0.1

1.3K 93 27
                                    

Uslanmaz bir kızım bu yüzden buna bölüm atıyorum sjsjskks

Yorum bol bol 🤍

Yıldızı doldurarak başlasak bölüme =)

Keyifli Okumalar ♡

Hâlâ takside onların içeriye girmesini izlerken nasıl bu işten sıyırılacağımı düşünüyordum. Derken aklıma gelen şeyle gülümsedim.

Tabi ya!

Başka bir otele gitmek zor değildi, teyzem anında hallederdi. Hemen teyzemi aramak için telefonu aldım ve tam aramaya basacakken telefonum Iphone olduğu için hemen biten şarzı yüzünden kapandı.

Şaşkınlıkla telefonuma bakarken neredeyse ağlayacaktım. "Lan sana kaç euro baydım ben haberin var mı?! Ne demeye kapanıyorsun? En ihtiyacım olduğu anda hemde!" Sinirden telefonu ısırdığım sırada gözüme takılan aynada bana bakan gözler ile yavaşça telefonu ağzımdan çektim.

Taksici hala telefonla kavgama şokla ve korkuyla bakıyorken  hemen yüzümü Pennywise ifadesinden arındırıp şeker kız candy ifadesine sokmaya çalışmıştım.

"B-ben valizinizi çıkartayım hanımefendi en iyisi." Adam daha itiraz etmeme bile izin vermeden arabadan kaçarcasına indi ve bagaj tarafına koştu.

Bildiğin koştu.

Teyzemin numarasını da hatırlamıyordum ki ben! Adamdan da zaten artık telefonunu kullanmak için ricada da bulunamazdım.

Geriye sadece içeriye girmek ve paşa paşa odama gitmek kalmıştı.

BTS içeriye gireli 5 dakika olmuştu aşağı yukarı. Odalarına çıksalar beni nereden göreceklerdi ki?Hem ayrıca eminim ki hepsi odalarına kapanmış bir halde olacaktı ve bende asla odamdan çıkmazsam sorun olmaz bir daha asla görüşmezdik.

Zaten teyzem yarın erken saatlerde gelicekti.

Derin bir nefes aldım rahatlamak istercesine. Sorun yoktu. Hem görseler ne olurdu ki?

Peh!

Ne mi olur?  Ne mi olur?! Kızım o çocuk seni resmen saeseng bir sürtük olarak suçladı! Sence seni onlar şimdi görse ona inanmazlar mı? Ben diyim İNANIRLAR!

Korkuyla yutkundum. İç sesim haklıydı! Tanrım hangi  günahımın bedelini yaşıyorum ben şu an?

Kız kardeşinin yatağına döktüğün kaşıntı tozundan bahsedeyim mi? Ya da Min Seo'nun bütün bacağına yapşıtırdığın ağdalardan? Kılsız bacağına. Veya Justin'in çantasına koyduğun robot hamam böceği-

Tamam lanet olsun tamam! Ne günahkârmışım ben anasını satayım iç sesim bile kinli bana!

Taksiden indiğim gibi adam elime tutuşturduğu valiz ile hızla arabaya binip gitti. Neyseki Almanya'da taksicilere kartlı ödeme vardı. Yoldayken halletmiştim.

Kartım dışında şu an beş parasızdım da, ehe.

Çantama depiştirdiğim paltomu giyip saçlarımı hızlıca topuz yaptım. En son olarakta şapka ve gözlükte takınca tamamdım.

İçeriye girdiğimde bir ajan gibi ilerliyordum. Gözümdeki sallanan zincirleri olan siyah büyük gözlüklerim ile sonbaharın başında salak gibi ya da zengin bir züppe gibi gözüksemde bunlardan hiç biri değildim.

𝐁𝐨𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐤✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin