Medya azra
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar dilerim💜2 hafta sonra söz &nişan gecesi
"Çok güzel olmuşsun"
Azra Nil'in makyajını yaptıktan sonra elbisesini giyip leyla'nın karşısında durdu.
Gülümseyerek leyla'ya yakınlaştı " gerçekten güzel oldum mu? Çok heyecanlıyım kalbim çıkacak gibi."
Leyla hayranlıkla arkadaşına bakıyordu. Beyaz elbisesi, aksesuarlarıyla çok güzel olmuştu.
" Ayrıca nil makyajını harika yapmış gerçekten. Nikah günü benimkini yapmazsan darılırım."
Nil gururla gülümseyerek azra'ya bakıyordu. Gerçekten de bu konuda yetenekliyim.
" Yemek ve tatlı ısmarlarsan neden olmasın?"
İkili birbirlerine gülerken azra'da nil'i arıyordu ama telefonuna bir türlü cevap vermiyordu.
"Kızlar selin ya gelmezse? En değerli günüm de gelmemezlik yapmaz değil mi?"
Nil azra'ya yakınlaşıp bir elini avuçlarının arasına aldı. " Uzun bir süredir teknolojiden uzak olsa da merak etme haber verdin zaten ve geleceğini de söyledi bunu kaçırmayacağına eminim."
"Peki sen selin ile yüzleşmeye hazır mısın? Yani mektuplardan sonra ilk iletişiminiz olacak. Ben bile merak ediyorum."
Leyla ne kadar bu konuyu açmak istemese de söylemesi gerektiğini düşündü. Sonuçta bugün önemli bir gündü ve selin ile nil'in arasında yaşananlar yüzünden garipleşmesini istemiyordu. En önemlisi nikah günü sorunsuz geçer umarım
Nil sıkıntıyla nefes verip kafa salladı
" Hiç bilmiyorum leyla. Gelirse ne olacak nasıl konuşacağız bilmiyorum bile. Düşünmekten beynim yoruldu zaten günlerdir."
Azra'nın gerildiğini fark edince elini omzuna koyup destek vermek istercesine gülümsedi
" Daha fazla endişelenme aramızda yaşananları bu mutlu gününde yansıtmayacağız tabi ki çocuk değiliz sonuçta."
**
Ev süslenmiş masalar hazırlanmıştı. Her şey tamamdı. Azra ve ailesi gergince etrafta dolanıp duruyorlardı.
" Ne zaman gelecekler artık? Kerem'e mesaj attığımda 'bir kaç dakikaya burdayız' dedi hâlâ yoklar."
Leyla azra'nın heyecanlı hallerine bakıp gülümsedi. Böyle tatlı heyecanlar garip geliyordu kendisine. Acaba bir gün bende böyle bir heyecan yaşayabilecek miyim?" Sakin ol birazdan gelirler bu kadar heyecan yapma."
Kısa bir süre sonra zil çalmıştı. Azra koşarak kapıyı açmış damat ve ailesini beklerken heyecandan yerinde duramıyordu. Bugün biraz daha uzun sürerse kalpten gideceğim kesin.
Kızlar bir kenarda durup gülümseyerek izlerken, kerem elinde ki buket ve çikolatayı azra'ya uzattı.
Leyla dirseğiyle nil'i dürtüp gözleriyle kerem'i işaret etti
" Baya yakışıklı olmuş yalnız üniversite de böyle değildi he. Azra gibi güzeli bulunca tabi değiştirmiş tarzını."
Nil sessizce gülmeye çalışırken omzuyla itekledi " sessiz olsana duyacak şimdi içeri geçelim hadi."
Herkes içeri geçtikten sonra muhabbet etmeye başlamışken kapı çaldı.
Annesi azra'ya kafası karışmış bir şekilde bakarken nil 'önemli değil' der gibi elini salladı
"Ben bakarım selin gelmiştir oturun siz."
Ayağa kalkıp hızlıca kapıya yöneldi.
Kapıyı açtığında karşısında selin'i görünce kalbi hızlanmaya başlamıştı. Hafif makyajı ve sade elbisesiyle nil'in gözünde mükemmel görünüyordu. İkili birbirlerine bakıyorlardı öylece. Konuşmadan, tepki vermeden; özlemle, hasretle bakıyorlardı birbirlerinin gözlerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Zamandır Sendeyim✓
FanfictionNil sevgili yaptığında, kendisine aşık olduğunu bilmediği yakın arkadaşı selinle arasında bazı şeylerin bu sayede değişeceğini fark etmemişti #1 gl #1 girlslove #1 lezbiyen