2

4.7K 153 10
                                    

4 yıl önce üniversite'nin son yılı;

Ders çıkışı selin, azra ve leyla ile okulun bahçesine atmışlardı kendilerini. Hava o kadar sıcaktı ki derste uyuklamışlardı resmen. şimdi de çimenlerde uzanmış azra ve leyla ikilisi uyuklamaya kaldıkları yerden devam ediyorlardı. Sıkılan selin ikiliyi dürtükleyerek uyandırmaya çalışıyordu. "kalksanıza lan içiniz ölmüş sizin kalkında yemek yemeye gidelim ölüyorum açlıktan bak" diyerek guruldayan karnını ovuyordu. Hala kıpırdamayan ikiliyi fark eden selin leylayı nasıl uyandıracağını çok iyi biliyordu yarım ağız sırıtan sarışın ayağa kalkıp "İyi ben gidiyorum o zaman bugün de yemek ısmarlayasım gelmişti tüh kaçırdınız şansınızı artık" diyerek gidiyormuş numarası yaparken beleş yemek lafını duyan leyla bir an da kalkıp selin'in peşinden koşup kolunu omzuna atmıştı. '' ayıpsın kardeşim sen yemek ısmarlarsın da ben gelmez miyim hiç." diyerek sırıtıyordu." selin içinden sabırlar çekerken azranın hala kalmadığını gören leyla "kanka bak birazdan gitmezsek beleş yemeği kaçıracağım ayrıca senin ki buraya doğru geliyor bu tiple görünmek istiyorsan kalabilirsin tabi " diyerek gülmesini tutmaya çalışıyordu. E azrayı uyandırabilecek tek şey buydu. Uykuya aşık bir insandı kendisi. Seninki lafını duyan azra ani bir sıçraşıyla ne yapacağını bilemeden üstünü saçını düzeltmeye çalışıyordu. Heyecanlı bir sesle 'hani nerde??' diye söylenerek etrafına utangaç bir şekilde bakınıyordu. Selin azranın bu haline göz devirirken leyla'nın aşırı hoşuna gidiyordu. Kerim'in adı bile azranın götü başı dağıtmasına sebep olması leylaya dalga malzemesi çıkarıyordu işte. Birazcık eğlenmekten zarar çıkmazdı sonuçta. Kendisiyle dalga geçtiğini anlayan azra öfkeyle leylanın peşinden koşup "kızım varya senin bu yaptığına şerefsizlik derler kalbime indi mal herif'' diye söylenerek önde ki ikiliye yetişmeye çalışıyordu. Azra'nın sinirlenmesinden keyif alan leyla sırıtarak '' e uyanmıyordun kızım ne yapayım seni çok değerli uykundan uyandırabilecek tek sihirli sözcüğü kullanayım dedim bende'' dedi sırıtmaya devam ederken. Selin ikiliye bakarak' nerden düştüm buraya allahım al canımı' diye içinden söylenerek diğerleriyle birlikte yemek yemeye gittiler.

2 saat sonunda yemeklerini çoktan yemişler ve dedikodu yapmaya başlamışlardı bile. Sohbeti bölen selin kızları ikna ederek bir şeyler içmek için yakınlarında bir kafeye götürmüştü. Kafenin manzarasına hayran kalan azra " böyle yerleri biliyordun madem niye hiç getirmedin bizi buraya'' diye söylenerek etrafını bakınıyordu. Sonunda bir masa bulup yerleşerek selin sipariş vermeye gitmişti. Siparişleri alıp masaya döndükten sonra üçü de koyu bir sohbete dalmışlardı bile.O sırada üçü de saatin nasıl geçtiğini ve güneşin batmaya başladığını farketmemişlerdi bile - selin hariç. Manzara o kadar güzeldi ki günbatımı burdan rahatlıkla izlenebiliyordu.Diğerleri manzaraya dalmışken kumral bir kızın günbatımının fotoğrafını çekmeye çalıştığını gördü. Fotoğraf çekerken o kadar mutlu görünüyordu ki selin gülümsemeden yapamadı. Yanlarında ki ikiliye baktığında kendisini farketmeyecek kadar sohbete daldıklarını görmüştü. Bu yüzden kıza bakmaya devam etti. Kız uzakta olmadığı için göz rengini bile seçebiliyordu buradan. Gizlice fotoğrafını çekmişti kızın. O an neden çektiğini sorgulamamıştı bile sarışın. Onu izlemek hoşuna gitmişti işte ne kadar kabullenmese de içinden. Tuvalet bahanesiyle masadan kalkıp kızın yakınına gidip manzaranın fotoğraflarını çekmeye başladı. Ani bir cesaretle " günbatımı çok güzel görünüyor değil mi? Diye gülümseyerek kıza sordu. Anlık şaşıran kız kendisine bakan sarışına kafasını salladı." Burayı seviyorum günbatımını izlemek çok güzel oluyor huzur verici. " dedi utangaç bir şekilde gülümseyerek. Selin o an kızın gözlerine hayran kaldığını söyleyebilirdi. Kehribar gözleri günbatımından dolayı bal rengi gibi görünüyordu ve yanakları güneşten dolayı hafif kızarmıştı. Ayıp olmasa dakikalarca kızın güzelliğine bakabilirdi. Birbirini tanımayan ikili bu garip sessizlikten dolayı etrafına bakınıp duruyorlardı. Bunun farkında olan kız sessizliğini bozup karşısında ki sarışına "adın nedir yani nasıl hitap edeceğimi bilmediğimden ne diyeceğimi bilmiyorum da" diye geveledi. Sonlarına doğru saçmaladığının farkındaydı. Cümlesini toparlamak için bir şey diyecekken sarışın lafa girerek " kusura bakma biraz garip bir tanışma oldu tabi sende haklısın" diyerek gergince gülümsedi. Elini uzatarak "Adım selin bu arada tanıştığıma memnun oldum" dedi sarışın heyecanlandığını yansıtmamaya çalışarak. Sarışının elini tutarak karşılık veren kız" bende memnun oldum adım nil" diyerek gülümsedi sarışına. Aynı fakülte de olduğunu bilmeyen bu ikili şimdiden iyi bir arkadaşlık kurabileceklerini düşünüyorlardı. Belki de selin arkadaşlıktan fazlasını.

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin