Hikayeye başlamadan önce karakterleri biraz tanımak gerek.Karakterler tamamiyle gerçek diyemeyiz fakat tarihten kurgulandi.Hikayemiz 1917 yılının ilk günü ile başlıyor.Artik savaşlar biraz ara bulmuş yerini diplomatik problemler almıştı.Savastan geriye kalanlar için hayat daha zor ve acımasız.Ortada hüküm süren bu belirsizlikler her iki tarafı da
(Ittifak/Itilaf) huzursuz ediyordu.En tehlikeli zamanlar belki de.Hikaye de ki yer çoğunlukla sehri-stanbul; Constantinople.Bir dönemin parlayan yıldızı olan bu şehir mekan.Iyi okumalar. ..Bahar: 17 yaşında. Annesi ve
kardeşleri ile birlikte yaşıyor.Babasını savaşta kaybetti.Selim: 20'li yaşların başında.
Istanbul'un en meşhur zabiti.Cesareti kadar yakışıklılığıyla da tanınıyor.Meryem:Baharın çocukluk arkadaşı ve en yakın dostu. Babasını ve abisini savaşta kaybetti.Asi bir yapısı var.
Mustafa: Selimin kardeşi gibi.Ikisi de Öksüz yetim olduğu için Kadı Abdullah'ın evinde büyütüldü.
Ailesinin öldürülüşünü gözleriyle
gördü.Ahmet:Selim ve Mustafa ile birlikte zabitlik yapıyordu.Ekibin adeta abisi.
Derya: Yardımsever biri.
Büyükannesiyle birlikte yaşıyor.
Ahmet'e karşı olan aşkı onun hayatını değiştirecek.Hekim Dilek: Hiç çocuğu olmadığı için Mustafa ve Selimi evlatları gibi seviyor.
Kadı Abdullah: Sözleri altın değerinde bilge biri.
Şemsi Efendi:Zabitlerin başındaki kişi.
Melek ve Merve: Baharın ikiz kız kardeşi. Henüz küçük oldukları için her şeyden habersizler.
Atiye Hanım: Baharın annesi.
Süheyla Hanım: Meryem'in annesi.
Komutan Jordan: Isgal kuvvetlerinin acimasiz komutanı. Bu hayatta sadece ailesine değer veriyor.
Hannah: Komutan Jordan'in eşi.
Emily: Babasının aksine insanlara karşı duyarlı ve sevecen biri.Ailenin tek masum kişisi.
David:Nişanlısını salgın hastalık sonucu kaybettikten sonra işlerde amcası Komutan Jordan'a yardimci olmak için Istanbul'a geldi. Nişanlısının ölümünün ardından fazla takıntılı biri haline geldi.
Alexander:Komutan Jordan'in baş yardımcısı. En az onun kadar tehlikeli biri.
James: Emily'in evlenmek istemediği nişanlısı.Ailesinin isteği üzerine Emily ile nişanlandı.
Edward: Komutan Jordan'in arkadaşı. James'in babası.
Borya Vergeni: Yaşadığı bölge de yaptığı katliamlarla tanınıyor.Ailesi ile birlikte yaşıyor.
Natalya Vergeni: Hayatı büyük bir sır üzerine kurulu.Hak ettiği hayatı elinden çaldılar.
Anna Vergeni: Borya Vergeni'nin eşi. Sağlığı pek iyi değil.O da bu sırrın ortaklarından.
Pavel: Borya Vergeni'nin en güvenilir adamı.
Fidan Hatun: Vergeni konağının en yaşlı hizmetkârı.
Sinem Hanım: Fidan Hatunun esrarengiz bir şekilde ölen kızı.
Zabit Ibrahim: Mustafanın doğduğu bölge de zabitlik yapıyor.Borya Vergeni'nin gerçek yüzünü bildiği halde bir türlü onu tutuklayamiyor.
Makbule Hanım:Borya Vergeni'nin düşmanlarından biri.
Ömer Bey: 50 li yaşlarda yardım sever bir adam. Çocuklarını kaybetti ve eşi ile birlikte kendi çiftliğinde yaşıyor.
Zehra Hanım: Ömer beyin eşi.
Arthur Rosa: Gabriella'nın yani namı diğer Deryanın gerçek babası.
Patricia Rosa: Gabriella'nın dadısı. Aynı zaman da Arthur'un da kuzeni.
Hatice Hanım:Deryanın büyük
annesi.Rıza:Ekibin içindeki gizli hain.
Madam Caresse: Karanlık biri o.Tek bir hedefi var;Istanbulu ele geçirmek.
Michael: Madam Caresse'nın baş
yardımcısı.Artus: Bahar,Meryem ve Selimin gizli düşmanı.
Millard:Artus'un ikiz kardeşi.
Gazanfer:Isgal kuvvetlerinin desteğini aldığı için kendini herkesten üstün görüyor.
Beylerbeyi Murat ve Muallime Zehra: Mustafanın ve Mustafanın kız kardeşinin gerçek ailesi.Bir gece aniden evini basan adamlar tarafından öldürüldüler.
Not: Hikayeye yeni karakterler eklendikçe bu bölüme de yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Bedeli
Fiksi SejarahBIR OSMANLI POLISIYESI Aşk üç şey ister:Emek, Yürek ve Cesaret Ülkesi işgal altında olan genç bir kız ve cesur bir asker.Hayat onların yolunu birbirine bağlamıştı işte. Karanlık bir yüzyıla meydan okuyorlardı. Haklarında verilen karara uymadılar, t...