2.4

800 78 43
                                    

Bence bu bölüm hepimiz derin bir nefes vereceğiz (;

Gene oylar düştü=(

Yorum 

Keyifli Okumalar

Jimin'den;

Daegu kızı kafam hala  sağ dönük dururken ellerini sıcak bir ateşe değmişçesine dudaklarımdan çekerek beni kendime getirmişti.

Benden uzaklaştığında, "Ben gideyim en iyisi." dedi ifadesiz bir sesle ve itiraz etmeme izin vermeden içerde ki giyinme odasına ilerledi.

Bakışlarım bu sefer Sara'ya gittiğinde bana yüzünde o hiç özlemediğim gülümsemeyle bakıyordu.

Yanıma sakin adımlarla geldi ve, "Uzun zaman oldu." diye mırıldandı. 

"Burada ne işin var ara?" dedim benim bile ürktüğüm soğuk sesimle. Laf kalabalığına gerek yoktu, uzun zaman geçtiğini ben de biliyordum. 

Yüzü biraz asılır gibi olsa da hızlı toparlanarak, "Seni özledim Jimin." dedi eskiden duysam anında etkileneceğim bir sesle. "Öyle ki 3 yıl geçmek bilmedi. Çok pişmanım ben gerçekten-"

Gür bir kahkaha attım ve elimle iğrenircesine yüzünü işaret ettim. "Sen mi beni özledin? Yeme beni Sara, paran bitti diye gene birinin altına girmeye gelmişsindir bu ülkeye." 

Adını bir daha ağzıma almayacağıma yemin etmeme rağmen kullanmıştım ama şaşırtıcı şekilde beynim ve kalbim oldukça hissizdi. Onu bir daha görürsem en azından nefret hissederim sanmıştım.

Boş bir sinir vardı sadece. O da bir anda böyle karşımda olup, bu lafları ettiği içindi.

Ve ağır konuştuğumun farkındaydım ama o menajerden benim ona dünyaları vermeme rağmen para alarak seks yaptığını öğrendiğimde iki yılımı nasıl böyle bir yılanla geçirdiğimi düşünüp daha çok kafayı yemiştim.

Yutkundu ve dudaklarını yalayıp, "Hataydı." dedi ikna etmek istercesine. Koluma uzanmıştı o sırada ama anında kendimi geriye atmıştım. Bunu umursamadı ve devam etti. "O adamla yatıp seni aldatmam hataydı ama 3 yıl ben cezamı çektim Jimin." 

Gözlerimin içine baktı dolu gözlerle. "Sensizlik bana ders oldu ve geri döndüm. Lütfen bir şans daha ver bize."

Kafamı sağ sola sallayıp ona doğru eğildim. Kokusu eskiden huzurumken şimdi midemi bulandırmıştı. "Git bu yalanlarına kanacak başka bir idole anlat Sara. Benim karnım bana attığın kazıklardan sonra oldukça tok. Şimdi burada siktir git yoksa kadın demeyeceğim ve 3 yıldır çıkartmaya vakit bulamadığım sinirimi çıkartacağım."

Sert gözlerimden çekinmiş olacak ki gözlerini kaçırdı ve büstiyerinin askılık kısmına eline götürdü. Beni eski Jimin sanıyordu hala çünkü bu hareketi ile dikkatim dağılırdı hep ama ben o eski saf Jimin'i öldüreli baya zaman oluyordu.

"Tamam," dedi bir anda, bedenine değil de gözlerine düz bir şekilde bakmamla etkilenmediğimi anlamıştı nihayet. "Çok ani çıktım karşına ve sinirledin.  Şimdi gidiyorum ama bu iş burada bitmedi. Bana karşı hala nefret veya sinir bile olsa bir duygun var. Onun altında ki gömülü aşkı bulup çıkartacağım ben."

Saçlarımı arkaya attım ve sinirle ofladım. "Kızım sen laftan anlamıyorsun sanırım?" dedim en sonunda bağırarak. Sesim bütün salonda yankılanmıştı ve elim ayağım şu anda deli gibi titriyordu. Onun karşısında sakin kalabilmek için verdiğim savaş somut olsaydı eğer, korkudan benden kaçabilirdi.

𝐁𝐨𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐤✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin