Medyada ki şarkıyla dinlerseniz daha iyi olur. İyi okumalar
Yatağında uzanmış yaklaşık 1 saattir tavanı izliyordu.Ve Açık bilgisayardan şarkı çalmaya devam ediyordu.Uykuya dalacak gibi hissettiğin de sevdiği şarkının çalmaya başladığını fark etti. Gözyaşları akmaya başlamıştı bile. Mavi gri-O ben olamam. Her dinlediğinde çaresizliği ve boğuştuğu hisleri yeniden gün yüzüne çıkıyordu. düşünceleri de bir türlü uykuya dalmasına izin vermiyordu sarışının. Hızlıca yataktan kalkıp balkona gitti. Havanın tenine değmesiyle nefesi kesiliyormuş gibi hissetti. Ve onun oturduğu binaya doğru bakmaya başladı. Işıkları yanmıyordu. Saat çok geç olmuştu ve büyük ihtimalle uyumuştu.Uyumuşlardı. Dakikalarca balkonda oturup izledi öylece. Şu an onunla gözgöze gelebilmeyi ne çok isterdi. Her zaman ki gibi kendisine güzel gülüşünü sunmasını da. Tam da şu an çok ihtiyacı vardı. Ama en çok hüseyin görüyordu. Muhtaç olduğu gülümsemeye o sahipti. "Tam 4yıldır" dedi acı çeker bir ses tonuyla. "Asla onun mutluluk sebebi olamayacağım" diye söylenti kısık çıkan sesiyle .Onu sevdiği gibi sevmeyecekti sarılmayacaktı kendisine. Bunun farkında olmaktan nefret ediyordu sarışın.Ela gözleri dolmaya başlamıştı bile. Hislerini gizlemeye çalışmaktan, duygularını bastırmaya çalışmaktan, hiçbir şey yokmuş gibi hayata devam etmeye çalışmaktan çok yorulmuştu. Acınası bir haldeydi. Onu sevdiği her gün o çaresizliği derinden hissediyordu. Düşüncelerini bir kenara bırakıp gözyaşlarını silerek daha fazla donmadan yatağına geçti ve telefonu eline alıp onunla çekildiği fotoğraflara bakmaya başladı.Koyu kumral saçları, kehribar gözleriyle mest etmişti kendisini. Nil. Onu ilk gördüğünde kapılmıştı. O gün, Gün batımının fotoğraflarını çekerken çok heyecanlı görünüyordu. İşte o gün ilgisini çekmişti nil. Selin farketmeden gizlice fotoğrafını çekmişti kumralın.Ve fotoğrafı hep sakladı.Onun için en değerli fotağrafı. Kalbinde yer edindiğini farkettirdiği o fotoğraf. Farkında değildi ama gülümseyişini çok güzel buluyordu selin.O gün ona bunu söyleyebilmeyi ne çok istemişti. Ama ona baktığında hiç fark etmiyordu ki kumral. Baktığında selin'i nasıl yaktığını, onu nasıl kül ettiğini... 4 yıldır sarışına farketmeden neler yaşattırdığını... Göz yaşları akarken uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Zamandır Sendeyim✓
FanfictionNil sevgili yaptığında, kendisine aşık olduğunu bilmediği yakın arkadaşı selinle arasında bazı şeylerin bu sayede değişeceğini fark etmemişti #1 gl #1 girlslove #1 lezbiyen