Özel bölüm (1)

1.3K 62 1
                                    

Düzenlemeden attım bu yüzden bir hatam varsa affedin. Oy vermeyi ve güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. İyi okumalar dilerimm




1 buçuk yıl sonra

"Selin biraz daha erik getirir misin?"

Mutfakta ki selin'e seslenirken Hafiften Şişmiş karnını okşayıp bir yandan da ekşi erikleri yiyordu. Ne kadar yese de yetmiyordu. Değişen hormonlar Azra'nın sürekli asermesine sebep oluyordu.

" Bir kaseden fazla yedin kusarsın bak sonra."

Azra dudak asıp omuz silkti " Umrumda değil biraz daha yiyeyim lütfeen."

Leyla azraya bakıp göz devirdi " 4 aylıkken bile bu kadar şeyler aseriyorsan seni ilerde düşünemiyorum Allah bize sabır versin."

Azra dil çıkarıp Selin'in getirdiği erikleri iştahla yemeye devam etti " bebişim bir doğsun söyleyeceğim seni, teyzesi yemeğimize kızıyor duyuyorsun değil mi?"
Karnını okşayıp karnında ki bebeğiyle konuşurken nil'in gülmesine sebep olmuştu.

Azra ve Leyla ikilisini başbaşa bırakıp Selin'in yanına gitti. Tatlı yaparken o kadar dikkatini vermişti ki sevgilisini fark etmemişti bile. Nil sessizce arkadan sarılıp boynundan öptü. "Sevgilim."
Selin anlık irkilse de sevgilisinin kokusunu aldığında kafasını arkaya doğru yaslayarak gülümsedi " Fırına atacağım şimdi bitirdim."

Selin konuşurken kumral boynuna, saçına minik minik öpücükler bırakmaya devam ediyordu. " Bizde fırına verelim mi ne dersin?"
Sarışın gülüp arkasını döndü ". Kızlar burda sessiz ol."
"Onlar birbirleriyle uğraşıyorlar bizi duymazlar bile."
Selin nil'in tavırlarına kıkırdarken, nil'i eliyle zorla salona doğru itekledi.

Geçen süre zarfında ikilinin ilişkileri gayet iyi ilerliyordu. 4 aydır nil'in ısrarıyla psikologa gittiğinden beri selin biraz daha toparlamis hissediyordu.

Ailesi ile arası bozulduğundan beri sarsılmış olsa da destek aldığı süreç içinde daha iyiydi. Arada annesi iletişime geçmeye çalışsa da selin istememişti.
Hâlâ kırgın hissediyordu. Olanlardan sonra nasıl affedebilirdi ki? Affedecek kadar sınırı, kırgınlığı geçmemişti. Babası ise, o günden beri hiç iletişime geçmeye çalışmamıştı. Selin merak ediyordu, hiç mi aklına gelmemişti? Bir kez bile olsa konuşmak istememiş miydi? Hastaneden sonra bunu hep düşünmüştü ama şimdi o kadar da acıtmıyordu.

Selin için aile konusu hiç kapanmayacak bir yaraydı ama bununla yaşamayı öğrenmeye başlamıştı. Sevgilisi, arkadaşları ve kardeşi yaninda olduğu sürece her şeyi aşabilirmis gibi hissediyordu.

" Kızlar yarın cinsiyetini öğreneceğiz sizce kız mı erkek mi? Tahminleri alayım."
Azra Leyla'nın bacaklarına kafasını koymuş uzanırken bir yandan da minik karnını okşuyordu. Leyla dalgaya alarak cevap verdi " bahis açalım istersen? "
Kafasını yukarıya doğru çevirip Leyla'nın kafasına hafifçe vurdu " Ciddi bir şey soruyoruz şurada. İçimden bir ses kız olacak gibi diyor."

Selin kafasını nil'in omzuna yaslamış koala gibi sarılırken azra'ya hak verirmiş gibi kafasını salladı " Bence de kız olacak.  "
Nil sevgilisinin saçlarını öptü " Sevgilimin hisleri güçlüdür. Öyle diyorsa kız olacak o zaman. Oh be Teyze olacağız sonunda. Leyla ile kalsaydik teyze hayalleri iptal zaten."
Nil gülerken Leyla dil çıkardı" Dokunmayın bana kardeşim ya ben böyle gayet mutluyum."

Azra yavaşça doğrulup heyecanlı bir şekilde konuştu " Kızlar ramen yemeye gidelim mi? Dünden beri canım çekiyor ama benim ki sevmiyor."

Leyla kafasını arkaya atarken sıkıntıyla derin bir nefes verdi " O kadar üşeniyorum ki gelmeye. Yakınımızda da yok ki."
Azra kaşlarını çattı " arabayla gideceğiz o kadar sürmez. Hem beni kıracak mısın? Hamileyim ben."
Azra yavru köpek bakışları atarken kabul etmekten başka çaresi kalmamıştı.
" 6 ay daha hamileliğini bahane ederek her istediğini yaptıracaksın bana değil mi? Hiç adil değil."
Leyla'yı ikna edeceğini biliyordu. Sırıttı " Heheh nerden bildin?"

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin