Beni Affet

181 15 2
                                    

Selim iki ateşin ortasında kalmıştı. Yanında eli silahlı adamlar vardı. Önünde ise elindeki çakmakla binayı yakmak isteyen Rıza. Gözünü kırpmadan ani bir hareketle Rızayı kendisine kalkan yaptı.

-Senin kendine zarar vermeyeceğinden adım gibi eminim Rıza. Senin gibi korkaklar kendi çıkarları için herkesi harcarlar.

-Beni yanlış tanımışsın Selim. Evet kendimi severim. Bencil herifin teki de olabilirim. Fakat gözüm karardığı zaman zarar vermeyeceğim kimse olmaz. Kendime bile. Yani işin özü delirebilirim.

Rıza elindeki çakmakla binayı ateşe verdi. Her taraf sisliydi. Silah sesleri ardı ardına duyuluyordu. Rıza binanın çatı kısmına doğru koştu. Buradanda yandaki binaya geçti. Rızanın en önemli huyuda buydu. Çok hızlı ve sessizdi. Belirli bir mesafe kat ettikten sonra arkasındaki bıraktığı harabelere baktı. Pek çok kişi yardıma gidiyordu . Ahmet ise Selimi arıyordu. Selimin o bina da olacağını sadece iki kişi biliyordu. Rıza ve Ahmet. Fakat Rıza ortalıkta görünmüyordu. Ahmet yangına müdahale etmeye çalıştı. Artık her şey için çok geçti. Rıza kazandığını düşünüyordu.
-Bu iş buraya kadar Selim.Senden sonsuza kadar kurtuldum. Sen kaybettin. Ben kazandım.
-----------------------------------------------------------------
Emily'in yokluğu Komutan Jordan'in sonu olmak üzereydi. Emily ve James'i evlendirmek istemesinin tek sebebi Emily'in geleceğini düşünmesi değildi.
James; Komutan Jordan'in henüz daha yeni barıştığı,önceden en büyük düşmanı olan Edward'ın oğluydu.Edward'in imkanları Jordan'in gücüne güç katacaktı. James ve Emily'in evliliği üzerine bir barış kurulmuştu. Bu evlilik iki aileyi birbirine bağlayacak önemli bir adımdı.Fakat Emily ortada yoktu.
Ilk önce kızına biraz zaman vermeye karar vermişti Jordan. Fakat zaman daralıyordu. Üstelik James her şeyin farkındaydı ve babası kadar sertti.

-Emily ile böyle tanışmak istemezdim. Fakat bir an önce işi resmiyete dökmemiz gerekiyor.Aksi takdirde sonuçları sizin için çok ağır olur.

-Kızım için de bu durum çok zor.Ama şundan emin olabilirsiniz. Bu evlilik er ya da geç gerçekleşecek.Emily anlayışlı biridir.Elbet o da kabul edecek.

-Emily'i bir an önce bulun Komutan Jordan. Ailem benden haber bekliyor.
-----------------------------------------------------------------
Meryem bir süredir Makbule Hanım'ın evinde kalıyordu. Mustafa ise Zabit Ibrahimin evinde ikamet ediyordu.
Mustafa bundan sonra Zabitlik görevini burada yapacaktı. Ne dediyse de Meryem'i Istanbul'a dönmeye ikna edememişti Mustafa. İnan Meryem'in inadı tutmuştu bir kere.

Mustafa ve Makbule Hanım'ın düşmanı ortaktı:Borya Vergeni.
Bunun için birlikte hareket etmeye karar verdiler. Borya Vergeni'nin herkesle bir hesabı vardı.

Boryanın açığını yakalamaları gerekiyordu. Bunun için bir şekilde Boryanın hayatına girmeleri lazımdı. Fakat Borya Makbule Hanımı da, Zabit Ibrahimi de , Mustafayı da görmüştü bir kere. Geriye tek bir isim kalmıştı; Meryem.

Meryem'in Vergeni konağına girmesi hiç te zor olmamıştı. Borya Vergeninin eşi Anna Vergeni hastaydı ve bir yardımcıya ihtiyaçları vardı .Anna'nın yardımcıları garip bir şekilde ortadan kayboluyordu. Meryem bu işin tehlikeli olduğunun farkındaydı. Fakat bu işin üstesinden geleceğini düşünüyordu. Mustafa için bunu yapmak istiyordu.

Vergeni konağına Meryem ismiyle girmemişti.Onu herkes Gülşah olarak tanıyordu. Meryem yorulacak bir iş yapamıyordu zaten. Anna'nın ilaçlarını veriyor,durumu hakkında doktoruyla görüşüyordu. Zaten konakta aşağı yukarı 30 kişi çalışıyordu. Bunlardan 10'u güvenlikten sorumluydu.Vergeni konağında güvenlik son safhadaydı.Geriye kalan çalışanlardan bazıları yemek bölümünde bazıları bahçe bakımından, bazıları da Natalya'nın eğitiminden sorumluydu.

Cesaretin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin