2.0

839 73 33
                                    

20.bölüme geldik(aslında 0.0 diye başladığımı var sayarsak bu 21 ama neyse)....bu kitap kaç bölüm sürecek acep çok uzatmakta istemiyorum ama olaylar daha yeni başlıyor fkdkdkkff

Yorum yapın lütfen  belki 15 yorum olursa diğer bölümü hızlı yayınlarım eheueh

Keyifli Okumalar ♡

Jimin'den;

"Hayır Kai. Sana gerçek numarasını falan veremem."

Arabayı kırmızı ışıklara gelince durdurdum ve hala bana yalvaran Kai'ye, o göremeyecek olsa bile gözlerimi devirdim büyük bir sinirle. Daegu kızı ona yanlış numara vermişti ve Kai, ben tam Shin Hye'nin yanına giderken arayarak muhtemelen bir numarayı karıştırdığını ve gerçek numarasının ne olduğunu sormuştu.

Kesinlikle benimle dalga geçiyor olmalıydı hayat. Ya da tanrı olmayan sabrımı bu insanlarla sınıyordu.

"Ya abi nolur versen? Bak şirketinize kadar gelmem şimdilik fazla olur. Mira rahatsız olursa falan diye. Neden vermiyorsun ki?" Gene mızmızlandığında yüzümü sıvazladım. Ben anlamıyordum, neden sevgilisi(!) olan biri başka bir erkeğe numarasını verirdi? Mantıklı değildi bu.

"Bak Kai," dedim yeşil ışık yandığı için sürmeye başlarken arabayı. "onun sevgilisi var. Yani ondan uzak dur anladın mı kardeşim?"

"NE! Sevgilisi mi var? Yanlış biliyor olmayasın?"

Hoparlörde olan sesini yüksek notaya çıkarttığında yüzümü buruşturdum. Vokali çok kulak sarsıcıydı eğer şarkı söylemiyorsa. "Yanlış bilmiyorum tamam mı? Bir sevgilisi var ve o yüzden kızla flört etme hayallerini hemen çöpe at! Ve beni de bir daha onun için arayıp soru sorma. Kapatıyorum."

"Jimin bir dakika-" 

Yüzüne telefonu kapattım. Kafamı rahat bir nefes verip arkaya yaslarken hastanenin olduğu sokağa giriş yapmıştım. Sadece bir kaç saniye içerisinde aklımda olan gereksiz şeyleri atıp iki haftayı aşkındır görmediğim manevi kızımı düşünmeye başlamıştım ve yüzümde çoktan bir tebessüm oluşmuştu.

Arabayı park yerine park edip hastaneye kamufle olup girdim. Shin Hye'yi görmeden önce Kang Ra hemşire ile görüşecektim. O sarışın kadın hakkında bilgi formunu tuttuklarının söylemişti. Bu yüzden onun yanına gitmeliydim.

Sekretere ilk Shin Hye'yi daha sonra da Kang Ra hemşireyi sorduğumda manevi kızımın çocuk odasında, Kang Ra hemşirenin de  odasında olduğunu söylemişlerdi. Teşekkür edip daha önceden bildiğim odasına ilerledim.

Vardığımda derin bir nefes alıp vererek kapıyı tıklatmıştım. Shin Hye'nin unnisi ile tanışmak için gerçekten sabırsızlanıyordum.

"Girin!"

Duyduğum sesle hızla içeri girip maskemi odada sadece Kang Ra hemşire olduğunu görüp indirdim ve selam verdim.

Masasından kalkıp gülümseyerek yanıma gelmişti. "Jimin bey hoşgeldiniz! Nasılsınız? Shin Hye bahçe artık soğuk olduğu için çocuklar için ayrılan odada."

Ben de gülümsedim ve, "Hoşbuldum. Ve evet, sekreter kısmında olan hemşire söyledi orada olduğunu Kang Ra hanım. Ve ben iyiyim teşekkür ederim. Siz nasılsınız? Anneniz daha iyi mi?" dediğimde yüzü biraz asılır gibi olmuştu. Sıkıntılı bir nefes verdi. "Annem tedavi oluyor Jimin bey. Ne yazık ki kalp krizi sonucu geçici bir felçlik geçirdi. Ben işe dönmek zorunda olsam da neyse ki kardeşim anneme bakıyor. Sorduğunuz için teşekkürler."

𝐁𝐨𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐤✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin