10

30.2K 1.6K 315
                                    

!!!!Cinsellik uyarısı okumak istemeyenler bölümü atlayabilirler¡¡¡¡

Kucağına aldığı anda öpmeye başlamıştı dudaklarımı. Bir eli belimi desteklerken diğeri kalçamı sıkıyordu.

Kucağında sağdaki kapıya doğru yöneldi. Zorla kapıyı açtıktan sonra hızla ilerleyip beni yatağa fırlattı ve kapıyı kapatmaya gitti.

Dönerken pantolonunu sıyırıp sadece baksırla kalmıştı. Bu haline kalbim hızla atarken derin bir nefes çektim.

Günün ikinci seksini yaşayacaktık ve deliğimin yanmasına rağmen onu çok fazla istiyordum.

Hızla yanıma gelip üzerime çıktı ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı sıcak dudaklarının arasında hapsederken eli ise penisimi ovuyor ve altında kıvranmama neden oluyordu. Elinin değdiği her yer kavrulup alev içinde bırakıyordu tenimi.

Kollarımı hızla onun boynuna dolayıp zaten hızlı olan öpüşmemizi daha da derinleştirdim. Dilimi hafif dışarı çıkardığımda dudaklarının arasına alıp emince inlemem tüm odada yankılanmıştı.

İnlememle birlikte elleri tişörtümün eteklerini bulmuş ve hızla üstümden çıkarmıştı. Çıplak kalan vücudumdan ikinci defa utanmıştım.

O ise vücuduma bakıp iç çekti ve hemen belirgin olan köprücük kemiklerime yapıştı. Dişlerini geçirerek ısırıyor veya büyük bir hırsla öpüyordu.

Derin derin öpücükleri bırakarak göğüs ucuma kadar gelip dilini gezdirdi. Ellerim saçlarının arasında gezinirken o hala meme ucumu emiyor ve dişliyordu. Zevke kafamı geriye atıp saçını çekerek daha fazla bastırdım kendime.

Elleri pantolonuma uzanmış ve baksırımla beraber ikisini de çekip odanın içinde bilmediğim bir yere doğru fırlatmıştı.

Penisim özgürlüğe kavuşunca hemen elimi oraya yönelmiştim ki kolumun tutulmasıyla, kapanan gözlerimi açarak karşımdaki bedene baktım.

"Ben izin vermeden kendine dokunamazsın ufaklık" diyen yakışıklı adama yutkunarak baktım.

Beni o kadar etkisine almıştı ki bu dominant davranışları resmen mest etmişti.

Usulca kafamı sallayıp elimi sırtına konumlandırdım. O ise elini benim penisime atmış çıldırtacak bir yavaşlıkla aşağı yukarı hareket ettiriyordu.

Hızlanması için kendimi ona bastırınca omzumdan sertçe itip yatağa gömülmeme neden oldu. Omzumdaki elini çekmeden boynuma yönelip acıtacak kadar sert bir şekilde emmeye başladı. Acı o kadar yoğun olmadığı için bana daha çok zevk verirken sırtındaki elimi bastırarak iz bırakmaya başladım esmer teninde.

Vücudunda bana ait izler olmasını istemiştim o an bu nedenle daha da çok bastırıp küçük küçük kanamasına neden oldum.

Sırtındaki acıyla kafasını geriye atıp kısık gözlerle bana baktı ve yamuk bir gülümseme sundu.

"Seni seçtiğim için memnun olacağımı biliyordum" diyerek hızla beni ters çevirip domalmamı sağladı. Belimi desteklerken parmakları deliğimin çevresinde oyalanıyordu.

Tam girmeden etrafında dolaştırıyor ve hafifçe bastırıyordu. Bu hareketleri beni zevkten deli ederken artık içime girmesini istiyordum.

"A-ah seni istiyorum" dediğimde kalçama sertçe bir şaplak atmış ve tekrar inlememe neden olmuştu.

"Efendim diyeceksin" diyerek bu sefer de diğer lobuma hızla bir şaplak geçirmişti. Derin bir nefes alıp zevkle kafamı geriye atmıştım.

"Sizi istiyorum efendim" diyerek inlercesine konuştum. Elini saçıma atıp beni hızla kendine doğru çekti ve omzuma dişlerini geçirdi.

Bu sert davranışları beni daha da azdırırken derince bir inleme bırakmıştım tekrar.

Arkamdan kendini sürterken bir parmağını ağzımın içine yollamıştı. Hemen emmeye başlamışken diğer elini saçımdan çekip belime atmış sıkıca tutuyordu. Arkamdan bana bastırışı artıyor ve arttıkça da ben daha büyük bir şevkle emiyordum parmağını.

İkinci parmağını da ekleyip iyice emdikten sonra hızla ağzından çekip deliğime yolladı. Acıyla inleyip kafamı omzuna atmıştım.

Parmakları içimde ileri geri giderken ben kaymış gözlerimle delicesine inliyordum.

Belimdeki elini sırtıma koyup beni eski pozisyonuma sokunca ona uyum sağlayıp kalçalarımı hafifçe çıkararak yukarı kaldırdım.

Eli hala deliğimde gidip gelirken diğer eliyle kalçalarımı okşuyor ara ara da vurarak kızarmasına neden oluyordu.

Parmakların çıkmasıyla içimde oluşan boşluk hissi beni rahatsız ederken hissettiğim büyüklükle bu düşünce yerini korkuya bırakmıştı.

Arabada yaptığı gibi hızla içime giren penisle büyük bir çığlık atıp dişlerimi karşımdaki yastığa geçirdim. Gidiş gelişleri sertleştirken acı yerini zevke bırakmaya başlamıştı.

Elimi arkaya atarak belinden tutmaya çalışsam da beni tutarak izin vermedi ve daha sert bastırdı yatağa doğru. Penisin dokunulmamaktan zonkuyor, deliğim ise zevkle kasılıp gevşiyordu.

İçimden çıkarak beni ters döndürdü ve yüzüne bakmamı sağladı. Tek eliyle iki elimi sıkıştırıp başımın üstüne konumlandırdı ve içime daha sert girmeye başladı.

Karşımda kısık gözleri, zevk alan suratı ve dağınık saçlarıyla duran mafyaya sadece bakarak bile boşalabilirdim.

Diğer elini penisime atıp çekmeye başlayınca kafam iyice geriye gitmiş ve zevkten gözlerim yaşarmıştı. Nefes nefese inliyor ve elimi kurtarmaya çalışıyordum.

Hızla beni çekmeye devam ederken içimdeki temposunu daha da arttırmıştı. Nefes nefese dudaklarıma yapışmış öpüyor ve bileklerimi sıkmaya devam ediyordu. 

Geleceğimi anlayınca hırsla dudağını ısırıp kayan gözlerimle geriye doğru attım kendimi ama bir anda duran eliyle şok olmuştum.

"M-mh devam et" dememle alışkanlık haline getirdiği gibi kalçama bir tane geçirip "Duyamadım?" dedi. Bir an ne demek istediğini anlamasam da sonradan dank etmişti.

"Devam edin lütfen e-efendim" diyerek derince inledim dudaklarına doğru. Yamuk gülümsemesiyle elini tekrar penisime atıp çekmeye başladı.

Gelmeye başlayınca belim hafifçe bükülmüş ve titremem durmuyordu. Tamamen boşalana kadar da inlemem devam etmişti.

O ise benim boşalmamla hafif doğrulmuş ve içime girmeye devam etmişti. Sonra doğru yaklaştığını yüz ifadesinden anlamıştım ve o görüntüyle istemsizce inlemiştim.

Hızla içimden çıkıp saçlarımdan tutarak dizlerimin üzerinde kaldırdı ve penisini dudaklarıma sürdü. Zevkle dilimi çıkarıp penisinin ucuna dilimi sürttüm. Yaptığım harekete kalın sesiyle inleyip kendisini çekmeyi hızlandırdı.

Dilimi hafifçe sürerken en sonunda dilime, dudaklarıma ve yüzümün başka yerlerine doğru boşalmıştı.

Boşalmasıyla hemen yandaki çekmeceden peceteyi çıkarıp yüzümü sildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurarak geri çekildi.

Ben onu dizlerimin üzerinde durmuş izlerken o hemen kalkıp üzerini giyindi ve bana bir bakış atıp kapıyı açtı.

"Sen burada yat ben salondayım" diyince kaşlarımı çatıp ona baktım.

"Sen ciddi misin?" Dedim şaşkınlıkla.

"Ben her dediğimde ciddiyim Gündüz" diyerek kapıdan çıktı.

Bense karanlık odada tek başıma ellerim dizlerimde kapıyı izliyordum.

Hassiktir ben bu işe nasıl dayanacaktım?

Selammm.

Uzun zaman sonra geldim çiçeklerim.

Bu iki hafta yine böyle uzun aralıklarla yazacağım galiba şimdiden kusura bakmayın.

Nasıl oldu hiç bilmiyorum ama umarım seversiniz bölümü hepinize iyi okumalar.

KASİYER / GAY  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin