26.

1.4K 87 15
                                    

Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın💙 Kontrol etmeden attım bu yüzden hatalarım varsa affedin iyi okumalar🙏

"Seni bu şekilde yolculamak istemiyorum."
Hastanede olanlardan sonra selin eve gitmemişti. Günü nil'in evinde geçirmişti. Hiçbirinin yüzünü görmek istemiyordu. Dönmeden önce kalan son saatlerini kumral ile geçirmek istiyordu.
" Sence kızlara anlatmalı mıyım? Sonradan öğrenirlerse çok kızarlar."
İkili yatakta birbirlerine sarılı şekilde düşünürlerken selin ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Bu durumun ne kadar süreceğini , nasıl davranması gerektiğini vs. Düşününce kafası zonkluyordu artık.
Nil sarışının elini dudağına götürüp öpücük bıraktı " Bence anlatsak iyi olur ama yinede senin kararın. Ayrıca kardeşinin haberi var mı acaba? Annen anlatmış mıdır merak ediyorum."
Selin sıkıntıyla nefes verdi "bence endişelenmesin diye babama olanları anlatmamıştır. Bizi ise bilmiyorum, olabilir olmayabilir de.
"En son ne zaman konuştunuz?"
" Nikah günü sanırım. Son zamanlar da pek konuşamadık. Üniversite'ye geçtiğinden beri eskisi gibi değiliz. Bilmiyorum nil.. ailemden birini daha kaybetmeye hazır mıyım bilmiyorum. Artık kimin nasıl davranacağını kestiremiyorum. Kaygılanmama sebep olmaktan başka bir şeye yaramıyorlar."
" Kardeşin farklı karşılar durumu belki, konuşmadan bilemezsin."
Selin sadece kafa sallamıştı. Nil'e iyice sokularak gözünü kapattı " Gitmeme az kalmışken bu konudan bahsetmesek olur mu? Sadece sana sarılmak istiyorum."
Kumral gülümsedi " Peki. Bugün daha az konuşmak, daha çok sarılmak var."
Yüzünü kumralın boynuna gömdüğü için sesi boğuk çıkıyordu " Sürekli teşekkür etmemden sıkıldığını biliyorum ama ne kadar söylesem az geliyor. Beni ne kadar iyi hissettirdiğini bilmiyorsun. Ama bir yandan da korkuyorum.. Güzel giden her şey konu ben olduğunda bozuluyor. Hiçbir şeyi yoluna sokamıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. Geleceği düşünmekten yatamıyorum, kaygılarım huzur vermiyor bana. Sende olmasan nasıl başa çıkabilirim bilmiyorum. Darmadağın haldeyim."
Kızarık gözlerinden akan yaşlar kumralın omzunu ıslatırken yine çaresizlik hissi dolmuştu içine. Sevdiğine sarılmaktan başka iyi gelecek bir şey yoktu. Sevdiğinin saçlarını kokusu ciğerlerine doldurana dek sarılmak ve huzurla dolmak istiyordu.

Kumral omzunda ağlamasına izin vermişti. Sadece sessizce onu dinlemiş ve saçlarını okşamıştı. Ağlamak bazen iyi hissettiriyordu. İçini dökene kadar ağlamak..

" Sana dürüst olacağım sevgilim. Her yara kapanmayacak, her şey istediğimiz gibi gelişmeyecek. Bazen hayat bizi bıktırana kadar çektirecek, her şeyin telafisi olmayacak, ikinci şanslar belki bizi bulmayacak ama bilmeni isterim ki, her koşulda bizi iyi hissettirecek, yaşamaya değecek bir şeyler karşımıza çıkacak. Korkularımız olacak ama arkasında saklanmış aydınlığımız da olacak. Birlikte iyi günlerimiz olduğu kadar acı verici günlerimiz de olacak ama sorun değil. Birbirimize sığındığımız müddetçe acılarımızı da hüzünlerimizi de  sararız zamanla. Sevgimiz bizim en büyük gücümüz.
***

"Leyla görüntülü arıyor gel çabuk"
Nil'in sesini duyduğunda hızlıca tuvalette işini bitirip çıkarak salona geldi. Selin yanına oturduktan sonra aramayı başlattı.
" Nasılsınız bakalım aşk kumruları arayıp sormuyorsunuz bile. Mesaja da zorla cevap veriyorsunuzdur he."
Selin sıkıntıyla kafasını kaşıyarak buruk bir şekilde gülümsedi " Bu aralar biraz karmaşık geçiyor ama ne olduğunu sorma lütfen. En azından ben gittikten sonra nil anlatır sana çünkü tekrardan aynı şeyleri düşünüp üzülmek istemiyorum."
" Ne zaman gidiyorsun bugün mü? Vedalaşamadık bile ama."
" Biliyorum üzgünüm bu şekilde olsun istemezdim ama şu an pek modumda değilim."
Arkadaşının üzgün bakışlarını fark ettiğinde diretmemişti. Sonra nil'den öğrenebilirdi nasıl olsa.
" Pekii. Kendine dikkat et olur mu? Seni yolculamak isterdim ama işim başımdan aşkın şu an. Gelsem de yetişemem büyük ihtimalle."
Selin önemli değil anlamında kafasını sallayarak eliyle öpücük gönderdi " Yanımda olduğunuzu hissettirmeniz yeterli. Sende kendine iyi bak çok öpüyorum."

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin