17. Bölüm: Hastane

305 17 6
                                    

Düzenlendi.

Bu bölüm biraz vıcık vıcık olmuş, kusura bakmayın.

Multimedia Arya.

Bir de Aras (Sergio Carvajal)'ın bir röportajını koydum. Çooook tatlııııııı😍

Yaşadığım sevinçle okula adımımı attığımda birkaç kişi kafasını çevirdi. Ders göreceğim amfiye girdim. Aras ne ara gelmişti? Ona şuan nasıl davranacağımı bilmiyordum. Yanına geçip oturduğumda alnımı öptü.

"Küçük kızım."

Gülümseyip ona sarıldım.

"Sen ne ara geldin buraya, radyoda değil miydin?"

"Radyo bu okuldaydı."

Kafamı onaylarcasına salladım. Aldığım çıkma teklifi çıkma teklifinden çok evlenme teklifi gibiydi. Ne gerek vardı ki bu kadar büyük bir şeye?

"Aras sen çok romantiksin. Benim gibi bi oduna fazlasın sanırım."

Gülüp elini belime koydu.

"Ben fazla falan değilim, senin kocaman kalbin bana fazla."

Hoca derse girince susmak zorunda kalmıştık. Şu geçenlerde göt ettiğim genç hocaydı. Bizi selamlayıp ders anlatmaya başladığında sıkılmıştım. Ne kadar da sıkıcı ders anlatıyordu bu adam böyle. Mıy mıy mıy. Lisede de vardı böyle bir hoca ama o yaşlıydı. Ama bu adam gençti! 50 yaşında dul kalmış kedisiyle beraber evde oturup triplere giren teyzeler gibi davranmasına da hiç gerek yoktu.

Sonunda ders bittiğinde derin bi nefes aldım. Havin yanıma geldiğinde selamlaştık.

"Arya Aras'la çok yakışıyorsunuz!! Seni çok seviyor galiba."

"Niye ki?"

"Nerdeyse bütün okul biliyor artık aşkınızı. Ama mükemmeldi ya."

"Nasıl? Okuldakiler radyoyu dinliyor mu?"

"Evet."

Şaşkınlığım iki katına çıkarken yerle buluşmuş ağzımı kapattım. Biraz utanmıştım sanırım. Havin'le biraz muhabbet ettikten sonra Aras'la sınıftan çıktık.

"Bugün şu yemek işini halledelim diyorum beylerle."

Gülmeye başladığımda kötü kötü baktı.

"Ararım. Görüşürüz akşama."

Alnımı öpüp sarıldığında bende o sırada dudağımın karşısına denk gelen çenesini öptüm.

"Görüşürüz sevgilim."

Aptal sırıtışımla arabaya bindiğimde Aras'a el salladım. Gülümseyerek karşılık verdiğinde arabayı çalıştırıp otoparktan çıktım.

---

Gözlerimi kırpıştırarak açtığımda etrafa baktım. Ahh! Okuldan geldikten sonra uyuyakalmışım. Telefonuma baktığımda 5 cevapsız arama vardı. Hepsi de Aras'tandı. Yatakta doğrulup arama tuşuna bastım.

Çalıyor..çalıyorrr...

"Sen beni deli mi edeceksin! Niye açmıyorsun telefonunu?"

"Uyuya kalmışım. Özür dilerim."

"Tamam. Yarım saate gelin biz masayı hazırlıyoruz şimdi."

Onaylayan bir yanıt verdikten sonra banyoya gidip işlerimi hallettim. Giyinme odasına gidip üzerime günlük beyaz bir elbise giydim. Altına kahverengi dolgu topuk ayakkabılarımı giyip odadan çıktım. Saçlarımı taradım ve çok hafif makyaj yaptım.

İntihar (Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin