7.

2K 159 7
                                    

Medya selin
Okunma sayısı arttığı için ne kadar mutlu olsamda kimsenin oy vermemesi üzüyor beni.. Okuduğunuz da oylamayı unutmayın lütfen 🥺 iyi okumalar <3

Dün konuştukları gibi leyla iş çıkışı azrayı almış saat geç olduğu için yakın bir yerlerde döner yemeye gitmişlerdi. Masaya geçtikten sonra leyla azranın gözlerine merakla bakıyordu. Artık anlatmasını bekliyordu. Dünden beri aklında binlerce senaryo kurmuştu ve hangisinin gerçek olabileceğini düşünmek istemiyordu artk.
Azra derin bir nefes alıp verdikten sonra ellerini masada birleştirmiş söyleyeceklerini aklında toparlamaya çalışıyordu.
"ben nasıl başlayacağımı bilmiyorum gerçekten keşke bunu öğrenen ilk ben olmasaydım" dedi sıkıntıyla nefes vererek.

"hani dün ben seline gittim ya işte birlikte yemek yedik falan bende laptopdan film açmak için odasına çıktım. Film açtıktan sonra gelmesini beklerken gözüm takıldı bir şeye. Merakımdan dayanamadım baktım işte. Sonra nil'in selin için hazırladığı doğum günü hediyesi olduğunu fark ettim. Bende albümü kurcalarken içinden bir fotoğraf düştü. " azra bundan sonra nasıl devam ettireceğini bilmiyordu. Bir kaç saniye susup fotoğrafta ki yazıyı aklına getirmeye çalıştı.
" devam et azra sinirleniyorum artık anlat şunu " dedi kızarak. Gerçekten sinirlenmişti. Bu kadar endişelenecek ne olmuş olabilir diye düşünüyordu hala.
" fotoğraf albümün arasına sıkıştırılmıştı yani sonradan eklendiği için kurcalarken düştü. Bende yerden alırken fotoğrafın arkasına bir şeylerin yazıldığını fark ettim. Okuduğum da ise 'bu fotoğrafın anlamını keşke bilseydin. Sana ilk o gün kapılmıştım keşke bilseydin' vs diye buna benzer bir şeyler yazmıştı. O an şoka girdim tabi-"
Kafası karışmıştı. Azra o kadar hızlı anlatmıştı ki ne olduğunu anlayamadı.
" anlamadım kimin fotoğrafıydı? Selin'e biri aşık mı olmuş? "
Azra göz devirmişti. Arkadaşı olayı hala idrak edememişti.
" hayırr fotoğrafta ki kişi nildi. Uzaktan biri çekmiş böyle altında tarih bile atılmıştı tarihe göre bizim üniversitenin son zamanlarına denk geliyor işte."
Leyla hala anlamamış gözlerle kendisine bakarken göz devirmeden edemedi karşısındakine. Normal de her şeyi kendisinden daha hızlı anlarken bugün anlamamakta direniyordu leyla. 'Beynini işte bıraktı sanırım' diye düşünmeden edemedi.
" kızım diyorum ki selin nili ilk gördüğünde aşık olmuş. Yani biz üniversite de selin bizi nil ile tanıştırdığında zaten seviyormuş. Fotoğrafta da bunu yazmış işte. Neyini anlamadın mal."
Leyla elinde ki dönerle bakakalmıştı. Hızlıca gözlerini kırpıştırarak olayı idrak etmeye çalışıyordu.
" işte bende dün gördüğümde öyle oldum. Yalan uydurarak filmi izlemeden eve geçtim. Kime söyleyeceğimi de bilemedim. İşte dün seni aradım öyle"
"yani şimdi sen diyorsun ki selin 4 yıldır nil'e platonik aşık öyle mi?"
"aynen öyle kardeşim hala garip geliyor tabi ama durum bu"
Leyla elinde ki döneri bırakarak dirseğini masaya koymuş eliyle alnını tutuyordu. " yıllardır nasıl anlamadık biz? Yani hep yakınlardı ama o şekilde düşünmemiştim ben hiç."
