Bölüm geciktiği için çok özür dilerim ama yakın bir zamanda bunu telafi edeceğim. Öncelikle bu bölümü hikayeye başladığım ilk zamanlardan beri bana hep destek olan biricik arkadaşım;
@brfnarbn 'e
Ve okulda hergün mutlaka hikaye hakkında konuştuğumuz,
canımın içi;@cadielif ' e ithaf ediyorum..
Multimedia; Arya ve gülüşü 💖
Teoman- Mavi Kuş ile Küçük Kız (açın dediğim yerde açın.)
-----
Arya'dan
Aras'ın beni öpmesi ve söylediği sözlerle aklımda bir anım canlandı.
1999 yılında
Babama ısrarlarım sonucu beni yine parka getirmişti. Boru şeklinde olan kaydırağa gittim. Parka geldiğimden beri 'Çok güzelsin, seni seviyorum' diyip duran çocukta benim önümden kaydı. Kaydıraktan kaydığımda ortada kaldım. Çocuk kaydırağı tıkamıştı. Dizleri üzerinde doğrularak bana baktı.
"Seni seviyorum diyorum sen anlamıyor musun?"
"Bende sevmiyorum diyorum."
Konuşmalarımız benzerdi. İkimizde 'r' harflerini yutuyor ya da 'y' harfine çeviriyorduk.
Çocuk ellerini iki yanıma koydu ve eğildi. Eğilip dudağımı öptüğünde gözlerimi belertip onu iktirdim.
"Napıyorsun sen ya?!"
"Annem bi kızı öpersen hep senin olur demişti."
"Ben senin falan değilim! İn şurdan."
Çocuk gözlerini kısıp kaydıraktan kaydı. İnmeden kaydırağın ucuna oturdu ve bana baktı.
"Bari adını söylede büyüyünce seni bulayım."
"Ne yapacaksın ki adımı? Tabikide sana ismimin Ayya olduğunu söylemeyeceğim."
Söylediğim şeyin farkına vardığımda başımı eğip elimle ağzımı kapadım.
"Tamam Ayya."
Çocuk kaydıraktan havalı havalı kalkıp oturan annesinin yanına gitti. Ben de babamın yanına koştum. Eve dönerken aklımı kurcalayan soruyu babama sordum.
"Baba bi erkek bi kızı öperse onun mu olur?"
"Hayır ama insanlar sevdiklerini öperler."
Kafamı salladım.
Günümüz.
Aras'ın gözümün önünde salladığı elini gördüğümde gerçek hayata döndüm.
"Daldın gittin, ne düşünüyorsun?"
"İlk öpücüğümü."
Kaşları çatıldı.
"Bunun ilk öpücüğün olmasını isterdim. Tabi erkeklerde sizdeki gibi 'ilk öpücük' olayı yok ama ben ilk 5 yaşındayken bir kızı öpmüştüm."
Gülümsedim.
"Bende. Hatta bir kaydırağın içinde!"
"Ne-nasıl? Bende öyle."
Şaşkınlıkla birbirimize baktık.
"Yoksa!"
"Yoksa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihar (Düzenlendi)
RomanceOnun için tek çözüm intihardı. Elbette başka çözüm yolları da vardı. Önüne atladığı arabayla hayata gözlerini yumacaktı belki de. Yine yaşamın pürüzlerine takılmıştı işte, yine bu hayattan kayıp toprağın altına gidememişti. Arya. Mavi Kuş'un Küçük...