Düzenlendi.
Multimedia Rüzgar ve Arya.
Şarkı- Ellie Goulding- Love Me Like You Do'Üzerime doğru gelirken ben geriye gidiyordum. Ağzımdan istemsizce dökülen kelime 'yapma' dan başka bir şey değildi. Sessiz çırpınışlarım yerini çığlıklara bıraktı. Kimse duymuyordu. Sırtım duvara tosladığında alayla sırıttı. Alkol kokan nefesini boynuma üflediğinde tiksintiyle suratımı buruşturdum. 'Yapma, nolursun dur' dedim hıçkırarak. Söylediklerimi dinlemiyordu ve daha ileri gidiyordu. 'Berk. Dur berk, nolur dur.'
"Arya uyan. Arya!"
Hızla gözlerimi açtığımda karşımda Rüzgar'ı görünce ona sarıldım. Her gece rüyama girmek zorunda mıydı?
"Şişşt. Geçti canım. Yanındayım. Her zaman yanındayım kardeşim. Sadece kabustu."
Hıçkırıklarımın dinmesini beklerken Rüzgar saçımı okşuyordu.
"Rüzgar ben dayanamıyorum. Her gece böyle olmasına dayanamıyorum."
"Geçecek. Her şey geçecek. Eskisi gibi beraber uyuyalım mı?"
Rüzgar'ın sorusuyla gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim ve yorganı kaldırdım. Rüzgar yanıma yattı ve kollarını belime sardı. Başımı göğsüne koydum ve uykunun gelmesini bekledim. Rüzgar her kabus gördüğümde benimle uyurdu. Güvendiğim birinin yanımda olması acılarımı hafifletiyordu. Yanımda yatan kişinin Rüzgar olması garip gelebilirdi, ama o benim kardeşimdi. İyi ve kötü zamanlarımda yanımda olmuştu. İntihar etmeye kalkıştığımda bana bağırıp çağırmasını beklerken o sadece bana sarılmıştı. Ayrıldığında gözlerinin kızarıklığını görmüştüm. Ağladığını görmüştüm.
----
Rüzgar'dan.
Sabah uyandığımda kollarımın arasında Arya'yı görünce geceyi hatırladım. Bu yaşına kadar yaşadıkları onun için çok fazlaydı. Evet o çok güçlü bir kızdı, ama bunları kaldırabilecek birini tanımıyordum.
Babamla kavga ettiğimiz için Arya'nın yanında kaldım. Aslında bir kavgaya gerek yok. Haftada en az 2 gün onunla kalıyordum zaten. Yan odada uyurken onun çığlığıyla uyandım. Yine kabus görüyordu işte. O şerefsizin yüzünden hayatı zehir olmuştu. Her kabus gördüğünde onunla uyurdum. Ne Selen için ne de Arya için içimde hiçbir zaman başka bir anlamda sevgi olmamıştı. Yeri geldiğinde bana anne baba olmuşlardı. Benim için öz kardeş gibiydiler.
Uyandırmamaya özen göstererek ellerini belimden çektim. Banyodaki işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim. Dolabı açtığımda hiçbir şeyin olmadığını gördüm. E yuh yani. Bu kız mısır gevreğiyle mi besleniyordu? Ceketimi alıp evin yanındaki markete gittim. Gerekenleri aldım ve eve geri döndüm. Her zaman onlar bana kıyak yapıyordu. E bende bir kerecik onlara yapayım ama değil mi? Eve girdiğimde fortmantonun üzerindeki belgeler dikkatimi çekti. Elimdeki poşetleri kenara koydum ve belgeleri elime aldım. Dayısının şirketi ile ilgili birkaç evrak işiydi. Dayısının bütün mal varlığı Arya'ya kalmıştı. Adamın büyük bir şirketi vardı. Dayısı ölünce şirketin başına Arya geçmişti. Arya bu konulardan anlamadığı için şirketin Genel müdürü Cüneyt abiyle işleri yürütmeye çalışıyordu. Cüneyt abi şirketin bütün işleriyle ilgileniyor ve son söz Arya'nındı. Aynı zamanda imza yetkiside.
Belgeleri yerine koydum. Mutfağa gidip poşettekileri çıkarıp dolaba yerleştirdim.
Yarım saat sonra kahvaltıyı hazırlamayı bitirdiğimde Arya'yı uyandırmak için odasına gittim. Kızın öyle ağır bir uykusu var ki dibinde eşek tepinse uyanmaz. Ama bizimde kendimizce yöntemlerimiz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihar (Düzenlendi)
Storie d'amoreOnun için tek çözüm intihardı. Elbette başka çözüm yolları da vardı. Önüne atladığı arabayla hayata gözlerini yumacaktı belki de. Yine yaşamın pürüzlerine takılmıştı işte, yine bu hayattan kayıp toprağın altına gidememişti. Arya. Mavi Kuş'un Küçük...