"aslında ben selin'in yıllardır hiç flörtü bile olmamasını garip buluyordum. 25-26 yaşlarındayız sonuçta. Elbet hoşlandığı ilgisini çeken biri olmuştur diye düşünüyordum. Üçlü telefonda konuştuğumuz zamanlarda da sorduğum da özel birinin olmadığını söylerdi hep. Hatta sen rahibe diye dalga geçerdin bazen"
"evet hatırlıyorum... demek bu yüzdendi."
İkili bir kaç dakika sessiz kalmışlardı. Ne yapmaları gerektiğini bilmiyorlardı.
"azra bunu kimse bilmemeli anlıyorsun değil mi? Özellikle de nil. Kızın hiçbir şeyden haberi bile yok öğrenirse her şey karışır toparlayamayız."
Kafasını sallamıştı. Bunun farkındaydı zaten.
"biliyorum zaten nil'in ilişkisi var huzurlarını bozmak gibi bir niyetim yok. Ama ne kadar süre saklayacağız? Hiç bilmiyormuş gibi devam mı edeceğiz yani?"
Leyla sıkıntıyla nefes vermişti. O da ne diyeceğini bilmiyordu.
"selin açısından düşün. Yıllardır nil'in ilişkisi olduğunu bile bile bize yansıtmadan nasıl saklayabildi ? Ne kadar dağıldı da bize belli etmedi kim bilir. Yaşadıklarını kimseye anlatamayacağını sende biliyorsun. Bu herkese anlatabileceğin bir şey değil. Dışlanma korkusu. Lise de yaşadığım için anlayabiliyorum. Berbat zamanlardı"
Kafasını eğmişti. Çok üzgündü. En çok da sarışın için. Genelde her şeyi dalgaya almayı seven biriydi ama şu an empati kurmaya çalışıyordu. Selin onun için değerliydi. Yıllardır kardeşi gibi gördüğü arkadaşının kimseye belli ettirmeden yaşadığı şeyleri hayal etmek bile zor geliyordu.
Azrada kafasını salladı. "biliyorum ama erkek mi tükenmişti gerçekten? Bu garip geliyor yani hemcinsini o şekilde sevmek ne bileyim"
Azranın dediklerini şaşırmış bir şekilde dinliyordu. Ondan bu cümleleri beklememişti.
"en yakın arkadaşımızın yaşadığı kötü ihtimallerden bahsederken senin dediğine bak cidden böyle mi düşünüyorsun azra? Hemcinsinden hoşlanıyor diye onu bir kenara mı atalım yani? Bunu bilmeden önce selin bizim dostumuzsa öğrendikten sonra da hala aynı selin. Bir şey değişmedi. En azından benim için öyle. Sırf bunun için selini sileceksen beni de sil. Eğer bir gün dertleşmek için birini ararsa yanında olacağım çünkü. "
Leylanın sözlerinden sonra ikisi de susmuş yemeklerini yemeye devam etmişlerdi. Bittikten sonra hesabı ödemiş ve arabaya geçmişlerdi. Göz ucuyla leylaya bakıp konuyu açmaya çalışıyordu. Leylanın sözlerinden sonra kötü hissetmişti.
" Bak ben özür dilerim öyle söylemek istememiştim. O an saçmaladığımın farkındayım. Selini veya seni silmeyi falan da düşünmüyorum. Benim tek yakınlarım sizsiniz. Dostum diyeceğim başka kimsem yok zaten."
Leyla sağına dönüp azraya baktı. Pişman olduğunu gözlerinden anlayabiliyordu. Zaten azranın böyle biri olmadığını biliyordu. Sadece farkına varıp da özür dilemesini beklemişti.
" evet ağır saçmaladın hemde ama hatanı anlamış oldun en azından "
Azra kafa sallayıp cama dönmüştü gidene kadar arabada sessizlik hakimdi.
Azrayı eve bıraktıktan sonra leyla da evine geçti.

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin