24

17.3K 981 132
                                    

!!Cinsellik uyarısı¡¡

Abimin gelmesinin üzerinden yaklaşık bir hafta geçmiş ve ben yeni yeni kendimi toparlamaya başlamıştım. Bu süre içinde Barış elinden geldiğince yanımda olup bana destek olmuştu.

Şerefsiz bebek gibi bakmıştı bana, yerdim onun götünü ben.

Şimdi ise televizyonun önündeki kanepeye açarak film izliyor gibi gözüksek de ikimiz de sıkıldığımız için mal mal ekrana bakıyorduk.

"Barış sıkıldım" dediğimde karnımdaki elini yavaşça tişörtümün içinden sokarak göğüs uçlarıma doğru ilerletti.

"Ne yapmak istersin?" diye kulağıma doğru fısıldadığında yutkunarak arkamı döndüm ve elimi sakallarına atarak okşamaya başladım.

"Bilmem ne yapalım?" Diye cilveli olduğunu düşündüğüm sesimle sorduğumda sırtıma çıkardığı elini eşofmanımın içinden kalçalarıma götürmüş ve okşamaya başlamıştı.

"Çok güzel şeyler yapabiliriz bebeğim"

Bu dediğine çenesini öperek karşılık verdim.

Eli kalçamı yoğururken boynuna sarılarak dolgun dudaklarını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Üzerinde tişörtü olmadığı için elimi bir göğüs ucuna atıp yavaşça iki parmağımın arasına almış ve okşamaya başlamışken dudaklarıma doğru bir inleme bırakmıştı.

Kendimi kaldırıp bir bacağımı üzerinden atarak tam penisinin üzerine oturdum ve iki elimle yüzünü avuçladım.

Önce gözlerini, ardından dudağını ve çenesini öperek boynuna yönelip kendime ait izler bırakmak adına emmeye koyuldum.

"Gündüz" diyerek penisini kalçama sürtünce istediğini anlayarak kucağında ileri geri hareket etmiştim. 

Boynuna yeterince iz bıraktığıma kanaat getirdikten sonra yavaş yavaş kaslı göğsüne oradan da göğüs ucuna yönelip minik minik öpücükler bırakarak sürtünmeye devam ediyordum.

"Siktir" diye kendini bana yaslayıp hızla üstümdekini çıkararak beni altına alan bedene gülümseyip, dudağına öpücük bırakarak geri çekildim ve onun beni yönetmesine izin verdim.

"Çok güzelsin" diyip kulağımdan başlayarak yavaş yavaş önce göğsüme ardından da göbeğime doğru öpücükler bırakmaya başladı.

Kasıklarıma yaklaştığında baksırımı ve eşofmanımı aynı anda sıyırıp penisimin etrafında dilini gezdirdi. Bu hareketiyle nefesim kesilmiş ve kendimi biraz daha yüzüne doğru itmiştim.

Belimden tutarak kalkmamı engelleyip dilini zaten sertleşmiş olan penisimde gezdirerek gözlerimin kararmasına neden oldu.

"B-barış" diye inleyerek daha fazla istediğimi belirtip elimi saçlarına attım ve yüzünü penisime yaklaştırdım.

Yavaşça kalkıp üzerimde kalan her şeyi çıkardıktan sonra penisime doğru tükürüp eliyle biraz sıvazlayarak dilinin ucunu değdirmişti.

Dilinin sıcaklığını hissetmemle saçındaki ellerimi sıkıştırarak kendimi ona daha fazla yaklaştırdım. Bu hareketimle penisimin üzerine üfleyip yavaşça sıcak ağzına alarak gel git yapmaya başlamıştı.

Belim bükülmüş, ellerim saçını çekerken delicesine inlememek için dudağımı ısırıyordum.

"A-ah B-barış" diyerek kendimi tekrar ittirdikten sonra kafasını geri çekip yüzünü yüzüme yaklaştırarak dudaklarını öpmeye başladım.

Ellerini bacaklarıma atıp belimden hafifçe kaldırarak kumaşın içinden penisini deliğime yasladı ve büyükçe inlememle neden oldu. Yavaşça ona doğru sürtünürken o da kendini sertçe bana bastırıp dudağıma doğru inliyordu.

KASİYER / GAY  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin