Kayıp

102 9 0
                                    

"Bizi nereye götürüyorsun? "

Bahar henüz daha ne olduğunu anlayamadan şüphelenmisti. Diğer kaçırılanlardan farklı bir araca bindirilmiştiler.Bunun hayra alamet olmadığını Merve ve Melek bile fark etmişti.

"Hey sana diyorum? "

Onları kaçıran adamlardan biri yanlarına doğru geldi.Boynundaki Selimin yaptığı özel kolyeyi ani bir hareketle çekti aldi.Bir süre kötü kötü baktıktan sonra söylenmeye başlamıştı;

"Bak senle bir oyun oynayalım.Sen bizim iznimiz olmadan konuşunca ben de senden izinsiz sevdiklerine zarar vereyim."

Adam elindeki sopayla Atiye Hanımın kafasına vurdu.Atiye hanım olduğu yere yığılmıstı.Her yer kan gölü olmuştu birden bire.Merve ve Meleğin gözleri bağlı olduğu için bu korkunç olayı görmemişlerdi.En azından bunun için şükretti Bahar.

"Anne?Iyi misin?"

"Hala oyun istiyorsun demek küçük hanım?Ryan oradaki büyük kutuyu getir."

Ryan:Hemen getiriyorum Aleksis.

Bahar adamların isimlerini az çok öğrenmişti.Aleksis kendilerini sürekli tehdit edendi. Ryan Aleksis'in her dediğini yapan yardımcısı.Faytonu kullanan Niko,diğer başlarında kaçmamaları için bekleyen Freddy ve Hikmet.Birde Hikmetin karısı Gülizar vardı.Hepsi birbirinden o kadar farklıydı ki.Nasil bir araya geldiklerine akıl sır erdirememisti ne Bahar ne Atiye Hanım.

"Tamam susuyorum.Lutfen bir şey yapma. Lütfen"

Aleksis bu sefer de Merve ve Meleği elleri bağliyken büyük kutunun içine koydu. Küçük kızlar çırpındıkca onları sarsıyor,zarar veriyordu. Bir insan nasıl bu kadar kötü olabilir ki diye düşündü Bahar. Bir insan bir insana bunu neden yapar?

"Sence orada ne kadar nefes alırlar? Bu sana bağlı. Şu lanet çenene sahip olacaksın. "
-----------------------------------------------------------
"O defteri almadan hiç bir yere gitmeyecegim!Lütfen beni bir kerecik anlamaya çalış."

Meryem eline geçen bu fırsatı böyle kaçırmak istemiyordu.Ustelik Pavel defteri bulduğu halde Anna Vergeni'ye hiç bir şey söylememisti.

Pavel: Gülşah?Canına mı susadın? Ya da Meryem mi demeliyim?

"Benim kim olduğumu biliyorsun."

Pavel: Evet biliyorum. Sen o ufacık aklınla beni kandirabilecegini mi zannettin?

"Bak benim kötü bir niyetim yok. Natalya ve Mustafa arasındaki bağı çözmeye çalışıyorum. Eğer sen de Natalya'yı biraz seviyorsan bana yardım edersin.Hem beni neden şikayet etmedin?"

Pavel:Evet etmedim.Ama bunu suistimal etme Meryem.Tamam sana her şeyi anlatacağım her şeyi.Mustafa ve Natalya arasındaki bağı, seni neden sikayet etmedigimi.Ama Mustafa asla bilmeyecek. Anlaştık mı?

"Pekâlâ.Anlat bakalım. Borya Vergeni ne iş çeviriyor?Ve bize neden yardımcı olacaksın? "
-----------------------------------------------------------
Ahmet bir süre hastanede dinlendikten sonra çıkmak için izin istedi hekimden.Bu kadar istirahat yeter artardı bile Ahmete göre.En son gördüğü yüz gerçek mi değil mi emin olamıyordu.Derya gerçekten yaşıyor olabilir miydi?
Yine hayal kırıklığına uğramak istemiyordu. Ama insan umut etmekten başka ne yapabilirdi ki böyle bir durumda?Onun için bu ufak ihtimal bile yüreğini ısıtıyordu.
Bu olanları başkasına anlatsa belki de onun delirdiğini düşünürdü.
En iyisi sadece Selime bahsetmek diye düşündü.En son Selimi Madam Caresse'nın evinde gördüğü için oraya doğru gitti.
Ayrıca Rızanın yaptıklarını da unutmuş değildi.Canına kastetmisti.
Bu konuyla da ilgilenmesi
gerekiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cesaretin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin