özel bölüm (2)

800 47 9
                                    

Uzun bir aradan sonra merhabalarr 🥺 benim ilham perileri ölünce uzun bir süre ne yazsam diye düşündüm bu yüzden bölüm yayınlayamadım. Büyük ihtimalle 1 bölüm daha yayınlar sonra bitiririm( istek olursa belki 2 bölüm daha olabilir) Destekleriniz için teşekkür ederim iyi okumalar dilerim♥️.

Azra'nın doğumundan 3 ay sonra

" O kadar güzel kokuyor ki, yatağına bırakmak istemiyorum."

Azra'nın kızı melisa'yı kucağında uyanır diye korkuyla tutarken bir yandan da bırakmak istemiyordu. Bebek kokusu o kadar güzeldi ki selin saniye başı bebeği koklayıp duruyordu.

Azra'nın bir kızı olmuştu. Doğum süreci sancılı geçse de Azra kendi küçüklüğünü doğurmuştu sanki. Minik burnu ve iri gözleriyle annesine çok benziyordu.
Adını da selin seçmişti. Nil ne kadar kendi seçmek istese de atışmaları sonucu Azra selin'in istediği adı seçmişti.
Selin'in istediği adının seçilmesinin verdiği sevinçle, Melis doğduğundan beri gururlu teyze modunda dolanıyordu.

*****

Selin kucağında tutmaya devam ederken bebek uyanıp mizmizlanmaya başlamıştı. Sarışın ne yapacağını bilemeyip telaşla kucağında sallarken Azra bakıp güldü.
" Acıkmıştır şimdi ver de emzireyim."

Azra emzirirken Leyla dikkatlice bebeğe bakarak sırıttı " Senin gibi fındık memeli bile kocaman olmuş, süt gerçekten de büyütuyormuş demek."

Azra Leyla'nın söylediklerine surat asıp tekme atmaya çalışırken Leyla son anda kendini geri çekerek tekmeyi savuşturmuştu.
" Kendi gögüslerine bak sen fındıkmış mış . Benimkiler her zaman güzeldi bir kere."
Leyla azra'yı daha da sinir etmek için inkar edip gülerken selin göz devirmisti. 30 lu yaşlarda ergenler gibi meme muhabbeti yaptıklarına inanamıyordu.

Nil hızlıca koşup selin'e arkadan yaklaşıp gögüslerini sıktı " Sevgilimin ki kadar güzel olamazlar, denendi onaylandı emin olabilirsiniz."
Selin şaşkınlık ve utangaçlıkla ne yapacağını bilemeyip sevgilisinin kafasına ve eline vurdu. Kumral kafasını ovusturdu " Neden vurdun ki şimdi doğruyu söylemiştim. Hem ilk gördüğümde şaşırmıştım çünkü tahmin ettiğimden  gayet daha büyük-"
Sarışın nil'in ağzını hızla eliyle kapadı. Nil çekmek istese de izin vermedi. Elini cekmeyerek mutfağa götürdü.

Leyla giden ikiliye gülerken azra kucağında bebeğiyle gülse mi sasirsa mi bilemedigi bir yüz ifadesi takinmisti " herkes birbirinin memesini kesmiş bir bakmayan ben kalmışım vay anasını he."
Leyla sırıttı " istersen benimkine bakarak bu sorunu ortadan kaldırabiliriz"
Azra suratını eksitti " ne bakicam senin zeytin kadar memelerine, uğraşma benimle."

****
Nil selin'in utandigini görünce daha da keyiflenmişti. Ağzını kapatan eli çekip öptü " utanınca ayrı bir tatlı oluyorsun biliyor musun?"
Sarışın surat astı "bayılıyorsun değil mi benimle uğraşmaya?"

Genelde böyle şakaları sadece kızların yanında yapardı. Sarışın sorun etmezdi ama utangaçtı işte. Aşamıyordu bir türlü.

Sarışını kendine çekip sarıldı. " Kısacası sana bayılıyorum diyelim."
Nil sarışının yüz ifadesini göremese de  selin gülümsemişti. Kendisine böyle iltifatlar etmesi çok hoşuna gidiyordu. Utandigindan dolayı İstemiyormuş gibi görünse de kumralın söylediği her güzel şey aklının bir köşesinde kalıyor, ayrı kaldığı anlar da düşünüp gülümsüyordu.

Yüzünü kumralın omzuna bastırıp huzurla gözlerini kapadı " teşekkür ederim."
Nil sarı saçları oksarken yanağını yasladı " Asıl ben teşekkür etmeliyim. Hiç olmadığım kadar mutlu hissediyorum."

İkili birbirine sarılmaya devam ederken Leyla mutfağa gelerek büyülü anı bozmuştu.
" Aşk dolu anlarınızı bozmak istemezdim ama benim gitmem gerekiyor. Ablam çağırdı bir yerlere gideceğiz herhalde."

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin