kitap 6.5k oldu guncelken biraz saskin ve mutluyum omg🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤❤❤❤
oy vermediğiniz bölümlere de dönüp oy verirseniz çok mutlu olurum eheheh
TEŞEKKÜRLER KISMI HEMEN DİĞER BÖLÜMDE. LÜTFEN OKUMADAN ÇIKMAYIN. MUAH!
Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)
MEDYAYI İZLEYIN MUTLAKA SARKI SEYSI
3787 kelime!!
Yorum
Keyifli Okumalar ♡
2 yıl sonra...
"Justin eğer o kağıdın başına bir şey gelirse seni lime lime ederim velet!"
Evimizin büyük koridorundan sağa dönen Justin, "Bana davetiye kartlarında fotoğraflarını gördüğüm Hyunjin'i ayarlamadan rüyanda görürsün bu tasarımı Miroş!" diyerek çirkefçe bağırdığında seslice inlemiş ve peşinden koşmaya devam etmiştim.
Bahçeye çıktığımızda artık nefes nefese kalmıştım ama havuz kenarına gelen Justin kağıdımı havuza doğru tuttuğunda yorgunluğumdan eser kalmamış gözlerimi devasa bir şekilde açmıştım.
"Justin'cim," dedim ve sahtece güldüm. O sırada yavaşça ona doğru yaklaşıyordum. "bak canım aptal ve her önüne gelene yürüyen arkadaşım. Ben Hyunjin'i kişisel olarak tanımıyorum bile! Yani o tasarımı bana ver, hadi."
Kafasını deli gibi salladığında ağzıma gelen küfürleri dilimi ısırarak durdurmuştum. Bu malın ne yazık ki tasarımımı havuza atma gibi ölmeye meraklı bir cesareti vardı. Eğer suyuna gidersem yanına yaklaşır ve tasarımımı kurtarıp havuza düşenin Justin olmasını sağlayabilirdim.
"Eniştemle konuş ve hallet işi! O zaman çok önemli tasarımın kurtulur!" diyerek teklifini sunduğunda sakinliğin canı cehenneme diyerek adımlarımı yavaşlatmayı bıraktım ve ona doğru sinirli adımlar atmaya başladım. Gözlerimden çıkan ateşi fark etmiş olmalı ki geriye doğru sendeledi tehdidini unutup. "Miroş ne öyle öldürecek gibi geliyorsun bana doğru- Ay durmuyor imdat! Yetişin dostlar adam öldürecekler-"
Cümlesini tamamlayamadan ayağa yerde ki taşa takıldığı için düşerken son anda yetişip kağıdı elinden kurtarmıştım. Tasarımın hala sağlam olduğunu görüp kağıda minik bir öpücük kondurmam bittiğinde pennywise ifadesi takınıp kalçasına ovan ve artık ölü olarak gördüğüm sevgili arkadaşıma baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐨𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐤✔✔
FanfictionTAMAMLANDI ✔✔ 《𝑃𝑎𝑟𝑘 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛》 Kırık bir cam gibiydin bana karşı. Her değdiğinde kesikler bırakmak istiyordun... Ancak şunu hep unutmuştun; Yumuşak görünen bedenimin altında yatan dikenler, senin için çıkmaya her zaman hazırdı. Ve ne ünlülüğü...