Sabah kafamın altında hissettiğim hareket eden sert şeyle korkuyla uyanmıştım.
Ne oluyordu lan?
Aniden kafamı kaldırdığımda çarptığım sivrilikle odaya kocaman bir inleme bıraktım.
Elimle kafamı tutmuş yarı açık şiş gözlerimle etrafı taradığımda altımda aynı benim gibi çenesini tutan Mavi Mafya'yı görmüştüm.
Ne?
"Yavaş be yavrum. Ne kalın kafan varmış çenem kırıldı" demesiyle şaşkınlığım iki katına çıkmış kafamın ağrısını unutmuştum.
Ben ağzım beş karış yatakta yarı çıplak yatan adamı izlerken o yerinde durmuş hala çenesine bakmaya çalışıyordu. Elini hafifçe geri çekerek çenesini sağa sola bir kaç kez oynattıktan sonra mavilerini bana çevirdi.
"Çeneme çok darbe aldım ama ilk defa bu kadar acıtanını görüyorum" demesiyle şaşkınlığım da sağ olsun kahkaha atmaya başlamıştım. Dışardan deli gibi göründüğüme emindim. Gerçi şu halimiz tamamen saçmalıktı ya.
Elini bir daha çenesine götürürken söylenmeye devam ediyordu.
"Hayır birlikte uyuyalım dedik olana bak. Koltukta iki büklüm olsam bu kadar olmazdı gerçekten"
Elini kafamdan çekerek kahkahamı durdurdum ve karşımdaki adamın çenesine doğru uzandım. Ellerimle iki yanağını tutarak başını hafifçe kaldırıp bir şey olup olmadığına bakmış ve olmadığını görünce de tekrar başını indirip gözlerine gözlerimi dikmiştim.
"Ne abarttın ama yok bir şey işte. Hem sen ne biçim mafyasın hemen serildin yere" dememle kaşlarını çatmış ve ellerimi ittirmişti. Bu hareketiyle tekrar gülmeye başlamam bir olmuştu.
Koca adam çocuk gibi davranıyordu ve ben onu yemek istiyordum şu an.
Bir müddet bu şekilde gülerken o ise sakince beni izlemiş ve gülmemi kestiğimde elini yüzüme doğru yaklaştırmıştı. Büyük elleri iki yanağımdan yüzümü kavrarken baş parmağı yavaşça göz altlarımı okşuyordu.
Yüzündeki sıkıntılı ifade dikkatimi çekse de fazla üstünde durmak istememiştim. Yavaşça yaklaşarak göz altlarıma birer öpücük kondurup geri çekildi. Tam şaşkınlıkla onu izlerken istemediğim bir şey oldu.
Karnım guruldadı.
Utancımdan ağlamak istiyordum artık. Koskoca mafya babasının karşısında yaşamadığım bir tane rezillik kalmamıştı resmen.
Gözlerimi kapatarak yakında olan omzuna kafamı yaslayıp deve kuşu gibi kendimi saklamaya çalışmıştım. Üzerine yattığım beden titrerken güldüğünü anlamıştım ama bir şey demek için kendimde gram güç bulamıyordum.
Yerin dibine girseydim belki rahatlardım ne bileyim.
"Hadi ufaklık kalk da yemek söyleyelim akşam oldu zaten" dediğinde kafamı kaldırıp etrafa bakmıştım. Doğru ya biz sabaha karşı uyumuştuk.
Kafamı usulca sallayıp yatakta geri çekilerek bağdaş kurdum. Ellerimi kucağımda birleştirmiş ve kafamı eğmiştim.
Mavi Mafya ise yataktan kalkıp elini saçıma atarak karıştırdıktan sonra telefonunu almaya gitti. Telefonla konuşmasını izlerken aklıma bir anda benimle uyumuş olduğu gerçeği dank etmişti.
O kadar kargaşanın içinde fark edemesem de şok olmuştum. Benimle yatmıştı. Birlikte uyumuştuk. Hem de sarılarak.
Çığlık atmamak için elimi yumruk yaparak ısırırken duyduğum kalın sesle kendime geldim.
"Ne yapıyorsun Gündüz?"
Elimi hemen çekerek kafamı kaldırıp karşımdaki adama bakmadan koşarak banyoya girdim.
"Ben geliyorum hemen" derken banyonun kapısına yapışmış derin derin nefesler alıyordum. Odadan gelen gülme sesleri beni daha da gererken elimi yüzüme atıp sıvazladım.
Rezil olduğuma mı takılsam, benimle uyumasının şokunu mu yaşasam bilmeden mal gibi dikiliyordum kapının önünde.
Ne kadar durduğumu bilmesem de kapımın tıkatılmasıyla kendim gelip silkindim.
"Gündüz uzun süredir ordasın yemekler gelecek çık artık"
"Geliyorum"
Yüzüme bir kaç kere su çarpıp kendime geldikten sonra dışarı çıktım.
Sırtı dönük kapıdaki adamla konuşan çıplak bedeni süzmemek için büyük bir çaba falan vermemiştim bayağı süzmüştüm yani.
Adama son bir kafa sallaması da verdikten sonra arkasını dönerek pizzaları yatağa koyunca hızla yataktan kaldırıp mutfaktaki tezgaha koydum.
"Yatağın üstüne yemek konulur mu hiç? Kabus göreceğiz sonra, gel burada yiyelim" diyerek yatağın yanındaki koltuğu çekmiştim.
Beni şaşkınlıkla izleyen bedene gözlerimi devirip kolundan tutarak yerine oturttum. Hava hafif soğuduğu için dün verdiği pijamanın üzerini de giyip tezgaha oturarak pizzayı yemeye başladım.
"Gerçekten böyle şeylere inanıyor musun?" Derken ağzına bir pizza dilimi atmıştı. Omuzlarımı yukarı kaldırarak konuştum.
"Senin evinde ekmek bile yoktu şimdi pizza mı yiyorsun?" Diyerek konuyu değiştirmiştim hemen.
"Arada kaçamak yapmaktan bir şey olmaz" dediğinde kafamı onaylar anlamda sallayıp bir dilim daha almıştım.
Sessizlik ve derin düşüncelerle geçen yemeğin sonunda ortalığı üstünkörü toplamış ve yine yatağa girmiştim.
"Bugün de burada mıyız?" Dediğimde kafasını sallamış ve benim yanıma gelerek sarılmıştı tek koluyla.
"Dün benimle mi uyudun?" Dediğimde kafasını sallamıştı yine.
Konuşmayı mı unuttun la Mavi Mafya dememek için dilimi ısırıp diğer soruya geçmiştim.
"Neden?"
"Kuralları biraz esnetmemiz gerektiğini düşündüm" diyerek daha sıkı sarılmıştı bana. Ona ayak uydurup kollarımı beline sardığımda yine nane ve sigara kokusu ciğerlerime dolmuştu. Çaktırmadan bu kokuyu içime çekerken o ise saçlarımı okşuyordu.
"Artık birlikte uyuyabileceğiz yani" kafamı hafifçe kaldırmış ve çenesinden yüzüne bakmaya çalışmıştım. Hafifçe başını eğerek mavilerini yüzümde dolaştırdı.
"Evet ama çok konuşuyorsun artık uyuma vakti"
"Seks yapmayacak mıyız?"
"Yorgunsun Gündüz başka zaman" dediğinde tam ağzımı açıp itiraz edecektim ki dudaklarıma kapanan dudaklarla bu çabam son buldu.
Yumuşak ve sıcak dudaklar dudaklarımı ezerken memnuniyetle mırıldanmıştım. Yavaşça ağzımı aralayarak öpüşmenin devam etmesini istesem de geriye çekilen Mavi Mafya ile afedersiniz ama çük gibi kalmıştım ortada.
"Uyku Gündüz uyku" dediğinde bir kaç hoşnutsuz mırıltı ortaya bıraksam da en sonunda pes etmiş ve kaslı bedene sıkıca sarılarak uykuya dalmıştım.
Saçımı okşayan el ve muhteşem kokuyla kısa sürede uykuya dalmıştım bile.
Selamm.
Böyle geçiş bölümü gibi oldu bu bölüm bilemedim. Umarım beğenmişsinizdir. Hatalarım varsa affedin beni. Hepinizi seviyorum ve kocaman kocaman sarılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASİYER / GAY
Romance(TAMAMLANDI) Bir mafya ve kasiyerin aşkı. Eğlenceli bir kurgu olmasını umuyorum. *Küfür, cinsellik, şiddet ve argo içerir.