları sorarsın, Anlaştık?" Diyerek göz kırptı.

"Anlaştık" diyerek sandalyede geriye yaslanıp kollarımı birbirine bağladım.

"Seks partnerim olur musun?"

Ne?

Sonunda yazdım bu bölümü de be shdhsjx.

Hepinize iyi okumalar kucak dolusu sevgiler.

KASİYER / GAY  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin