2.1

823 85 63
                                    

Şu adamlara ne desem az

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şu adamlara ne desem az...

Yorum

Keyifli Okumalar♡

"Ne demek seni öptü Mira! Buna nasıl izin verirsin?"

Kıyafetlerimi eve gelir gelmez çıkarmıştım ve büyük bir sinirle salona gelip 'Jimin kalası beni öptü!' diye bağırmıştım. Min Seo o sırada en sevdiği cheescake'in son lokmasını ağzına almıştı ve şokta kaldığı için öksürerek o son lokma etrafa sıçramıştı.

Tabi öksürük krizi bittiğinde koşarcasına yanıma gelip beni sarsarken bu cümleleri sıraladığında, "İzin vermememe şans bırakmadı ki!" dedim kollarından kurutulup. "Resmen ben onunla bir şeyi tartışırken belimden çekip öptü öküz!"

"Ne tartışıyordun?" diyerek gereksiz bir konuya değindiğinde, "Konumuz bu mu kanka?" dedim gözlerimi belertip.

Min Seo hala şokla bana bakarken dediğimi onayladığı sırada koltuğun oradan gelen kahkaha sesini yeni fark etmiştim. Başımı oraya çevirdiğimde Justin yerinde at gibi tepinirken kahkaha attığını görmüştüm. O kadar sinirli girmiştim ki eve, bu malın burada olduğunu fark etmemiştim.

"Tanrım!" dedi bir anda ellerini havada birleştirip. Min Seo ile kaşlarımızı çatmış ve kollarımızı bağlamış onu izliyorduk. "Cenabet olmadığımı gösterdin herkese! Her gün ettiğim duamı kabul ettiğin için sana müteşekkirim!"

"Sen ciddi misin ya?" dedim kollarım iki yana düşerken. "Beni zorla öptü diyorum Justin! Bu senin için hiç bir negatif bir şey ifade etmiyor?"

Justin burun kıvırıp, "Karşılık verseydin zorla olmazdı zilli, hem öptüğüne göre sana karşı hisleri var. Bu şansı sakın kaçırma!" diyerek saçmaladığında burun kemerimi sıkıp sahte bir kahkaha attım. Elimde kalacaktı ama haberi yoktu.

"Sana ve aklına gerçekten inanmıyorum Justin. Adam geldi istemediğim bir dokunuş gerçekleştirdi ve sen karşılık verseydin diyorsun." Sesimde ki belirgin kırgın tonla birlikte yüzünde ki keyifli sırıtış silinmişti. Ne kadar ciddi olduğumu anlamış olmalıydı artık.

Kafamı sağ sola salladım. "O benden hoşlandığı için yapmadı ayrıca, beni susturmak için yaptı. Ve benim o an kadınlık gururumu nasıl incittiğini sarhoş haliyle anlamadı bile." dedim sarhoş lafını bastırıp.

"Miroş ben-"

"Beni hayal kırıklığına uğrattın Justin."

Odaya üzgün adımlarla ilerlediğimde Justin bir kez daha arkamdan seslenmişti ama cevap vermedim. Jimin ile beni aynı fotoda sevgili olarak düşünmesine fazla bir şey dememiştim şu ana kadar çünkü o hep böyle saçma sapan fikirlere sahipti. Ama şimdi istemediğim bu öpüşmeden bahsederken o  gene Jimin'in yanına durmuştu.

𝐁𝐨𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐤✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin