10.

2K 125 7
                                    

"Kendimize yalan söylediğimizde en iyi yalanı söyleriz. Yalan söylüyoruz çünkü doğrular gerçekten acı veriyor."
_____________________________

Bu bölüm de daha çok Selin uzaklaştıktan sonra nil'in nasıl tepki verdiğini ve  bu süreçte ne düşündüğünü göreceğiz. Azra ve Leyla ikilisinin  bundan önceki bölümlerde selin'e bu süreçte nasıl davrandıklarını ve bunun sonucunda gelişen olayları görmüştük. Şimdi de en yakın 'arkadaşının' neler düşündüğünü görelim. Biraz uzun oldu açıklama üzgünüm.. fakat nil odaklı bir bölüm olmazsa hava da kalabilir diye düşünüp bölümü tekrardan düzenledim.İyi okumalar 💜

                              *********
Nil dün onları odasının perdesini çekerken camdan tesadüfen görmüştü. Kızlarla ne zaman konuşsa selin'in hala aynı olduğunu söylerlerdi. Ama gördüğü manzara hiçte öyle söylemiyordu. Birbirlerine sarılıp gülümsemişlerdi. 'Peki ben? Neden onlarla arası iyiyken benden uzaklaştı? Ne yaptığımı bile bilmezken uzaklaştırılıp atıldım bir kenara.'
İşten istifa ettiğini de günler önce öğrenmişti. Sarışın'ın gelip kendisine anlatmasını beklemişti nil. Bir umut bu kadarını da söyler en yakınından saklamaz diyordu.
Günler, aylar geçti. Ama selin hiç değişmedi. En yakınından uzaklaşabildiği kadar uzaklaştırdı kendisinden.

** flashback
Günlerdir Selin hastaneye gelmemişti. Arasa da açmıyordu. En son evine gittiğinde Selin'in annesiyle karşılaşmıştı. 'Selin işten ayrıldı kızım bir süredir. Şu anda da evde değil .Söylemedi mi sana?' Demişti. Bu cevabın şaşkınlığını atamamıştı üzerinden hala. Nasıl söylemezdi? Neden saklamıştı? Aklında o kadar çok soru vardı ki nil'in, ne düşüneceğini şaşırmıştı. Çok kırılmıştı. Hem işten ayrıldığını bile söylememişti hemde kızlarla arasını düzeltmişti. Fark etmeden kırmış mıydı yoksa? Nerede yanlış yaptığını merak ediyordu. Belki de selin onunla arkadaş olmak istemiyordu artık. Sürekli olanlardan anlam çıkarmaya çalışmaktan yorulmuştu. Zaten ilişkisi çalkantıdaydı şimdi de selin konusu yıpratmıştı kumralı.
"Belki de ben fazla anlam yükledim arkadaşlığımıza. Düşündüğüm gibi bir bağ yoktu belki de aramızda." Sıkıntıyla nefes verip yatağına iyice gömüldü.
"Bu ihtimalleri düşünmek bile yeterince kırıyor . Bu değişime ayak uydurmak istemiyorum ben. Eski selini geri istiyorum. Neden böyle olmak zorundaydı ki?" Göz yaşları yastığını ıslatırken düşüncelere dalmıştı.
******
1 ay sonra

Bu gün nil ve hüseyin'in yıl dönümüydü. Nil yorgun ve hasta hissettiğinden bugün'ü nil'in evinde geçireceklerdi. Annesi bir kaç günlüğüne teyzesinin yazlığına gittiğinden şanslıydı ki baş başa kalabilmişlerdi. Hüseyin romantik bir akşam yemeği hazırlamak için nil'den önce eve uğrayıp hazırlık yapmıştı. Bu akşam iyi geçerse aramız düzelir diye düşünüyordu. Bu yüzden sevgilisi için güzel bir akşam yemeği hazırlamış ve hediye olarak zarif bir altın kolye almıştı.
Çok geçmeden anahtar sesi duyunca hızlıca kapıya yönelip kapıyı açtı.
"Hoşgeldin sevgilim" dedi gülümseyerek.
Ev anahtarının yedeği sevgilisininde de vardı fakat nil'e haber vermeden eve gelmezdi hiç. Ani gelişinin sebebini anlamasa da sorgulamadı o an. "Hoşbulduk da odanın ışıkları neden kapalı yeni mi geldin?" Dedi etrafına bakınırken. Salona geçtiğin de masa da mum ışıkları yakılmış ve iyi bir akşam yemeğinin hazırlandığını gördü. O an aklına geldi. Siktir bu gün yıl dönümümüzdü aklımdan tamamen çıkmış. Çaktırmadan sevgilisine doğru dönüp gülümsedi. " bu yıl kötü bir yıldönümü kutlaması oldu özür dilerim. Hasta ve iş yorgunu olduğumdan hiçbir şey hazırlayamadım." Dedi mahçup bir sesle. Yalan söylemişti. Yıl dönümünün bugün olduğunu bile  unutmuştu nil. Aylardır düşündüğü tek şey selindi çünkü. Camda üçlüyü gördükten sonra hepsiyle konuşmayı kesmişti. Azra ve Leyla ne kadar konuşmak istese de aramalarına ve mesajlara cevap vermemişti nil.Hala sinirliydi. Ne kadar sinirli olsa da selin'i düşünmeden yapamıyordu. Sarışınla çekilmiş fotoğraflarına bakarak özlem gidermeye çalışıyordu bir şekilde. O kadar özlemişti ki onu.. istediği tek şey onunla tekrar konuşabilmekti. Bir özür bile yeterdi onu affettmek için. Gururu hiçbir şeyi umrunda olmazdı konu selin olunca.

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin