16.

1.9K 114 22
                                    

" Bizde bir şey eksik
Belki de bir şey fazla, yıllarca bilmedik
Çökmüş birdenbire ağır:
Bir kırık gülüşte
Yitik
Ümitsiz hatırlanır."
_________________________
Medya yine selin-nil ikilisi. Eklediğim şarkıyla okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar
____________________________

Uzun süren konuşmadan sonra kızlar yorgunluktan çoktan uyumuşlardı. Selin ise odasına geçmiş çalışma masasında bir şeyler karalıyordu. Saat neredeyse 4 olmuştu ama kızlarla konuştukları aklından çıkmıyordu.' Şimdi ne olacak' diye sorup duruyordu kendine. Belki de nil gibi mektup yazmalıydı. Yüzüne söylemeye cesaret edemeyeceği cümleleri kağıda dökebilirdi.
Dolabından yeni bir kağıt çıkarıp yazmaya başladı;
" mektubunu okuduktan sonra sana ulaşmaya çalışmaktan çekindim. Aramalarına cevap vermekten korktum, olur da mektubu sorarsın diye. Buraya taşındığımdan beri yapmak istediğim ne varsa yapamadım.
Yazmak istediğim anlarda yazamadım,
Sesini özlediğim de arayamadım,
Konuşmak istediğim de hiç dile getiremedim.
Olmasını istediğim ne varsa içimde tutmaktan başka bir şey yapamadım ben.
Belki beni hâlâ affetmedin, haklısın da.
Kalbini kırdım fazlasıyla belki de bencil davrandım. Yanıma geldiğinde içimde dökemediğim o kadar çok şey vardı ki..
Beceriksiz biri olmaktan başka bir şeye yaramıyorumdur belki de ben. Yanımda kim varsa hepsini kendi karanlığıma mutsuzluğuma çekiyorum. Ama sen mutlu olmalısın nil. Sana kendimden çok daha fazla değer verdiğimi bilmeni istiyorum. Söylemek istediğim çok şey var fakat ne yazıya dökebiliyorum ne anlatabiliyorum yüreğimi. Saklamaktan başka bir şey yapamazmışım gibi hissediyorum. Ama sana nasıl hissettiğimi söyleyemem. Hiç söyleyemeyeceğim onları belki de. Belki umursamayacaksın, belki bir şey değişmeyecek. Ya bunların senin için bir anlamı yoksa?
Sadece demek istediğim umarım seni ne kadar önemsediğimi anlayabiliyorsundur.
Bu karanlık ve ümitsiz hayatım da yaşama tutunabilmek  için bir sebep veriyorsun bana.  Gülümseyişin, her zaman yanımda olup üzgün hissettiğim de teselli edişin, seni yarı yolda bıraktığım zamanda bile bana hâlâ değer veriyor olman ve aklıma gelmeyen bir çok tapılası özelliğin.. Senin sevgini hak etmediğimin farkındayım ama yine de beni bırakmanı istemeyecek kadar bencilim. Yanında olmamı istediğini biliyorum  Ama ya daha kötüleşirse her şey? Ya bu yüzden sonradan kimsenin yanında istemeyeceği biri olursam?

Yanıma geldiğin gün çok güzeldi, seni görebilmek, beni yakıp kül eden  bal gözlerine tekrardan bakabilmek çok güzeldi.
Ama lütfen istediğin tek şeyin ben olduğumu söyleme. Sadece Kalbime yalan söyle, içten içe bunun doğru olmadığını bilsem bile. Elveda demek istemiyorum ama dayanamıyorum, içimi yakan bu çaresizlik duygusuyla başa çıkamıyorum. Keşke seninle orada olabilseydim ama yapamam .Kendine iyi bak kumralım.'
Bitirdikten sonra kağıdın arkasını çevirip gül çizmeye başladı. Çizdikten sonra kuru boyalarını çıkarıp mavi rengi bulduktan sonra boyadı. Boyamayı bitirdikten sonra katlayarak masasına bırakıp kalktı.
" Çiçeklerle hislerimi anlatabilseydim eğer sanırım bu mavi gülden başkası olmazdı."
***
Sabah olduğunda kızların sesinden dolayı uyanmıştı. Geç uyuduğu için uykusunu alamamıştı. Odasından çıkıp salona doğru ilerleyince kızların yüksek sesli bir konuşma içerisinde olduklarını gördü.
"  mikrofon mu yuttunuz sabah sabah bu ses ne böyle" kendini koltuğa atarak esnedi uykudan gözleri açılmıyordu.
Leyla Azra'ya göz devirerek sarışına baktı
" Azra evleniyo galiba sonunda kurtuluyoruz"
Azra Leyla'ya gözlerini kısarak bakıp kaşlarını çattı.
" Benim gibi arkadaşın olduğu için dua edeceğine dediğine bak görüyorsun değil mi selin-"
Arkadaşının lafını tamamlamasına izin vermeden araya girdi " bir dakika didişmeyi bırakında anlayabileyim yani evleniyor musun sen şimdi cidden mi? Evlilik teklifi aldın mı yani-"
" dur dur anlatacağım şimdi tam olarak öyle değil."
Leyla azra'nın dediklerine gülünce azra göz devirip selin'in yanına oturdu.
" Aslında şu son 2 haftadır bazen evlilik ile alakalı sorular soruyor işte mesela fotoğraflar gösterip 'sence evlenseydik böyle bir mekanı ister miydin? Şu gelinle damatın fotoğraflarına bak çok iyi düğün çekimleri olmuş' gibi vs şeyler söylüyor. Bence teklif etmek için ağzımı yokluyor kesin yakında edecek" o kadar heyecanlı ve yüksek sesle konuşuyordu ki leyla ve selin gülmeden edemedi.
İkilinin güldüğünü farkedince surat astı. " neden gülüyorsunuz ki şimdi sizce etmeyecek mi her şeyi kafamda mı kurguladım yani leyla da hayal kuruyorsun diyip gülüyor zaten sende mi selin??" İyice morali bozulmuştu. Teklifin geleceğine neredeyse emindi.
Leyla azra'nın yanına oturup yanağından makas aldı. Arkadaşını sinirlendirmeyi seviyordu.
" Haklısın sadece uğraşmak istedim. Biliyorsun seninle uğraşmak favorim çünkü." Azra'ya gülümseyerek göz kırptı.
Azra suratını asarak Leyla'nın koluna yapıştırdı.
" E ne düşünüyorsunuz şimdi hadi bir şeyler söyleyin meraktan çatlayacağım yoksa"
Selin azra'ya dönerek ciddi bir ifadeyle baktı. Arkadaşının mutlu olması onu da mutlu ederdi. Ama ne diyeceğini de bilmiyordu. Sanırım Bu konuda tavsiye verecek son kişi olduğunu düşünüyordu.

Ne Zamandır Sendeyim✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin