Merhabalar, uzun süredir bölüm atmadığım için hikayeyi unutanlar olabilir ama bu benim ilk kitabım olduğu için bir veda konuşması yapmak istedim.
Bu zamana kadar okuyup yorum yapan destek veren herkese içtenlikle teşekkür ederim. Oylarınızı ve yorumlarınızı her gördüğümde iyi hissetmediğin zamanlar da bile yazmak için bana motive verdiniz. Büyuk bir kitleye ulaşmasam da ( ki böyle bir hedefim olmadı da) bu kadar sevildiği için bile minettarım.Karakter hakkında kısaca bahsedersem de selin karakterinin benim için yeri çok farklı oldu. Yazarken ağladığım, gülümsedigim anlar da oldu çünkü selin'i yazarken kendi hayatımı da kattım. Selin'de kendimi kattığım fazlasıyla şey oldu. Başlarda kitap çok daha depresif ilerleyecekti ve mutsuz sonla bitecekti ama( belki saçma gelecek ) bu karakterle bağ kurdum ve ona mutsuz son yazmaya elim gitmedi. Ne olursa olsun Selin'in mutlu bir şekilde hikayesinin sonlanmasını istedim. Gerçek hayatta yapamadığım güzel şeyleri selin &Nil ikilisine yaptırdım ve bu beni iyi hissettirdi. Umarım siz de Nil&selin ikilisini sevmişsinizdir.
Ve belirtmek isterim ki tam belli olmasa da sanırım 2 özel bölüm yazacağım ve şaşıracağınız bir kaç şeyler olabilir hehe.
Hepinizi seviyorum kendinize değer vermeyi unutmayın. Özel bölümlerde görüşürüz 💖☘️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Zamandır Sendeyim✓
FanfictionNil sevgili yaptığında, kendisine aşık olduğunu bilmediği yakın arkadaşı selinle arasında bazı şeylerin bu sayede değişeceğini fark etmemişti #1 gl #1 girlslove #1 lezbiyen