YILBAŞI ÖZEL BÖLÜMÜ

9.3K 557 65
                                    

*Gündüz'ün Ağzından*

"Bebeğim az sonra çocuklar gelecek, ne yemek söylesek ya" diye hem Barış ile hem de kendimle konuşuyormuş gibi söylenmeye başladım.

"Buluruz bir şeyler, onu boşver de bir öpeyim seni" diyerek yanıma gelip beni kucağına çektiğinde gülmeden edememiştim.

"Elliye merdiven dayadık hala azgınsın be adam" dediğimde kahkaha atarak dudağımı öpmüştü. "Konu sen olunca yüz yaşında bile yine azgın olacağım" demesiyle yüzümdeki hafif gülümseme ile yaklaşıp bu sefer de ben öptüm mor dudaklarını.

Kısa süreli olan öpüşmemiz zil sesiyle bölündüğünde yavaşça kucağından kalktım. Kalkmadan önce Mavi Mafya'mın dudağını öpmeyi de ihmal etmemiştim tabiki.

Kapıyı açtığımda anda üzerime doğru atlayan minik kızı hemen kucaklayıp öpmeye başlamıştım.

Allah'ım torun sevgisi dedikleri kadar vardı gerçekten.

"Dedeciyimm" diyerek kelimeyi uzatıp yanaklarımı öpen kızın ellerini ısırarak kapının önünden çekildim ve gelen üçlünün içeri geçmesini bekledim.

"Hoşgeldiniz çocuklar" dediğimde hepsi sıra sıra beni selamlamış ve içeri girmişti.

"Baba beni böyle sevmiyorsun hiç" diye sitem eden Akın'a bakıp göz devirdim.

"Eşek kadar adam oldun neyini seveceğim lan ben senin?" Diyerek bacağına hafif bir tekme attığımda yüzünü buruşturarak odaya ilerlemişti.

"Aaaa en sevdiğim babam da buradaymış" diyerek gidip Barış'a sarıldığında kahkaha atarak Mehtap'ın yanaklarını ısırdım.

"Sus sen sıpa, babaya öyle davranılır mı?" Diyerek beni savunan Barış'a öpücük attıktan sonra her zamanki gibi sessizce bekleyen ikiliye baktım.

Hala Barış'tan çekiniyorlardı ve bu halleri anlamsızca beni güldürüyordu.

Gerçi geçmiş zamana dönünce benim bile Barış'tan korktuğum zamanlar olmuştu. Yine de bu ikilinin halleri daha komikti.

"Hoşgeldiniz çocuklar"

Akın'a sarılıp öptükten sonra hazır olda bekleyen ikiliye dönüp konuştuğunda Mehtap kahkaha atmaya başlamıştı.

"Bablayım çok komikley" dediğinde dayanamayıp hepimiz kahkaha attığımızda Barış hızla yanımıza gelmişti.

"Benim minik kurbağam mı gelmiş aman aman!?" diyerek tüm mafya özelliklerinden sıyrılan adama gülerek bakıp kanepeye yerleşmiş olan oğlumun yanına gittim ve ensesinden tutarak göğsüme çektim.

"Demek en çok Barış babanı seviyorsun ha?" Derken sıkı sıkı öpücükler bırakıyordum saçına.

Otuz yaşına da yaklaşsa bebek gibi seviliyordu evlat işte.

"Yani öyle de değil de" diye kıvırsa da umursamayıp son kez öptüm ve geri çekildim.

"Konuşuruz bu konuyu başka zaman" dediğimde gülmüştü.

"Bakarız babiş" Dediğinde kafasına hafif bir şaplak atıp kenarda oturan ikilinin arasına girdim ve aynı anda ikisine de sarıldım.

Buraya geldiklerinde çekiniyormuş gibi gözükseler de ne kadar sevdiklerini biliyorduk ve onlar için en azından baba sevgisini hissetsinler diye elimizden geleni yapıyorduk.

Bunun dışında da zaten onları çok seviyordum. Resmen dört tane çocuğumuz vardı ve üçü kazık gibiydi.

"Ulan hala şaşırıyorum şu Akın dingiline nasıl dayanıyorsunuz diye" dediğimde hepimiz kahlaha atmıştık.

Eğlenceli bir yılbaşı olacaktı belli ki.

~~~~~~~~~~~~

En sonunda aile içi kutlamamız bitmiş ve hepimiz yataklarımıza dağılmıştık.

Mehtap hariç çünkü ne zaman bize gelse hiç düşünmeden gelip aramıza yerleşiyordu.

"Dedişley neden sizin gözleyinizin rengi fayklı" dediğinde onun peltek konuşması yüzünden şişkin yanaklarını sıkıştırarak öpmüştüm.

"Hangimizin gözleri daha güzel kız?" Diye sorduğumda gülerek benden kurtulup Barış'ın boynuna sarılmıştı.

"Bayış dedemin gözleyi daha güzey" diyerek yanağını öpüp hemen geri çekildi.

"Ama Gündüz dedemi öpmeyi daha çok seviyoyum, onun sakallayı batmıyoy çünkü, aynı Fuykan babamınki gibiy" dedikten sonra yaklaşıp benim yanaklarımı öpmüştü.

"Uyuyalım aytık dedişler, benim çok uykum geydi" dediğinde gülüp üzerimize örtüyü çekerek uyuklayan miniği izilemeye başlamıştık.

"Sizi seviyoyum dedişler, iyi uykulay" dedikten sonra yorganı yüzüne kadar çekip gözlerini kapatmış ve hafif mırıltılar çıkararak uykuya dalmıştı.

Barış da onu izlemeyi bırakıp önce bebeğimizi sonra da beni öpüp yattı ve ikimizi de saracak şekilde kolunu sardı bedenlerimize.

"İyi geceler bebeğim" dedikten sonra hepimiz yeni yıla huzurlu bir uykuyla başlamış olduk.

Tabi alt kattan gelen üçlünün konuşma seslerini saymazsak.

Yaa dedim yılbaşına tüm aileyi bir yazayım. Çok tatlış oldu bu eşekler sjdskfs.

Normalde daha geç atacaktım ama dayanamadımm sjdjsxk.

Kısa oldu biraz ama umarım hoşunuza gitmiştir çiçeklerim benim. Hatalarım varsa affedin, hepinizi seviyorum ve kocaman sarılıyorum.

Görüşürüzzzz.

KASİYER / GAY  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin