7. Bölüm: Arascık

401 20 2
                                    

Düzenlendi.

Bölüm biraz kısa oldu ama idare edin. Bir sonraki bölümü fazla geciktirmemeye çalışacağım. Vote ve yorum yaparsanız sevinirim.

Multimedia Arya.

Bölüm şarkısı olarak Medcezir'de Yaman'ın Mira için bestelediği şarkıyı koydum. Gerçekten dinlediğinde mutlu ediyor.

Eve gittiğimde saat 8'di. Yemek yapmaya üşendiğim için mısır gevreğini bir kaseye alıp üzerine süt ekledim. Mısır gevreğini günün her öğünü yiyebilirdim. Sosyal hesaplarımda biraz dolandıktan sonra yorulduğum için uyumaya karar verdim. 

--

Sabah uyandığımda Selen veya Rüzgar tarafından uyandırılmadığım için çok mutluydum. Tuvaletteki işlerimi bitirdikten sonra mutfağa gittim. Koca bir tabağa vazgeçilmez yiyeceğimi -mısır gevreği- koydum ve televizyonun karşısına geçtim. Kanalları gezerken güzel bir şeyin olmadığını görünce geri döndüm ve Müge Anlı'yı izlemeye başladım. Adam kayınvalidesini öldürmüş ve doğramış. Öldürdün madem bırak niye doğruyorsun? Gözlerimi mısır gevreğime çevirdim ve topları çiçek yaparak kaşığa aldım. Böyle yemeyi gerçekten çok seviyordum. Hadi ama siz hiç yapmadınız mı? Telefonuma mesaj geldiğinde açtım.

Gönderen: Aras
Yarım saate hazırlan arkadaşlarınıda çağırabilirsin kafeye falan gideriz. Sıkıldım.

Bu nasıl bir odunluktur?

Gönderilen: Aras
Selam. Bende iyiyim. Evet bugün müsaitim ve arkadaşlarımda müsait.

Anında cevap geldi.

Gönderen: Aras
Senin gibi işsiz tabi müsait olur sormaya gerek var mı?

Attığı mesaja gözlerimi devirdim ve cevap vermedim. Selen, Rüzgar ve Doruk'a buluşmak için mesaj attım. Doruk'u çağırma sebebim neydi bilmiyorum ama çok iyi ve kafa çocuktu. Odama gittim ve aynadaki görüntümü görünce koşarak banyoya girdim. Gerçekten kötü görünüyordum. Kısa bir duş aldıktan sonra kurulanıp odama gitti. Bugün tarihe geçebilirdi. Arya Güneş 10 dakikada duş aldı.

İç çamaşırlarımı giydim ve kıyafet aramaya koyuldum. İkinci vazgeçilmezim olan siyah pantolonumu aldum. Üstüne kamuflaj desenli bir gömlek giydim. Saçlarım hafif kuruduğu için taradım ve yukarıdan topladım. Takı takmayı sevmezdim. Zaten boynumda babamın aldığı ve asla çıkarmadığım kolyem ve bileğimde Rüzgar ve Selen'le 7 yıl önce aldığmız arkadaş bilekliğim duruyordu. Ne olursa olsun bu bilekliği çıkarmayacağımıza söz vermiştik. Korna sesi duyunca koşarak evden çıktım.

Arabanın içinde oturmuş Aras'ı gördüğümde gülümseyip yanına oturdum.

"Selam."

"Selam. Neden bu kadar yavaş hazırlanıyorsunuz. Kök saldım." dedi sitem edercesine.

"Kadınların doğasında var bu Arascım, ay ne Arascımı, Arascık olacak o."

"Arascımı tercih ederim Aryacık."

"Bende Aryacımı tercih ederim."

Sırıtarak önüme döndüm. Beni izlediğini farkettiğimde rahatsızca kıpırdandım. Ona bakmamaya çalışarak yolu izlemeye başladım. Kafeye vardığımızda hiçbir şey demeden arabadan indik. Ama Aras daha soğuk gibiydi. Arabaya ilk bindiğimdeki Arasla şimdiki Aras tamamen birbirinden farklıydı. Hadi ama ona birşey yapmadım.

İçeri girdiğimizde onlar çoktan gelmiş oturuyorlardı. Aras masaya baktığında Dorukla göz göze geldiler ve ikisininde ağızları aralandı.

"Kuzen?"

İkisi sıkıca sarılırken ben şaşkınlıktan bakakaldım.

"Ha?" Ağzımdan istemsizce dökülen kısacık iki harfli tepkime ikiside ayrıldılar.

"Nerelerdesin? Hiç gözükmüyorsun. Senin kızıla noldu?"

Aras'ın kızıl bir sevgilisi mi var? Olamaz. Ben seni çok sevmiştim sen neden bena böyle yaptın. Dırım dırım. Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevg- ne sevgisi ya. Ben bunu niye seviyim yakışıklı çocuk diye şey ettiydim.

"Nolsun işte ayrıldık. Ama peşimi bıraktığı söylenemez."

Masaya oturduğumuzda hiç konuşmadım. Sipariş ettiğim çikolatalı pastama gömüldüm. Aras bana ve Doruk'a baktı.

"Siz nasıl tanıştınız?"

Doruk kısaca tanışmamızı özetledi. Ben onun halini hatırladıkça kahkaha atıyordum. Koltukta zıplaması hele.

"Korkudan zıpladı resmen."

"Ayıp oluyor new friendim."

Doruk'a gözlerimi devirdim. Ayaz umursamaz bir tavırla konuştu.

"İngilizce kursuna git demiştim."

"Kızlar tipsizdi be kuzen napayım kız kesemedikten sonra."

Selen'e gözüm kaydığında birden yüzü düştü.

"Amaaa yakışıklı, aşırı tatlı ve seksi Dorukcuğunuz bir kızdan hoşlandı. Hem de ilk bakışta."

Umarım o kız Selen'dir. İnşallah çıkarsınız. İnşallah evlenirsiniz ve boy boy tatlı mı tatlı minicik çocuklarınız olur ve adlarını Arya, Aryattin koyarsınız. Oha ben buraya nasıl geldim?

-----

Sohbetimiz Doruk ve Rüzgar'ın soğuk esprileriyle geçti. Dayanamadığımdan Rüzgar'ın kafasına menüyü fırlattım. Kenarda duran karabiberide Doruk'a fırlattım. Kafede karabiberin ne işi var diye düşünmedim değil. Sonra karabiber Doruk'un gözüne kaçtı ve gözü kızardı. Gözleri yandığı için sulanmıştı. Ben de ağladığını iddia edip dalga geçtim. Arkadaş dediğin gerektiği zaman şerefsiz olacaktı.

Şükür ki eve gidiyorduk. Hepimiz Aras'ın arabasına bindik. Eve geldiğimde gerçekten yorgundum ve kendimi hemen yatağa attım-fesatlaşmayın hemen, hem kendi kendimi nasıl yatağa atayım?-

İntihar (Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin