Bir Fırtına Tuttu Bizi

195 23 4
                                    

Derya ölümü göze almıştı. Önceden olsa korkardı belki.Ama artık korkmuyordu. Gözlerini kapamış hayaller kuruyordu. Az sonra başına neler geleceğini bilmeden. Çok yorulmuştu Derya. Ne olursa olsun artık diye düşündü. sirada Bahar ve Selim bu durumu korku dolu gözlerle izliyordu. Adam yüksek sesle konuşmaya başladı.

-Senin gibi yılanlar böyle kolay ölmemeli. Bu şekilde ölmek senin için bir kurtuluş. Alın bunu. Nezarete götüreceğiz.

Öfkeli kalabalık Derya'nın son sözlerinden çok etkilemişti. Derya'yı götürmek isteyen 2 kişinin üstüne yürüdü.Buna bir dur denmeli diye düşündü mahallenin en yaşlı kadını olan Fatma Nine. Tek başına bir şey yapamadığı için mahallenin bazı yerlileri de yardıma gelmişti. Gözlerini kırpmadan kalabalıktan 5 kişiyi ve Fatma Nine yi öldürdüler. Bahar bir şeyler yapmak istiyordu. Bu insanlik dışı bir şey diye düşündü .Fakat olaya müdahale etmenin tehlikeli olduğunu söylemişti Selim.O yüzden sadece uzaktan izleyebiliyordu. Müdahele edemediler. Bir an önce olan biteni Ahmet Abi'ye anlatmalıyım diye düşündü Selim.

Bahar çok tedirgindi. 1 yıl içinde hayatının nasıl değiştiğini düşündü. Selim ise her zaman olduğu gibi Baharı sakinleştirmeye çalışıyordu. Evet yaşananlar kolay şeyler değildi. ..

-Deryayı buldular.Meryemi de bulabilirler.Meryemi saklamamız gerekiyor. Deryayı da kurtarmamız lazım. Çabuk olmalıyız Selim.

-Önce Ahmet abiye haber verelim. Ardından Meryemi güvenli bir yerlere yerleştiririz.

-----------------------------------------------------------------

Meryem evde sabırsızlıkla Baharın vereceği haberi bekliyordu. Annesine olan biteni en baştan anlatmaya karar verdi. Bu böyle devam edemez diye düşündü. Annesini ve Atiye teyzesini bir kenara çekti. Olanları anlatmaya en baştan başlamıştı. Ama daha bitmeden kapı tıkladı. Baharın geldiğini sanıyordu.Fakat gelen Bahar değil David'dı.Meryem bu olanla daha da heyecanlandı. Önce kapıyı açmayı düşündü.Ama bunun işe yaramayacağını düşündü. Apar topar olan biteni özetleyip annesine ve teyzesine anlattı.Evdeki karanlık boşluğa saklanmıştı. Bu David en olmadık zaman da geliyor diye söylene söylene açtı kapıyı Süheyla hanım.

-Buyrun kime baktınız?

-Meryem evde mi?

-Hayır şuan burada değil.

-Izin verin içeri geçeyim. Ben beklerim. Acelem yok.

Meryem kapının yarım açık kalan kısmından David ve annesini izliyordu. Kapıyı kapatmak için doğruluduğunda ayağını karanlık odadaki masaya çarptı. Hepsi o tarafa yöneldi.

-Orada birisi mi var?

-Yok.O odaya yıllardır giren yok.Iceride böcek falan varsa ondan ses çıkmıştır. Siz gelin üst kata çıkın. Bende size bir kahve yapayım.

David şüpheli gözlerle üst kata yöneldi. Beklemeye başladı. Kendinden bir şeyler sağlandığının farkındaydı. Amcasının da bu evde ölümle burun burna gelmesinden sonra iyice kuşkulanmıştı.Bu aile bir şeyler saklıyor diye düşündü. Er ya da geç öğreneceğim diye yineledi.

-----------------------------------------------------------------

Bahar ve Selim apar topar Ahmet'in evine gelmişlerdi. Ahmet bir terslik olduğunu anlamıştı. Önce Bahar ı tanıttı Selim.Ardından da lafa koyuldu.

-Deryayı nezarete götürdüler Ahmet abi. Bir şeyler yapmamız lazım. Ekibe daha haber vermedim. Meryem de tehlikede .Ilk olarak sana haber vermek istedik. Ne yapacağız?

Cesaretin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin