*Yaklaşık 6 sene sonra*
Elimdeki çantayı sallaya sallaya sahil kenarındaki evimizin bahçesinden girerek üzerime atlayan iki canavara sarıldım.
"Özlediniz mi lan dingiller?" Diyerek beni yalamaya çalışan Şekerpare'nin kafasını öpüp bacağıma sarılan Sütlaç'ın da göbeğini okşadım.
"Hoşgeldin bebeğim"
Bana doğru gelen kocamı görmemle gülümseyerek kollarımı açmış ve sarılmasını beklemiştim.
"Hoş buldum kocacım" dediğim anda kucağına almıştı beni.
"Çok özledim seni" diyerek yüzüme öpücükler kondururken ben de gözlerimi kapatmış bir biçimde kucağında duruyordum.
"Ben de seni özledim bebeğim"
Biraz geri çekilip gün boyu uzak kaldığım mavilere baktım sevgiyle.
"Bebeğim paramız yeterince varken neden çalışıyorsun asla anlamıyorum" dediğinde kaşlarımı çatmış ve kucağından inmeye çalışmıştım ama o izin vermeyerek daha sıkı sardı beni.
"Bu konuyu kapattık sanıyordum" dememle bir elini kalçamdan çekip dudaklarına fermuar çekiyormuş gibi yapmıştı. Bu hareketine gülümseyerek dudaklarını öptüm ve beni eve götürmesine izin verdim.
"Bugün ne yemek yaptın kocana" diyip yanağını öpünce gülmüş ve beni banyonun önünde indirmişti.
"Bugün dışardan söyleyeceğiz güzelim"
"Neden bebeğim çok mu yoruldun?" Diyerek elimi yanaklarına atıp endişeyle süzdüm onu.
"Yok ya tembellik ettim o yüzden" demesiyle rahatlamayla nefes vermiştim.
Hala mafyacılık işlerini bırakmamış olsa da daha az ilgileniyordu ve ben hala başına şey gelecek diye korkuyordum.
"O zaman sen aramaya git, ben de hazırlanıp geliyorum" dediğimde kafasını sallamış ve dudağıma bir öpücük daha kondurup salona doğru ilerlemişti.
Gülümseyerek gidişini izleyip işlerimi hallettikten sonra üzerime rahat bir şeyler geçirerek odaya doğru adımladım.
Odaya geçtiğimde elinde telefonla oynayan kocamı görmek ne kadar zaman geçerse geçsin hala büyük bir lütuf gibi hissettiriyordu bana.
Pıtı pıtı yanına doğru gidip açtığı bacaklarının üzerine konumlanarak bana bakmasını sağladım. Bu halime gülümseyerek elindeki telefonu koltuğa atıp belimden çekmiş ve yüzüne daha yakın olmamı sağlamıştı.
"Nasıl geçti günün güzelim" diyerek bel çukurumu okşamaya başlayınca mayışarak omzuna doğru yattım.
"Yorucuydu bebeğim, yaşlandım artık galiba çoluk çocuk kafam kaldırmıyor" dediğimde dudaklarından bir kıkırtı dökülmüştü.
"Hala teklifim geçerli" demesiyle gülerek boynunu öpüp geri çekildim.
"Ne yemek söyledin?"
Ellerimi boynuna sarıp dudağına bir öpücük kondurarak cevap vermesini bekliyordum.
"Pizza"
"Her seferinde bunu yemene şaşırıyorum" dediğimde kahkaha atarak beni penisinin üzerine otutturdu.
"Hoşuma gidiyor" dedikten sonra tam öpüşmeye başlamıştık ki Şekerpare havlayarak aramıza oturdu.
"Bu köpek beni sevmiyor Mavi Mafya" dediğime gülümserken Şekerpare'nin ensesinden tutarak kanepeye koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASİYER / GAY
Romance(TAMAMLANDI) Bir mafya ve kasiyerin aşkı. Eğlenceli bir kurgu olmasını umuyorum. *Küfür, cinsellik, şiddet ve argo içerir.