Bu bölüm pek içime sinmedi ama sizide pek bekletmek istemedim. Vote ve yorum yaparsanız çok sevinirim ☺️😄
Multimedia;
Fairy Tail- Main Theme (piyano versiyonu)"S..sen üzerime..iğrençsin Arya."
Utançla başımı yere eğdim. Yerin dibine girsem yeriydi.
"Ya özür dilerim de ben mi dedim sana benim önümde dur diye? Kim koydu seni buraya?"
Hepsi bana malmışım gibi bakınca dediğimin ne kadar saçma olduğunun farkına vardım. Sarhoş akıldan bunlar çıkıyormuş demek ki.
Barda biraz daha oyalanıp eve geri döndüğümüzde Selen ve Rüzgar benim eve gelmişti. İkiside rastgele bir misafir odasına yatarken ben yatağıma yattım.
--
Gördüğüm korkunç rüyayla hızla yatakta doğruldum. Odada sadece benim hızlı ve kesik nefes alış-veriş seslerim duyuluyordu. Parmak uçlarımda mutfağa indim. Sürahiden bardağ su koyup içtiğimde birazda olsa kendime gelmiştim. Mutfaktan çıktığımda Selen merdivenlerden iniyordu. Duvardaki saate baktığımda saat 4' e yaklaşıyordu. Selen:
"Niye ayaktasın sen bu saatte?"
"Kabus gördüm ve uykum kaçtı."
Biraz da başım ağrıyordu. Sanırım o da içtiğim tekilaların cezasıydı. Salondaki koltuğa oturduğumda Selen'de yanıma oturdu. Pekala. Onunla kız kıza konuşmayı özlemiştim.
"Doruk'la nasıl gidiyor?"
Selen, Doruk'un ismini duyunca gülümsedi.
"Güzel gidiyor. Doruk farklı. Yani eski sevgililerime göre kıyaslanırsa doğru kişi."
Küçüklüğümüzden beri bahsettiğimiz 'Doğru Kişi' olayı vardı. Doğru kişinin hayatımızı sonlandıracağımız kişi olduğuna inanırdık. Bana biraz saçma gelse de, Selen buna inanırdı.
"Sende de var sanki bir şeyler ha? Aras?"
Son kelimeyi fısıltıyla söylediğinde gülümsedim.
"Sanırım ondan hoşlanıyorum. Ama o hoşlanmıyor gibi. Fazla garip davranıyor. Söyledikleriyle davranışları çelişiyor."
"Bence o da senden hoşlanıyor."
Kaşlarımı çattım.
"Öyle olmasını isterdim ama yanından ayrılan kız pek olmuyor. Mesela; kızıl olan."
Selen sırıtmaya başladı.
"Birileri fazla kıskanmış sanırım. Ama içini ferah tut. Senem'den bahsediyorsun sanırım. Doruk bahsetmişti. Liseden beri Aras'ın peşinde koşuyormuş, Aras ona yüz vermese de kız fazla yüzsüz olduğu için yanından ayrılmıyormuş."
Senem demek. Kızıl sürtüğü tercih ederdim. Tanımadığım insanlar hakkında yorum yapmayı sevmezdim ama kızın Aras'ın dibinden ayrılmayışı ve neredeyse kucağına çıkacak kadar yakın durduğu mesafeden şımarıkça konuşması aklıma başka bir kelime getirmiyordu. Küçük beyaz peynir!
Uykum geldiğinde ağzımı kapatma gereği duymadan esnedim.
"Ben uyumaya gidiyorum."
Selen kafasını salladı ve beraber yukarı çıktık. Odama girdiğimde yastığa kafamı koydum. Ne kadar dönersem döneyim, ne pozisyonda yatarsam yatayım uyuyamayacağımı biliyordum. Düşünmeye başladım. Geçmişimi, geleceğimi. Aklıma küçüklük anılarım geldiğinde burukça gülümsedim. Bu alakasız şey nereden aklıma gelmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihar (Düzenlendi)
RomanceOnun için tek çözüm intihardı. Elbette başka çözüm yolları da vardı. Önüne atladığı arabayla hayata gözlerini yumacaktı belki de. Yine yaşamın pürüzlerine takılmıştı işte, yine bu hayattan kayıp toprağın altına gidememişti. Arya. Mavi Kuş'un Küçük...