Tehlike

172 32 2
                                    

Emily ne yapacağını bilmeden korku içinde bekliyordu. Tanıdık bir yüz arıyordu. ..Bulmuştu da.

Selim Emily in zor durumda olduğunu fark etti. Adamın şakası yoktu. Bir taraftan hala adamı ikna etmeye çalışanlar vardı. Selim bu fırsattan yararlandı ve adamı etkisiz hale getirdi. Ardından Emily i hekim haneye götürdü.

-Kendinize dikkat edin Emily Hanım

-Size çok teşekkür ederim. Hayatımı size borçluyum.

-Lütfen böyle konuşmayın herkes aynısını yapardı. .

-Artık sizli bizli konuşmasak. .Yani

-Peki...Bana Selim abi diyebilirsin.

Emily bu duruma üzülmüştü.Ama Selim bilerek bu kelimeyi seçmişti.Kimseyi umutlandırmak istemiyordu.

Ama her şey için çok geçti. Emily Selim e sırılsıklam aşık olmuştu. ..

-----------------------------------------------------------------

Komutan Jordan öfkeyle yerinden doğruldu.Gergin bir surat şekli vardı ve sinirlendiği zaman korkunç olabiliyordu. Yaşanan son gelişmelerden memnun değildi. Yüksek bir ses tonuyla konuşmaya başladı. ..

-Bunlar her zaman nasıl önümüze geçiyor? Yaptığımız planları nereden öğreniyorlar? Aramızda bir hain olmalı ama kim ? Bu kişiyi bulunca mahvedecegim. Ölmek için yalvaracak. ...

Artık planların sonuna geliyoruz. Osmanlı ve yandaşlarının kökünü kazacağım. Müttefiklerimiz tüm cephelerde başarılar elde ediyor. Sadece tek bir cephe kaldı. .......Çanakkale..... ........

Osmanlı'nın işi bitti...Harekete geçme sırası bizde...Hepsine gününü göstereceğiz.

Komutan Jordan son sözünü söyledikten sonra nezarete gitti ve ve sinirini rehin aldıkları masum insanlardan çıkardı. .

-----------------------------------------------------------------

Yaşanan gelişmelerden Meryem de haberdar olmuştu. Komutanları ahmet olan biteni ekibine anlatmıştı. Komutan Jordan'in bu hain planlarını bozmaları gerekiyordu. Sonunda karar verdiler..Komutan Jordan hastalanırsa bütün planları aksayacaktı.Bir şekil de hastalanması gerekiyordu. .Deryanın aklına bir fikir geldi.

-Selimlere bu akşam Komutan Jordan misafir edilecek.Bu işi bu gün halledebilirsiniz.

-Ne öneriyorsun Derya?

-Bak ahmet Komutan Jordan'in yemeğine ufak bir zehir koyabilirler. Bu da bize zaman kazandırır. Başka bir plan buluruz .

-Bu çok tehlikeli olabilir.

-Yaptıklarımızın hepsi tehlikeli değil mi zaten?

Sonunda karar verdiler.Komutan Jordan'i zehirleyeceklerdi..

-----------------------------------------------------------------

Derya ve Meryem zehiri almak için garip kirli ve eski bir eve geldiler. Onları yaşlı bir kadın içeriye aldı.

-Ne istiyorsunuz?

-Kuvvetli bir zehir. Öldürmesin ama biraz süründürsün.

-Yaşı ve boyunu biliyor musunuz?

-40 lı yaşlarda. Uzun boylu. .

Yaşlı Kadın örümcek ağlarıyla dolu bir odanın kapısını açtı. Ufak bir şişe uzattı.

-Önce akçeyi ver.

Derya elindeki torbayı kadına uzattı.

-Bu kadarı yeter umarım. ..

-Alın bakalım. .

Derya ve Meryem hızlı adımlarla bu eski evden gittiler.

-----------------------------------------------------------------

Baharın olan bitenden haberi yoktu. Meryem in telaşına anlam veremedi. Olan biteni sonradan öğrendi.

-Bu yemekten yeme Bahar. .

-Niye neden ki?

-Bu yemek Komutan Jordan için hazırlandı. Ona özel.

-Ne demek bu şimdi?

-Komutan Jordan'in en sevdiği yemekmiş. İçine zehir koyduk.

-Ne yaptınız ??!!

-Yemekleri senin yaptığını kimse bilmemeli. Yemekleri dışarıdan hazır aldığımızı söyleyeceğiz.

-Annemler ne olacak?

-Onların haberi var.Nihal teyzeye misafirlige gittiler .

-Her şeyden neden en son benim haberim oluyor?

-Ben Selim sana söylemiştir diye düşündüm.

Söylememisti. Baharı da en çok bu üzmüstü.Selim ona olanı biteni söyleme tenezzülünde bulunmamıştı.

-----------------------------------------------------------------

Sonunda Komutan Jordan ve ailesi gelmişti. Her şey dört dörtlüktü.Bahar misafirleri sofraya buyur etti. Selim masanın başına oturdu. Komutan Jordan zehirli yemekten bir kaşık aldı ama hiç bir şey olmamıştı. Meryem gerçekten merak içindeydi. Kendi elleriyle koymuştu zehiri yemeğe .Ama hiç bir şey olmamıştı. Komutan Jordan evine gitmek için izin istedi.Emily ve David halinden çok memnundu. Bahar Emily in Selim e karşı bakışlarından rahatsız olmuştu. Emily in gitmek istemediği her halinden belliydi.

-Yine gelirsin Emily. Bu kadar üzülme. Hatta istersen bu gece burada da kalabilirsin.

Selim Bahar ın sözlerindeki kinayeyi anlamıştı ama bir şey belli etmedi.

Emily ise bu daveti nazik bir şekilde reddetti. Gitmek üzereydiler.komutan jordan önden david , emily ve Hannah (Komutan Jordan'in eşi) arkadan geliyordu. Komutan Jordan'in başı dönmeye başladı ve bir an dengesini kaybetti. .

Merdivenlerden yuvarlandı. ..

Cesaretin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin