31.FİNAL

1.4K 65 11
                                    

1 yıl sonra

"Buraya neden geldik?"

Nil ile karşılaştıkları, tanıştıkları o gün.. Selin için Her şeyin başladığı o gün.. Kapalı kafeye bakarken anıları doluşmuştu gözlerinin önüne.. Nil'i ilk gördüğünde hissettiği duygular yıllardır hiç geçmemişti. Bal gözlere baktığında hala aynı hissettiriyordu. Yıllarca yaşanılan acı, mutluluk, kırgınlıklardan sonra her şeyin başladığı yere gelmek garip hissettirmişti. Biraz daha ilerlediğinde günbatımını izlediği yüksekliğe baktı. Yıllarca buraya gelmek istese de cesaret edememişti. Şimdi sevdiği kadınla gelmek çok farklıydı. Hiç hayal etmemişti.. Hayal kurmaya bile hakkı olmadığını düşünürdü hep, ama şimdi her şey çok farklıydı. Tarif edemiyordu ama hüzünü ve mutluluğu aynı anda hissediyordu sanki. Dolu gözlerini onu uzaktan seyreden sevgilisine çevirip gülümsedi. Elini tutması için uzattığında kumral yaklaşıp elini tuttu. İkisi de hafif yağan yağmur altında manzaraya bakarken iç geçirdiler.

" Burası benim için her zaman özel olacak. En iyi arkadaş, sevgili, aile bulmamı sağladı, o gün. seninle tanışmamı sağlayan o güne her zaman şükür ediyorum selin.  Sen olmasaydın bilmiyorum belki de hiç bu kadar tamamlanmış hissedemeyecektim. Ama sen farklıydın selin.. Bunu ilk tanıştığımız günden beri biliyordum. Hislerimin farkına varmak zaman aldı ama şimdi birlikteyiz.
Bizi yaratan, sevgimizi doğru bulmayacak biliyorum ama ben bunu umursamayacak kadar aşık oldum sana. bizi yargılayacaklar, iğrenç diyecekler, kusurlu görecekler ama günün sonunda yanımda olup beni seveceksen eğer bunları hiç umursamayacağım. Bence,  Kimin ne dediğini umursamayacak kadar büyüdük selinim. Hayatımda beni mutlu eden bir kadın varken insanların önyargıları yüzünden korkup kaçmayacağım. Hayat kısa, gerçekten.. Bir kaç yıl sonra 30 olacağız. 40 - 50 yaşları göreceğiz veya göremeyeceğiz bilmiyorum ama ben bana biçilen ömrün sonuna kadar seni sevmek istiyorum.  Bu sonu bilinmeyen yolculukta bana eşlik eder misin?  "
Cebinde ki ince alyansı çıkardığında selin tutmakta zorlandığı gözyaşlarını serbest bıraktı. Nil'in söyledikleri.. Hiçbir zaman nil'den bunu duyacağını beklememişti.
Kafasını sallayarak elini uzattığında hem gülüyor hemde ağlamaya devam ediyordu.
" Bu anı o kadar uzun zamandır bekledim ki.. Gerçek olduğuna inanmak zor geliyor."
İkili birbirlerine sıkıca sarılıp ağlamaya devam ettiler. Gözyaşları yağmurla karışmıştı bile. Yağmur yağsa da kimin umurundaydı? Hissettikleri duygu karmaşısında yağmurun yağdığını bile unutmuşlardı.
Sarılmayı bozup bir elini kumral saçlara daldırıp kulağının arkasına koydu. Yağmurdan ıslanan kirpikleri, üşümüş yanaklarıyla o kadar güzel görünüyordu ki sarışına..
" Seni seviyorum bal gözlü. Sensiz bir gün bile geçirmek istemiyorum artık. Bütün ömrüm senin olsun seninle geçsin. Hayatım da senden başka bir şeyim yok ki benim. Sahip olduğum en güzel şey sensin."
Nil gülümseyerek yakınlaşıp sarışının yanağına öpücük kondurdu. Öptükten sonra okyanus gözlere baktığında kaybolacağını düşündü. Yoğun sevgi ve hüzün dolu bakışları koca bir okyanusun içinde boğulmak gibiydi. Ama yine de huzurlu hissediyordu.
Öpmek için yakınlaştığında selin aniden kendini çekmişti. Nil ne olduğunu anlamamıştı
" Birileri bizi görebilir insanlar geçiyor burdan."
Selin tedirgince etrafına baktığında nil iki elleriyle yanaklarını avuçlayıp bakışlarını kendisine çevirdi
"Sana sevdiğim bir şiir daha söyleyebilir miyim?" nil şiir okumayı çok seviyordu. Sevdiği şiirleri selin'e söylemek en sevdiği şeydi. Okuduğu her şiirde selinden bir parça bulurdu hep.
Selin bakışlarını ayırmadan bakarken nil devam etti;
" ' Nasıl da almış aklımı
Sürmüş, filiz vermiş içimde sevdan
Dost, düşman söz eder kendi kavlince
Kınanmak, yiğit başına
Bu, ne ayıp, ne de yasak
Öylece bir gerçek, kendi halinde
Belki yaşamama sebep.

Kaç yol ağlamaklı olmuşum geceleri
Asıl, bizim aramızda güzeldir hasret
Ve asıl biz biliriz kederi. ' "

Kumralın ne demek istediğini anlamıştı. Yüzünü avuçlayan ele öpücük kondurup tebessüm etti. " her zaman haklı olmak zorunda mısın? "
Nil kıkırdayarak karşılık verdi.
" yalnız salya sümük ağlarken benim yüzüğü unuttuk. Bak parmağım boş bekliyor. " yüzük parmağını gösterirken dudağını büktü.
Selin aklına gelince kahkaha attı " anın güzelliğine kapılınca aklım uçmuş benim özür dilerim" kutuda ki yüzüğü çıkarıp kumralın parmağına taktıktan sonra eli dudaklarına götürüp yüzüğü öptü.
" bizi karı  karı ilan ediyorum,o zaman. Gelini öpebilir miyim ?"
Nil gülmekten cevap veremiyordu, mutluluktan sarhoş olmuş gibi hissediyordu.
" karı diyince bir garip oldu ama her neyse hiç sormayacaksın sandım  karıcım" kollarını sarışının boynuna dolayıp kendine doğru çekerek, sırıtmaya devam eden sarışının dudağına öpücükler kondurdu
" şimdiden böyle güzel sözler söylersen alışırım ama" nil kısa kısa öpücükler kondururken gülmeye devam ediyordu
Selin omzuna vurarak sırıttı " birbirine çıkma teklifi etmeden evlenen tek çiftiz galiba."
Nil Selin'in dediğine gülerek iyice dibine yaklaştı

" Onu bosverelim de şimdi balayı kısmına geçebilir miyiz? öpücükten fazlasını istiyorum şuan da hmm?"
Selin inanamıyormuş gibi kafasını iki yana sallayarak gülerken ne diyeceğini bilememişti " sen bu aralar fazla azgın oldun sanki farkında mısın?"
Birlikte oldukları günden beri genellikle ilk adımı atan hep nil oluyordu. Selin ise daha çekingendi ama nil onu gerçekten değiştirebilmişti(bu yanıyla gurur duyuyordu)
" Konu sen olduğunda hep öyleyimdir biliyorsun. Okyanus gözlerine baktığımda arzularımı gizleyemiyorum. " göz kırptığında selin gülmeden edemedi. Sevgilisini nasıl baştançıkaracağını iyi biliyordu.
Nil selin'in kolundan tutup arabaya doğru hızlıca sürükledi
" nereye gidiyoruz nil? Yavaş olsana"
Vardıklarında Arabanın kilidini açtıktan sonra arka kapıyı açıp sevgilisini içeriye itekledi "balayımızı burda kutlayabiliriz ne dersin?  bu havada eğlenceli olur"

Selin ciddi misin bakışı atarken koltuktan inmeye çalışıyordu " delirdin mi nil biri görürse? hem kafenin yakınlarındayız"
Selin çıkmaya çalışsa da izin vermemişti. Kendiside arabaya girdikten sonra kapıyı kapatıp selini omuzlarından itekleyerek koltuğa uzattı " yağmur yağıyor ve gece vakti kimse gelmez buraya. Tedirgin olmak yerine tadını çıkarsak?"
Selin bir şey söylemek için ağzını açacakken kumral öpücüğüyle susturdu
Öpücükleri köprücük kemiğinden göbeğine, yavaşça aşağı doğru indiğinde başını kaldırıp seline bakarak sırıttı" bugün gelini fazlasıyla mutlu edeceğim "

Selin zevkten kızarmıştı" hay sikeyim-"
Nil baş parmağını dudaklarına götürerek sus işareti yaptı "şşh sıra bende"
Nil sevgilisinin bacaklarını aralayıp öpücüklerini kasıklarından aşağısına doğru indirdiğinde selin inlemesini tutamamıştı. Romantik ve duygu dolu konuşmadan sonra bu duruma geleceklerini hiç düşünmemişti.
                                
                             SON.

                                                               SON

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin