23.

1.7K 96 8
                                    

Bölüm çok geç geldi farkındayım ama sınavlardan eskisi gibi vakit bulamıyorum anlayışla karşılarsınız umarım. Oylamayı ve yorum yapmayı umutmayın lütfen💜

Selin kınaya katılmayacağı için kına gününü atlayıp direkt nikah gününe geçeceğim. İyi okumalar dilerim🌸

"Biraz sakin olur musun? Gayet iyi görünüyorsun merak etme."
Azra telaşlı bir şekilde etrafta dolanırken nefesini düzene sokmaya çalışıyordu. Birazdan nikah memuru gelecekti ve leyla hariç diğer kızlar ortada yoktu.
"Ya kızlar gelmezse? Aradın değil mi? Nilah memuru da gelmedi.. ya kötü ilerlerse her şey-"
Telaşlı haliyle üst üste soru sorarken leyla kollarından tutup susturdu
" Trafiğe takılmışlar birlikte geliyorlarmış hem kereme de sordum geliyor birazdan memur dedi. Çok gerginsin Terleyeceksin yoksa. Sıkıntı yok her şey yolunda tamam mı?"
Sakinleştirici bir ses tonuyla konuşurken gülümsedi. Arkadaşına belli ettirmemeye çalışsa da o da en az azra kadar heyecanlıydı.

Leyla Azra'yı sakinleştirmeye devam ederken ikili odaya daldı.
"Geç kalmadık değil mi? İstanbul'un trafiğinden bir kez daha nefret ettim yemin ederim."
Leyla ikilinin koşuşturmadan dolayı şaşkın yüz ifadelerini görünce güldü.
" Daha erken gelmenizi bekliyorduk ama olsun daha başlamadı zaten."
Selin Azra'ya doğru hızlıca yürüyüp sarıldı.
"Çok güzel olmuşsun azra. İnanamıyorum hala gerçekleştiğine.
Azra dolu gözleriyle gülümsedi " Bende hala inanamıyorum hayal gibi geliyor."
Nil, azra'nın gözlerinin dolu olduğunu gördüğünde araya girip sırıttı " hey hey gelini ağlatmak yok. Makyajı akmasın."
" aşk-ı memnu'da ki nihal'in arkadaşı gibi konuştun şu an." Leyla duvara yaslanırken güldü.

Konuşmadan sonra ortam sessizleşirken selin araya girdi " kınaya gelemediğim için tekrardan kusura bakma. Gruba attığınız fotoğrafları gördüm keşke eğlenceye dahil olabilseydim ama şartlar uymadı."
Azra önemli değil anlamında kafasını sallayarak gülümsedi " önemli değil. Keyfi bir durum olsaydı böyle sakin kalmazdım biliyorsun."
Selin gergince sırıttı. Gece rüyalarına bile girer rahat bırakmazdı arkadaşı. Gayet iyi tamıyordu .
O sırada kapı çaldı ve arkadan kerem seslendi . " konukların neredeyse hepsi geldi salon doldu. Nikah memuru da geldi geçmemiz gerekiyor hazır mısın azra?"
" Evet geliyoruz hemen!"
Azra heyecandan sıcaktan yanan yanaklarını elleriyle hava yapıyordu " kızlar zamanı geldi iyi görünüyorum değil mi?"
Leyla arkadaşının iki elini avuçlarının arasına alarak sakinleştirmeye çalıştı " derin bir nefes al ve ver. Ve şimdi kocaman gülümse kerem kapıda seni bekliyor." Gülümsedi.
Azra gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra leyla'nın sözleriyle rahatladığını hissetmişti.
Gözlerine bakarak gülümsedi " Teşekkür ederim" . Kapıyı açtıktan sonra kerem ile göz göze gelince genişçe gülümsedi.
Kerem baştan aşağı geline bakıp tebessüm etti " Harika görünüyorsun."
Azra utangaç bakışlarını saklamaya çalışarak kerem'in koluna girdi. "Hadi gidelim."
O sırada odada kızlar gelin ve damada bakıp gülümsüyordu. Nil selin'in koluna girmiş kafasını omzuna yasladı " evladımı evlendiriyormuş gibi hissediyorum yemin ederim. Aramızdan biri yuvadan uçtu gitti şimdiden."

**
"Devletin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum. Mutluluklar dilerim."
Herkes alkışlarken nil ve leyla seslendi " damadın ayağına basmayı unutma!"

Kızların sesini duyduğunda güldü. Kerem ayağını çekmeye çalışsa da azra izin vermeden hızlıca bastı.  Herkes alkışlamaya devam ederken samet hızlıca salona girip selin'in yanına geldi.
" Geç çıktığımdan anca gelebildim her şeyi kaçırdım mı?"
Selin samet'in bu saate kadar gelmediyse artık gelmeyeceğini düşünüp rahatlamıştı. Ama şimdi karşında görmesiyle belli etmese de moralini bozmuştu.Zoraki bir gülümsemeyle karşıladı
" Evet bitti az önce. Trafiğe takıldın herhalde benim gibi?"
" Aynen. Geçte çıkınca anca gelebildim işte."
Samet'in suratının asıldığını fark ettiklerinde selin ve leyla birbirlerine bakıp ne diyeceklerine karar vermeye çalışıyorlardı
" Şey birazdan ayarladığımız mekana gideceğiz eğlence yemek falan olacak nikahı kaçırsanda bize katılabilirsin."
Nil leyla'ya kızgın gözlerle bakarken leyla'da zoraki bir gülümseyle karşılık veriyordu.
Nil göz devirip bakışlarını başka yöne çevirirken selin gerilen ortamı yatıştırmak için araya girdi " aynen Leyla'nında dediği gibi istersen katılabilirsin. Zorlama yok tabi."
Samet'in asılan suratı leyla'nın sözüyle anında değişmişti " Tamamdır o zaman çok iyi oldu. Ben bir lavaboya gideyim hemen döneceğim."
Samet salondan ayrıldığında nil leyla'nın koluna vurdu " neden onu da çağırdın eğlenceye şimdi ne gerek vardı ?"
" buraya kadar gelmiş nikahı da kaçırdı şimdi geldiği gibi geri mi dönsün ayıp olur kızım isteyerek çağırmadım yani."
Nil ve leyla birbirlerine söylenirken selin gerginlikten ne diyeceğini bilmiyordu. Arka koltukta oturan hüseyin'i gördüğünden beridir kızlara belli ettirmese de gerginlikten midesi bulanıyordu. Ya yanıma gelip de kavga ederse, her şeyin benim suçum olduğunu söylerse? Ya nil ile tekrardan denemek istediğini söylerse? Bitmek bilmeyen sorular aklına doluşuyordu. Hüseyin'e bakma cesaretini bile gösteremiyordu. Göz göze gelselerdi? Hüseyin'in kendisine nasıl bakacağını kestirmiyordu. Belki nefret dolu bakacaktı.. belki de sinirli. O bakışlara yakalanmak istemiyordu. Hayır, kesinlikle istemiyordu. Samet'in gelmiş olması da yaşadığı gerginliğin üstüne tuz biber olmuştu. Derin bir nefes verip umursamamaya çalıştı.
O sırada nil selin'in solgun yüzünü gördüğünde dikkatini ona verdi " noldu selin iyi misin?"
" iyiyim. Sadece.. biraz nefes almam gerek bahçeye kadar bir yürüyeyim olur mu?
Selin'i iyi tanıyordu. Bir şey olmuştu ama yine belli ettirmemeye çalışıyordu. Soğuk avuçları ellerinin arasına alıp sevgilisinin gözlerine dikkatlice baktı " gelmemi istemediğinden emin misin? Çok solgun görünüyorsun ve ellerin soğuk. Seni tanıyorum selin. Yine bir şeyler yüzünden panik ve kaygılı hissediyorsun dimi?
Selin yorgun bir tebessümle karşılık verdi " Merak etme gerçekten bir şey yok sadece biraz tek başıma kalıp nefes almaya ihtiyacım var olur mu? Lütfen."
Nil bir şey yapamayacağını anladığında kafasını sallayıp, giden sevgilisinin arkasından üzgün gözlerle baktı. Leyla arkadaşını teselli etmek için kolunu omzuna atarak gülümsedi " Böyle hissettiği anlarda üstüne gelmemek en iyisi. İyi hissettiğinde yanımıza gelir merak etme. Kafana takma bugün mutlu olmamız gerek. Tamam mı?"
Nil kafasını sallayarak zor da olsa gülümsedi.

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin