İstersen köpeğin bile olurum yavrum dememek için dudaklarımı birbirine bastırarak şaşkınlıkla ona baktım.
"Ne?" Dedim bu sefer dışımdan konuşarak.
"Seninle seks partneri olmak istiyorum" diye tekrar etti cümlesini.
Ve patavatsız Gündüz kendini gösterir.
"İyi de neden?" Dediğim an pişman olmuştum. Askerlik arkadaşın zaten Gündüz o senin rahat ol sen diyen iç sesime hak verip korkuyla baktım mavilere.
O ise benim korkumun aksine gülümsüyordu.
"Çünkü hoşuma gidiyorsun"
Öldüm mü ben?
"Hayır ölmedin Gündüz" diyen sesle kendime gelip utançla gözlerimi yine şarabıma çevirdim. En sonunda yanında rahat olmaya karar verip içimden geçenleri sıraladım.
"Mafyasın sen etrafında bir sürü güzel ve yakışıklı insan vardır neden ben? Bir de sevgilin var aldatacaksın ve ben de metres konumunda olacağım ki bu hiç hoş değil" diyerek tüm aklımdakileri döktüm ortaya.
Ben tedirgin bir şekilde kaçamak bakışlar atarken o ise hala bozmadığı gülümsemesiyle beni izliyordu.
"Birincisi seni etrafımdaki çoğu yakışıklı ve güzelden daha hoş buluyorum. İkincisi ise o benim sevgilim değil" demesiyle şaşkınca baktım ona.
"Ne demek sevgilim değil? Kadın sevgilime bakma diye tepsiyi kafamda kırdı be?" Dediğimde yine o muhteşem kahkahasını atmıştı.
"Klişe olacak ama formalite icabı bizimki. En azından benim açımdan, onun ne düşündüğünü bilemiyorum"
"Yazık değil mi kıza peki?" Diyince bana alay edercesine bakıp kollarını az önce benim yaptığım gibi bağladı.
"Sen az önce kafana tepsi geçiren kadını mı korudun?" Dedi.
"Açıkçası umrumda değil ama metres durumuna düşmek istemiyorum"
Gerçekten de öyleydi sevgilisi olan biriyle olmuştum ve yavaş yavaş kötü hissetmeye başlamıştım bile.
"Sana oturup onunla olan ilişkimi anlatmayacağım sonuçta sadece seks partneri olacağız ama metres konumuna düşmeyeceğine emin olabilirsin"
"Nasıl?"
"Birincisi sevgilimin olmaması, ikincisi olsa bile seni kimsenin bilmeyeceği" diyince pek de şaşırmamıştım.
Kim sadece seviştiği kişiyi tanıtıyordu ki birilerine hele ki bu kişi bir mafyaysa. Yine de içimde bir burukluk olmasını engelleyememiştim.
"Anladım" diyerek kafamı salladım.
"Peki şartlarımız ne olacak?"
"Birlikte belirleyeceğiz bunu ufaklık" diyince tekrar kafamı sallayarak baktım.
"Mesela ben ne zaman istersem o zaman yanımda olmanı istiyorum" diyince şokla baktım.
"Benim çalışmam gereken bir işim ve yakın zamanda başlayacak bir okulum var nasıl her istediğinde yanında olabilirim ki?"
"Sen istediğimde geldiğin sürece onlar sana sıkıntı yaratmayacak merak etme"
Adamın mafya olduğunu unututtun tabiki istediğini halleder, kıytırık dükkana mı lafını geçiremeyecek Gündüz.
"Evet senin isteğin var mı? Yoksa devam edeceğim" Diye ellerini masada birleştirerek sordu.
"Şu an aklıma gelmiyor, devam et" demiştim sayısızca gerçi saygı kaldı mı bilmiyordum şu an.
"Seks sonrası eğer bendeysek seni evine yollatacağım, sendeysek ise kalkıp giderim asla ve asla seninle uyumayacağım" diyince alayla kaşlarımı kaldırdım.
İyice filme dönen duruma gülmeden edemedim.
"Film mi çekiyoruz pardon birlikte uyumamak ne?" Dedim dalgayla.
Kaşlarını çatarak bana bakıp beni yıkıp geçen cevabını verdi.
"Sadece seks yapacağım bir adamla birlikte uyumamı beklemeyeceksin herhalde?"
Söyledikleri mideme oturmuştu resmen. Haklıydı ve ben kalakalmıştım. O ise beni umursamadan devam etti.
"Aşık falan olmaya kalkma, sadece işimizi yapıp ayrılacağız ve seks sırasında istemediğin bir şey varsa söyle ona göre davranırım"
"Tamam" dedim sadece.
"Kabul ediyorsun yani" dedi soru sorar gibi.
"Evet kabul ediyorum" dedim.
Umarım bu kararımdan pişman olmazdım çünkü şimdiden ona karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım.
"O zaman bu anlaşmanın ilk seksini şu an yapabiliriz" diyerek hızla yaklaştı ve beni kucağına alıp kalktı.
Bindik bir alamete gidiyoruz bakalım kıyamete.
İçime pek sinmedi ya bu bölüm.
Umarım siz beğenirsiniz. Öpüyorum sizi çiçeklerim iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASİYER / GAY
Romance(TAMAMLANDI) Bir mafya ve kasiyerin aşkı. Eğlenceli bir kurgu olmasını umuyorum. *Küfür, cinsellik, şiddet ve argo içerir.