TEŞEKKÜRLER 🌌💜

536 35 95
                                    

5. Kitabımın sonuna geldiiiiimmmmm😊🥺🥺💜💜

Var ya öyle anlar oldu ki bu kitapta dedim yok bitmeyecek, yok devam edemeyeceğim, acaba kaldırsam mı?....

Ama ablamların da bazı bölümlere fikir vermesinden ve kendimi o çok sevdiğim hayal gücüme bırakınca konu ilerledi ve kitap bitti.-sizin de oy ve yorumlarınız zaten çok yardımcı oldu❣❣-

Eh, Mira ve Jimin bizim için bir son da olsa da onlar için sadece yeni bir başlangıç....

Veeee....Kitap hakkında düşüncelerinizi ve hislerinizi bu satıra alabilir miyim?

Ayrıca umarım bu kitap sizi hatırladığınız her an gülümsetir ve mutlu eder.

Zaten kitaplarımı yazma amacım bu. İnsanları renkli hayal dünyama alarak kısa süreli bile olsa dünya da ki sorunlardan uzaklaştırmak ve güzel şeyler yazmak.

Bu 39 bölümlük kitap yani en uzun yazdığım ve muhtemelen bu kadar uzun başka yazmayacağım tek kitap olarak tarihe geçebilir😂

Ben uzun kitap insanı değilim bilen bilir, bunu 39 bölümlük yazdığıma hala inanamıyorum hatta kfkddkvkvllb

O yüzden diğer kitaplarımda 25-30-33 bölümlük yazmaya dewamke :)))

Okumadıysanız hesabımda bulunan ve biten kitaplarıma beklerim mutlaka 😏

•••

Ve diğer kitaplarımın sonunda pek açıklık getirmedim sadece yorumlara yazılanlara cevap verdim. Burada net bir açıklama yapmak istiyorum.

Arkadaşlar ben daha 17.5 yaşındayım. 18 olmama çok az kaldı ve eminim ki sizde benden pek farklı sayılmazsınız. (13-19 olduğunuzu düşünüyorum?)

Ben hayatımda  hiç s*ks yapmadım, po*no falanda izlemedim. Bu yüzden de işlerin nasıl geliştiğini bilsem bile yazmam imkansız.

Neden?

Çünkü ben kitap bile olsa karakterlerimin bu mahremiyete sahip olması gerektiğine inanıyorum. Başlangıcını yazıyorum(ön sevişme başlangıcı desek daha doğru olur) veya imasını cümlelerde koyuyorum elbette ama ilerisini yazmak....bana gereksiz ve ağır geliyor.

Beynimizi bu şeylerle doldurmak yerine bize ileride faydası olacak şekilde doldurursak daha güzel bir hayat yaşayacağımıza inanıyorum.

Ha...size bu bilgileri öğrenemeyin, cahil, evlilikte veya hayatta dımdızlak kalın mı diyorum? Asla.

Öğrenin ama ruhunuzu, bedeninizi ve zihninizi tamamen bunları düşünecek hale getirerek değil.

Ergeniz bilmek istiyoruz. Asla okumadım demem beni yalancı yapar(hep atlıyorum ama konuşmalar olunca veya o partı atladığımı anlamam için bakmam gereken yerler oldu...).

İçinizde bazen istek oluşuyor ki bu çok normal dediğim gibi ERGENİZ ama gece gündüz böyle kitaplar yazıp/ okuyup idolleri cinsel isteklere maruz bırakmak bana hiç doğru gelmiyor.

Bu yüzden hiç bir zaman smut yazmayacağım.

Ne kimsenin zihinin kirletmek istiyorum ne de kendi kitabımda ki karakterlerin özel anlarını ifşa etmek.

Size saçma gelebilir, belki bu yüzden benden soğuyabilir veya sırf tanıtıma +18, smut, seks ne ararsanız var yazmadığım için yavaş büyüyen bir yazar olacak olabilirim, gene de prensibimden asla ama asla vazgeçmeyeceğim.

Ayrıca; Siz eğer sadece kitap denince oooo s*ks okuruz diye başlıyorsanız veya o kitapta s*ks var diye heyecanlanıp daha fazla yazarın yazmasını istiyorsanız ileride -bir psikoloğun kızı olarak ve ondan bu konuyla alakalı bir çok şey dinlemiş olarak söyleyebilirim ki- sadece buna odaklı bir insana dönüşürsünüz. 

İnkâr etseniz bile.

Bu bana okay, ben böyle olmak istiyorum veya hayır saçma kendimi zapt ediyorum  demek size bağlı tabi.... (Not= Kimseye ders vermiyorum veya kimsenin hayatina karisip kalbini kirmak gibi bir amacim yok. Siz benim tatlı okuyucularımsınız <3)

Öhöm, Neyseeee çok edebiyat yaptım, sanki ananız babanızım slkddkddkdkdd

Ve biliyorum çok JJK kurgusu yazdım ama nalet olası yakışıklı velet beynimi ve aklımda ki yeni kurguları başrol olarak ele geçirmiş durumda! Sırada ki kurgularım arasında gene yer alacak djdldvdfkgh

Kendisi biasım olduğu için de olabilir tabi eheheuuheeue

Hasılı sırada olan  kurgumlarımı tamamlayıp teker teker yayınlamayı planlıyorum . Kurgular ne zaman biter ve ne zaman yayınlarım bilmiyorum ama beni bu sektörde ara verecek olsam bile bırakmayın plz

😘👁👄👁

Panoma yazabilirsiniz, özel mesaj atabilirsiniz ve takip etmeyen varsa takip edebilir.

Sizi seviyorum ballarım, motivasyon kaynaklarım!!🥺🥺

Not: sırlama muhtemelen şöyle olacak.

Seokjin kurgusu(minific bu, bir kaç güne
çoklu bölüm olarak atarım, romantik komedi fln ;)

Jenmin kurgusu(fantastik ama orjinal olacak gibi hadi bakalım)

Jjk kurgusu (tarihsel, prens/prenses)

Yoongi kurgusu(psikoljik, dram ama öyle tahmin ettiğiniz şekilde korkutucu psikolojik değil.)

Jjk kurgusu(mafya hem de ikisi de=)))))))))

Ya da hangisini ilk istediğinizi buraya da yazabilirsiniz....

Öptüm!!!!!

-Jeonsexual97

İnstagram: jeonsexual97

𝐁𝐨𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐤✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin